Massa Maai No offence

Reactiescore
2
Dat de massa sinds gisteren begonnen is vind ik persoonlijk wel fijn, zat eraan te komen na x aantal keren hun aanbod af te wijzen voor geinternt te worden. Wat ik wil aanmerken is dat ze onze MB stam ( DRPK ) overgehaald hebben om voor hun te spelen, dit kan en heb ik weinig op tegen uiteindelijk willen mensen hun eigen haagje redden en heb daar begrip voor. Echter wil ik wel aankaarten dat dit een breuk op een samenwerking is dus dat vanuit de ‘verraders’ van stam DRPK een NAP moet aangeboden worden aangezien ze zonder ons weten mee inhaken op de massa terwijl ze de Mb’ers zijn van CHINA? Vreemd toch... Van Arlaw zelf weten we dat hij voor Pixel zijn kant kiest, dus daar hebben we vrede mee zoals eerder vermeld, maar dan zouden ze namens de stam toch een pm sturen om de samenwerking te stoppen & voor Trump gaan werken? Is dit voor ons haagje te redden? Nee totaal niet want de kansen zijn klein, geven wij ons op? Nee ook niet dit gun ik Trump/Maai niet, we zijn deze weg zover gekomen dat we het niet zomaar opgeven of ons laten ‘fuseren’ ( INTERNEN )

Als ook wil ik ook een keer zeiken op het AF

Gr
Duncan.


in pm aan mij beloofde je niet te gaan runnen en actief te deffen maar je deed niks....
 
Bovenaan