Massa op SjoerT - Babydragon

Reactiescore
510
Wereldgenoten,

Op zondag 11 augustus zullen we een grootschalige aanval plannen op SjoerT - Babydragon. Onze tactiek is een meedogenloze aanval met katapulten, waarmee we al zijn gebouwen met de grond gelijk zullen maken.

Graag horen we in dit topic hoeveel katapulten jullie beschikbaar stellen voor deze missie.

De aankomsttijd voor de aanval is vastgesteld op 11:00 uur 's ochtends.

Met vriendelijke groet,

Het Katapultcommitee

Note: aub Sjoert niet taggen in dit topic het moet een verassing zijn

Reactiescore
235
Walgelijke actie weer.

Op W97 had deze speler die op Blond speelt me al gestabt met zijn stam, Anthraxxol was de enige die niet mee deed aan de stab.

Nu op W100 stabt de speler One Pepperoni sir ( stamgenoot van de speler hierboven ) de speler Farmox en is dit de tactiek om de aandacht weg te nemen en op mij af te schuiven.

Walgelijke praktijken en ik verzoek de spelers dringend om hier niet in te trappen.

Tevens gaan mijn kata's zo naar lvl 3 en krijg je ze allemaal terug!!
1722953516810.png

Reactiescore
510
Ik begrijp je emotie na het besluit van het Katacomité.

Echter, het is niet gepast om op deze manier te reageren op een onafhankelijk besluit.

Je informatie over wereld 97 is volkomen onjuist. Anthraxxol was juist een van de meesterbreinen achter deze actie.

Je onsamenhangende opmerkingen over wereld 100 zijn een duidelijke poging om de aandacht af te leiden. Daar trappen we niet in.

De aanval zal doorgaan en verder bezwaar zal niet in behandeling worden genomen.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.780
Goed gedaan

Bovenaan