Massa 14-3

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jammer van het dorp die verloren ging omdat boer gekata'd naar 21 is en de stack geen 2 clears kon houden (wat het op boer 30 wel kon :biggrin: )
 

DeletedUser84257

Guest
net zoals die aanvallen op Steven bedoel je?
Ik ben in de laatste 3 dagen welgeteld 10 min ingelogd...
Dat ze Steven uit de top 5 wilden knikkeren is trouwens niet meer dan correct, alsof hij top 5 verdiende met zn 2.8M ODA :redface:
 
Reactiescore
22
Jammer van het dorp die verloren ging omdat boer gekata'd naar 21 is en de stack geen 2 clears kon houden (wat het op boer 30 wel kon :biggrin: )
En je recap 20 sec na einde wereld ;)

Gast heb ik op aangesproken, geen idee waarom hij kata's op boer gooit.. Is niet mijn/onze manier van spelen..
 
Reactiescore
38
Wordt voor jou idd wel even afkicken nu, na de beschamende prestatie op cl25 en tegelijk weggespeeld op W78 :redface:
W80 wordt hem, I believe!
Zo zie je maar hoe boeiend uw leven is als je al aan w80 zit te denken.
Ik zou zeggen kom wat meer buiten zonlicht is beter dan het licht van uw pc scherm.
 
Reactiescore
38
Wat is toch je probleem?

Ik heb gewoon een bloedhekel aan mannetjes met een grote smoel die constant anderen proberen te kleineren omwille van mindere skills op een spel die niks aan je leven bijdraagt.
Voor sommigen is dit spel gewoon ontspanning en hoeft al die zever niet als je begrijpt wat ik bedoel...
 

DeletedUser84257

Guest
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mannetjes met een grote smoel die constant anderen proberen te kleineren omwille van mindere skills op een spel die niks aan je leven bijdraagt.
Voor sommigen is dit spel gewoon ontspanning en hoeft al die zever niet als je begrijpt wat ik bedoel...
Jij begon wel met "afkicken nerdjes", ik reageerde er enkel op :redface:

Wel heerlijk om te zien hoe hard je getriggered wordt.
Je nederlaag op zowel cl als W78 zijn dan ook nog pijnlijk vers, ik snap het wel, 't is je vergeven x
 
Reactiescore
38
Jij begon wel met "afkicken nerdjes", ik reageerde er enkel op :redface:

Wel heerlijk om te zien hoe hard je getriggered wordt.
Je nederlaag op zowel cl als W78 zijn dan ook nog pijnlijk vers, ik snap het wel, 't is je vergeven x
ik heb geen w78 gespeeld dus stopt met je bullshit irri kereltje dat je bent ik speel enkel classic
 
Reactiescore
974
Een burger bij de MacDonald's zal nooit meer hetzelfde voor je zijn.
 
Reactiescore
487
ik heb geen w78 gespeeld dus stopt met je bullshit irri kereltje dat je bent ik speel enkel classic
En op de classic heeft onze stam ham-burger meer gepresteerd als jij.
FIJNE DAG NOG
 
Reactiescore
420
Heerlijk hoe die omfg zegt dat mensen enkel interesse hebben in een online spel maar tegelijkertijd op het forum van dat spel zijn frustraties komt uiten over dat spel. Heerlijk spel voor hem.
 
Bovenaan