Massa Bondgenoten en NAP's

DeletedUser

Guest
Dit zijn meestal de massa stammen die bondgenotenschappen sluiten met iedereen.

IoK staat eerste in K55. Zal even zijn bondgenoten lijst tonen.

Bondgenoten:
Dragon
sol
RSG
D.WC.E
TWK
Hunt
KOTD
KoH
KINGS
Doom
TR.K
Breave
cons.
TW
cafe
*TZW*
G W
B.O.B.
B.I.A.
RoCiv
T.H.K.
T.C
BO.K55
G-king

Al deze stammen kan je beschouwen als noob stammen die niet lang zullen bestaan.
Mijn stam doet nog niet aan bondgenootschappen zoals al de goede stammen!

Voor beginners zal ik even uitleggen want er slecht is aan veel bondgenoten want op het eerste zicht lijkt dit juist goed:
- Je mag (normaal gezien) je bondgenoten niet aanvallen, dus véél minder dorpen om over te nemen.
- Als er slechte stammen tussen zitten kunnen je ze non-stop om hulp vragen.
- Zelf kan je onmogelijk al je bondgenoten om hulp vragen of samen een War voeren.
- Je kan onmogelijk weten of je bondgenoten wel trouw zijn
- ...
 

DeletedUser

Guest
Zo was W2 in het begin ook.
Zulke stammen falen toch altijd.
 

DeletedUser

Guest
wil je even kijken naar mijn topic?
die is wel serieus
 

DeletedUser

Guest
Weet ik, dat is bij iedere nieuwe wereld zo. Maar zo kunnen we de beginnende stammen een beetje raad geven;)
Maar een onervaren leider die een stam opricht is gedoemd om te falen.

Ik kijk al uit wanneer het nobel sezoen zal geopend worden:D
 

DeletedUser

Guest
mijn stam heeft ook nog geen bondgenoten, in het begin kan je nog geen eens zien welke stammen goed zijn en welke niet.
 

DeletedUser

Guest
jah want vanaf dat er nobels in het spel zijn zie je wie goed is en wie niet!
 

DeletedUser

Guest
hopelijk hoor ik bij de goeden!!

wnat heb nog nooti meegedaan aan het begin van een nieuwe werld bij W2 had ik geen zin dus jah!
 

DeletedUser1449

Guest
Agree,
je hebt helemaal gelijk,
zoveel bondgenoten is zoiezo niet meer leuk
ik mag dan wel een newby zijn..
maar ik heb ervaring met dit soort games.

Bram
 

DeletedUser

Guest
mijn stam GoG heeft geen bondgenoten wil die ook niet
ja michien 1 ofzo maar die zullen dan later komen als we zien wie er goed is en wie nie :)
 

DeletedUser

Guest
Het zijn absoluut geen goede stammen, die massastammen. Inderdaad zijn er veel problemen met massastammen zoals verraders, freeriders, idioten die telkens in de problemen komen en hulp vragen, enz. MAAR.. lid zijn van een massastam is een goede dreiging tegen veel spelers. Niet tegen ervaren en wat slimmere spelers zoals velen op het forum, maar de willekeurige oen die het spel misschien een minuutje of vijf-tien per dag checkt, en dat zijn er veel. En je kunt heus wel hulp krijgen van 1, 2, 3 mensen. Massastammen zijn niet helemaal afschuwelijk.

Al met al is een massastam vrij slecht, maar ik betwijfel of ze slechter zijn dan de meeste stammen. Ze zijn wat mij betreft in ieder geval beter dan de vele stammen met slechts 4 leden waarvan er twee iets van 200 punten hebben...

Maar goed, ik ben nooit lid van een massastam geweest dus misschien is het zelfs teveel gevraagd om van 1, 2, 3 mensen wat hulp te krijgen uit een massastam. In dat geval is een massastam dus echt alleen een beetje dreigend tegenover noobs.
 
Reactiescore
276
Maar vierhonderd leden is toch wel erg overdreven, denk je ook niet?
Ongeveer één op de vijftien spelers op W3 zit nu in 0vd. :rolleyes:
 

DeletedUser1204

Guest
Sjonge jonge, kijk eerst eens naar jezelf i.p.v. op deze stammen te 'dissen'.
Op het forum anderen of stammen zwart maken is ook niet echt PRO,
en de meeste worden later door enkele woedende mensjes, AFGESLACHT (jaaaj..)

De meeste stammen doen dit, omdat ze nog maar net begonnen zijn, (lees: Te zwak om zelf al op de defence tour te gaan.).
 

DeletedUser

Guest
Al met al is een massastam vrij slecht, maar ik betwijfel of ze slechter zijn dan de meeste stammen. Ze zijn wat mij betreft in ieder geval beter dan de vele stammen met slechts 4 leden waarvan er twee iets van 200 punten hebben...

Een massastam is niet georganiseerd, als je aan iemand hulp vraagt krijg je die nauwelijks. Als er oorlog uitbreekt, gaat iedereen weg. Het is heel chaotisch op het forum, daarom is een massastam slecht =D

en.

Overleggen met 40 leden gaat goed
Overleggen met 60 leden gaat iets minder goed
Overleggen met 80 leden wordt moeilijker

Kun je nagaan hoe het overleggen gaat met 424 leden!


- Machiel
 

DeletedUser

Guest
Het is hellemaal nuttenloos om nu al een Bondgenootschap aan te sluiten met een stam, je moet minimaal 2 weeken wachten of zo, dan kun je ten minste zien welke stam nog overeind staat, en of ze geen massa stam zijn.

Het is slim om een NAP eerst te sluiten en om te kijken of die stam zich er wel aan houd, en als de NAP goed is gegaan voor een weekje of 2, dan kun je die upbouwen tot een Bondgenootschap.

En voor degene die ook last hebben van stammen die je nu al om een bondgenootschap/NAP vragen, en toch op hun profiel zoals mij hebben geschreven dat ze geen bondgenootschappen/NAP's aan nemen momenteel, schrijf de namen van de stammen op die je toch om een bondgenootschap vragen, en neem nooit een bondgenootschap met hun aan. ;)
 
Reactiescore
276
Het is hellemaal nuttenloos om nu al een Bondgenootschap aan te sluiten met een stam, je moet minimaal 2 weeken wachten of zo, dan kun je ten minste zien welke stam nog overeind staat, en of ze geen massa stam zijn.

Hier ben ik het niet volledig mee eens. Als je goede ervaringen met die stam hebt in andere werelden, en je leden zitten dicht bij elkaar, kun je ook direct een Bondgenootschap aangaan.
 

DeletedUser897

Guest
Een massastam is niet georganiseerd, als je aan iemand hulp vraagt krijg je die nauwelijks. Als er oorlog uitbreekt, gaat iedereen weg. Het is heel chaotisch op het forum, daarom is een massastam slecht =D
- Machiel

bij iedere stam zijn er maar 30 leden die er op reageren, en dat zijn meestel de meer ervare spelers. dus dat zal bestwel meevalle :rolleyes: .
 

DeletedUser

Guest
Hebben we deze discussie niet al gehad?
In wereld 1 en 2?
Conclussie was dat deze mass-stammen toch wel verdwijnen.
 

DeletedUser

Guest
Neem een voorbeeld aan Reveng, wij houden de bondgenoten erg beperkt:eek:
 
Bovenaan