[Ingevoerd] Massa-marktaanbiedingen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 44 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

DeletedUser75178

Guest
Dag TW :)

Ik heb op W37 nu 270 dorpen, maar regelmatig gebeurt het dat de grondstoffen in al mn dorpen compleet uit balans geraken door oorlog (hout tekort in alle dorpen door opnieuw te moeten rekruteren)
of munten slaan (leem te kort omdat het meer leem kost dan andere GS.)

en natuurlijk is het niet erg handig om in elk dorp manueel en individueel een aanbieding te plaatsen op de marktplaats voor bijvoorbeeld 100x 1000 ijzer voor 1000leem of 1000 hout...

mijn idee was dus dat je bijvoorbeeld vanuit je productie overzicht een aanbieding kon creeren zoals dit hierboven , en dan aan zou kunnen vinken op welke dorpen je die aanbieding wil plaatsen.. anders ben je enorm lang bezig.


Ik hoop dat dit idee uitgevoerd kan worden zodat de markt meer gebruikt kan gaan worden zonder urenlang dorp per dorp af te gaan.

Met vriendelijke groeten

Milly999
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij erg handig zelfs als je minder dan 100 dorpen hebt.
bespaart gewoon tijd.
 
Reactiescore
372
Sterk idee :)
Maar mag ik je even wijzen op dit script, dat de aantallen en de grondstoffen voor je invult, je hoeft dan alleen nog maar op 'opstellen' te drukken :)
 

DeletedUser75178

Guest
Sterk idee :)
Maar mag ik je even wijzen op dit script, dat de aantallen en de grondstoffen voor je invult, je hoeft dan alleen nog maar op 'opstellen' te drukken :)

dan moet ik alsnog 200 dorpen individueel afgaan, en ook nog elke keer de hoeveelheid aanbiedingen invullen. kost enorm veel tijd
 
Reactiescore
372
dan moet ik alsnog 200 dorpen individueel afgaan, en ook nog elke keer de hoeveelheid aanbiedingen invullen. kost enorm veel tijd

Nee dat doet hij zelf. Ook de grondstoffen vult hij zelf in, en de aantallen. Ik heb op W39 ook 200 dorpen en dit kost mij nog net geen 15 minuten per dag, ik heb wel sneltoetsen aanstaan waardoor ik met A/D van dorp kan wisselen.

Je moet wel wachten tot iemand ze accepteert maar dat gebeurt meestal relatief snel :D
 

DeletedUser75178

Guest
Nee dat doet hij zelf. Ook de grondstoffen vult hij zelf in, en de aantallen. Ik heb op W39 ook 200 dorpen en dit kost mij nog net geen 15 minuten per dag, ik heb wel sneltoetsen aanstaan waardoor ik met A/D van dorp kan wisselen.

Je moet wel wachten tot iemand ze accepteert maar dat gebeurt meestal relatief snel :D



wat vanquisher zegt :p

en umm...
eerst zeg je "Nee dat doet hij zelf." (van dorp wisselen)

en daarna zeg je " ik heb wel sneltoetsen aanstaan waardoor ik met A/D van dorp kan wisselen."

:confused:
 

DeletedUser72568

Guest
Ik heb ja gestemd, maar de manier die Perfect Hatred aanhaalt lijkt me een mooie middenweg.
Nu, massaal aanbiedingen plaatsen lijkt me nogal automatiserend. Vandaar een twijfelachtige Ja stem. ;)
 

DeletedUser75178

Guest
Mja het is gewoon iets waar op grote accounts bijna niemand meer wat mee doet :p
zou mooi zijn als dat hiermee weer veranderd :)

precies wat ik bedoel ^^ veel aanbiedingen zijn niet meer te vinden omdat het gewoon teveel werk is om elk dorp af te gaan voor aanbiedingen te plaatsen , op deze manier zal er nieuw leven in de markt geblazen worden met de grotere accounts.
 

DeletedUser70023

Guest
Bestaat al in de vorm van Assistent-Manager, die als je het instelt, dorpen met ..% grondstoffen ten opzichte van de opslagplaats (.. waarde kan je zelf invullen) grondstoffen verdeelt onder je eigen dorpen waar een tekort is.
 

DeletedUser75178

Guest
Bestaat al in de vorm van Assistent-Manager, die als je het instelt, dorpen met ..% grondstoffen ten opzichte van de opslagplaats (.. waarde kan je zelf invullen) grondstoffen verdeelt onder je eigen dorpen waar een tekort is.
grondstoffen verdelen is helemaal iets anders. dit gaat over markt aanbiedingen...

die AM verdeelt je grondstoffen die je al hebt om over al je dorpen beetje te balanceren.
als je goed leest dan zie je dat ik overal hout tekort heb. ik kan geen hout toveren om te verdelen.

zie deze afbeeldingen:
WqU4G.jpg
fzdgr.jpg
 
Reactiescore
372
en umm...
eerst zeg je "Nee dat doet hij zelf." (van dorp wisselen)

De hoeveelheden vult hij zelf in. Het enige wat je hoeft te doen is op 'opstellen' drukken en dan van dorp wisselen met de A of D knop.

Ik heb ja gestemd maar ik begin te twijfelen. Dit neemt alweer een enorm deel van het spel weg in mijn ogen. Die grondstoffen zijn er niet voor niets, het is een stuk tactiek waar je mee om moet leren gaan. Je hebt een tekort van een bepaalde grondstof en je moet daar verstandig mee omgaan. Daar mag je best wat moeite voor doen door zo nu en dan wat aanbiedingen te plaatsen.

Over de grondstof balancer, deze stuurt de grondstoffen alleen rond over je eigen dorpen. Dat werkt prima en is een mooie toevoeging. Echter weet ik niet of ik wel zo enthousiast ben over iets dat het spel zodanig automatiseert dat er weer een stuk tactiek wegvalt. De AM doet dit natuurlijk ook, dus in principe moet het wel kunnen lijkt me.
 
Reactiescore
1.367
Account manager doet dit al?
 

DeletedUser75178

Guest
iedereen die zegt dat AM dit al doet moet verdomme leren lezen...

AM verdeelt je eigen grondstoffen over al je dorpen om te balanceren

DIT GAAT OVER MARKTAANBIEDINGEN, AKA aanbiedingen maken die ANDERE spelers met hun grondstoffen kunnen aannemen T.T
 

DeletedUser75178

Guest
De hoeveelheden vult hij zelf in. Het enige wat je hoeft te doen is op 'opstellen' drukken en dan van dorp wisselen met de A of D knop.

Ik heb ja gestemd maar ik begin te twijfelen. Dit neemt alweer een enorm deel van het spel weg in mijn ogen. Die grondstoffen zijn er niet voor niets, het is een stuk tactiek waar je mee om moet leren gaan. Je hebt een tekort van een bepaalde grondstof en je moet daar verstandig mee omgaan. Daar mag je best wat moeite voor doen door zo nu en dan wat aanbiedingen te plaatsen.

Over de grondstof balancer, deze stuurt de grondstoffen alleen rond over je eigen dorpen. Dat werkt prima en is een mooie toevoeging. Echter weet ik niet of ik wel zo enthousiast ben over iets dat het spel zodanig automatiseert dat er weer een stuk tactiek wegvalt. De AM doet dit natuurlijk ook, dus in principe moet het wel kunnen lijkt me.

dan moet ik dus alsnog 200 keer van dorp wisselen :p
 
Bovenaan