Massa 14-3

Reactiescore
973
Zie reactie hierboven van me, had er zelf niks van meegekregen maar dat geeft wel wat meer context voor de tags die ik vandaag zag passeren.
Met het kapot actief zijn in de start is op zich niets mis lijkt me, je hebt sowieso wel mensen die liever starten of liever endgame spelen. Het inactief zijn bij de tegenstand is wel jammer en al zeker als er dan blijkbaar gezegd wordt dat hij ging deffen (al heb ik dat dus niet meegekregen), ben ik met jullie eens hoor

Had vooral de indruk dat elke keer als iemand Flex tagt, dit in een negatieve context is terwijl dat gezeik in mijn ogen niet nodig is en me zelfs best stoort. Maar bon heb het gevraagd aan Flex en ik moei me er niet meer mee :tongue: Wou het even gezegd hebben haha

Als je elke keer ontbreekt in situaties dat het lastig is, word je automatisch een meme van runnen. Is nu niet echt verrassend.

En ja sommige houden meer van deffen, offen, starten of wat dan ook. Wil niet zeggen dat in elke situatie dat je flink moet deffen of wanneer het lastig wordt er niet kan zijn. Dat is te vaak voorgevallen dat een hoop gewoon een meme ervan maken.
 
Reactiescore
3.536
Tis best een random samenstelling deze keer eigenlijk

Zou goed kunnen heb echt geen flauw idee, dacht ik gooi er effe een typische oneliner uit.

Dat het achteraf zo extreem OP zou zijn vergeleken de rest konden we zelf ook niet voorzien. Het is niet alsof we nu al met dit exacte team elke classic winnen, beseffend dat bijvoorbeeld cl20 alleen ik en Emile (die niet buitengewoon actief heeft gespeeld deze classic) hetzelfde waren..

Dat is iets wat ik je wel vaker heb zien zeggen zoals de classic waar ik speelde. Class vs Pawn was dat zeker, waar Pawn gewoon een zeer matige stam was wat ik al vanaf het begin zei en jullie pas op het einde/veel later. Vraag me dan af of jullie zo slecht zijn in het inschatten van andere stammen of dat dit gewoon achteraf telkens gezegd word om eigen OP spel/recruit beleid in eerste instantie goed te praten.

Ik zeg ook nergens jullie altijd met dezelfde spelen, ik zei dat alle pro's altijd samen zitten. Zal best zo zijn er her en der eens een 'pro' speler bij de vijand zit maar 1 zwaluw maakt de lente niet. Als 1 partij 80% van de pro's heeft en de andere 20% noem ik die eerste partij de stam met alle pro's om dat er een duidelijk verschil tussen zit.

Maar zoals ik hierboven meedeelde wou ik er gewoon een onliner uitgooien zodat jullie af en toe wat tegengas krijgen anders is het ook voor jullie maar een saaie bedoeling. Kan best zijn het deze classic niet zo was heb echt geen flauw idee ^^
 
Reactiescore
1.752
Welke belofte??? Maar ik geloof je, @Interdictum. Is een balletje
Je ging mijn post liken maar heb nog geen duimpje :sad: en dacht dat we @Goth Angel gingen bashen?

Als je elke keer ontbreekt in situaties dat het lastig is, word je automatisch een meme van runnen. Is nu niet echt verrassend.

En ja sommige houden meer van deffen, offen, starten of wat dan ook. Wil niet zeggen dat in elke situatie dat je flink moet deffen of wanneer het lastig wordt er niet kan zijn. Dat is te vaak voorgevallen dat een hoop gewoon een meme ervan maken.
Begrijp ik hoor haha ;) Was eerder dat het me stoorde, ik speel zelf nog niet zolang TW en ken veel mensen ook niet. Vond Flex in de start een enorme meerwaarde in de stam en heb hem als aangenaam persoon ervaren. De laatste periode ben ik zelf minder actief geweest door stage-drukte dus weet niet wat er allemaal exact is gebeurd binnen de stam e.d. Vond het contrast vooral verrassend tussen de aangename ervaring die ik had/heb met Flex en hoe er op het AF over hem wordt gesproken.
 
Reactiescore
973
Zou goed kunnen heb echt geen flauw idee, dacht ik gooi er effe een typische oneliner uit.

Dat is iets wat ik je wel vaker heb zien zeggen zoals de classic waar ik speelde. Class vs Pawn was dat zeker, waar Pawn gewoon een zeer matige stam was wat ik al vanaf het begin zei en jullie pas op het einde/veel later. Vraag me dan af of jullie zo slecht zijn in het inschatten van andere stammen of dat dit gewoon achteraf telkens gezegd word om eigen OP spel/recruit beleid in eerste instantie goed te praten.

Ik zeg ook nergens jullie altijd met dezelfde spelen, ik zei dat alle pro's altijd samen zitten. Zal best zo zijn er her en der eens een 'pro' speler bij de vijand zit maar 1 zwaluw maakt de lente niet. Als 1 partij 80% van de pro's heeft en de andere 20% noem ik die eerste partij de stam met alle pro's om dat er een duidelijk verschil tussen zit.

Maar zoals ik hierboven meedeelde wou ik er gewoon een onliner uitgooien zodat jullie af en toe wat tegengas krijgen anders is het ook voor jullie maar een saaie bedoeling. Kan best zijn het deze classic niet zo was heb echt geen flauw idee ^^

Ik maakte een premade. Heb Bas aangesproken sinds die nog speelde en absurd goed startte op .net. Heb Gerard aangesproken echt net voor de classic startte omdat die in de classic discord van tw zat te spammen. Lukas had ik tussendoor gevraagd sinds die vaak classic speelde. Vanuit tw.net hebben we ground er nog bij gevraagt sinds we het wel een prima functionerend accountteam vonden op .net.

Klinkt een beetje als een complot dat we alle pro's wegkaapte, maar alles is vrij random gegaan. Het is in mijn ogen meer tekenend hoe slecht de opositie premade Pepper was ondanks velen malen meer tw connecties van nieuwe werelden te hebben. Het is uiteraard ook gewoon een attitude om beter te zijn dan de rest, een oog om geen falers te rekruten. Wanneer je spelers toelaat die er niks van bakken, en bekend staan als "successupporters" kan je ook geen winnende stam maken bij een beetje concurrentie.

Vind het persoonlijk lastig te verwijten dat ik last minute een premade bij elkaar heb geraapt, die achteraf zwaar OP was aan de concurrentie.
 
Reactiescore
3.536
Zoals ik zei, ik heb totaal geen idee hoe het hier in elkaar zat. Zal best zo zijn geweest, maar speel/begin keer zonder connecties een wereld, ontmoet nieuwe mensen en ga daarmee een stam opbouwen uit het niets, pas dan zal ik kritiekloos en trots zijn!

Langs de andere kant moeten mensen vooral spelen met wie ze willen spelen en moet de tegenstand maar zien ze er tegenop kunnen, enkel vind ik dan de prestatie minder groots. Keuzes maken.
 
Reactiescore
973
Zoals ik zei, ik heb totaal geen idee hoe het hier in elkaar zat. Zal best zo zijn geweest, maar speel/begin keer zonder connecties een wereld, ontmoet nieuwe mensen en ga daarmee een stam opbouwen uit het niets, pas dan zal ik kritiekloos en trots zijn!

Langs de andere kant moeten mensen vooral spelen met wie ze willen spelen en moet de tegenstand maar zien ze er tegenop kunnen, enkel vind ik dan de prestatie minder groots. Keuzes maken.

Geprobeerd cl8, eindigde stamloos rank 1 ODD.

Tja connecties, tis niet alsof deze premade echt eerder samengespeeld had. Het is in dat opzicht niet anders dan de andere premades, misschien nog wel meer doordat de meeste elkaar niet kenden. Solo starten is dan ook wel vaak erg saai, sinds je vast zit aan je gebied en je dan opeens je hele stam kan carry'en omdat ze er niks van bakken. Aldus bleef ik liever stamloos ^^
 
Reactiescore
420
Spelletjes spelen draait nog steeds om plezier en bij deze mensen is het gewoon leuk om in de groep te spelen. Iedereen kan ook op iedereen rekenen behalve op mij dus daarom spelen we samen.
 
Reactiescore
53
Zoals ik zei, ik heb totaal geen idee hoe het hier in elkaar zat. Zal best zo zijn geweest, maar speel/begin keer zonder connecties een wereld, ontmoet nieuwe mensen en ga daarmee een stam opbouwen uit het niets, pas dan zal ik kritiekloos en trots zijn!

Langs de andere kant moeten mensen vooral spelen met wie ze willen spelen en moet de tegenstand maar zien ze er tegenop kunnen, enkel vind ik dan de prestatie minder groots. Keuzes maken.

Hoezo zit jij hier nog? jij ging toch na je zware nederlaag op 76 op tw pensioen?
 
Reactiescore
469
Staat er vandaag nog iets op de planning?
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan