Massa 14-3

Reactiescore
3.538
Misschien kunnen alle pro's keer tegen elkaar gaan spelen ipv altijd samen. Als je toch geen uitdaging vind, moeten we niet kijken naar zulke topics als dit. Al vind ik het wel origineel gevonden!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Misschien kunnen alle pro's keer tegen elkaar gaan spelen ipv altijd samen. Als je toch geen uitdaging vind, moeten we niet kijken naar zulke topics als dit. Al vind ik het wel origineel gevonden!

Tis best een random samenstelling deze keer eigenlijk
 
Reactiescore
973
Misschien kunnen alle pro's keer tegen elkaar gaan spelen ipv altijd samen. Als je toch geen uitdaging vind, moeten we niet kijken naar zulke topics als dit. Al vind ik het wel origineel gevonden!

Moet wel zeggen dat dit een samenstelling is die nooit eerder is voortgekomen. Gerard was vroeger geducht rivaal van het oude classic groepje (en tevens lang gestopt), Lukas en Pim waren cl21 nog de vijand, Bas zat cl22 bij de andere kant (die mijn acc team dan later wel joinde na veel drama) en heeft slechts eenmaal eerder bij me in de stam gezeten (cl21). Team van Ground Zero heb ik nog nooit bij gezeten en pas ontmoet op .net.

Denk niet zo zeer dat het een kwestie is van "alle pro's gaan weer samen.", meeste kenden elkaar niet eens deze classic. Denk dat het meer het geval is dat wanneer je een premade maakt, je toch selecteert op spelers die niet per direct rennen bij de eerste tegenslag. Hoe anders zou je selecteren dan eigenlijk.. Je probeert toch een team samen te stellen dat kwalitatief sterk genoeg is. Dat het achteraf zo extreem OP zou zijn vergeleken de rest konden we zelf ook niet voorzien. Het is niet alsof we nu al met dit exacte team elke classic winnen, beseffend dat bijvoorbeeld cl20 alleen ik en Emile (die niet buitengewoon actief heeft gespeeld deze classic) hetzelfde waren..

Robbert je bent extern acc, stil. En lars... Je bent Lars
 
Reactiescore
1.752
@everyone what's the deal met dat continue gezeik en gebash op @Clickb*it , best overbodig imo dus zou fijn zijn als dat wat mindert (behalve als Flex vindt dat het oké is natuurlijk). Het stoort mij zelfs om te zien, ben normaal zelf ook eerder van de grappige opmerkingen maar dit is niet echt grappig ofzo?
 
Reactiescore
447
@everyone what's the deal met dat continue gezeik en gebash op @Clickb*it , best overbodig imo dus zou fijn zijn als dat wat mindert (behalve als Flex vindt dat het oké is natuurlijk). Het stoort mij zelfs om te zien, ben normaal zelf ook eerder van de grappige opmerkingen maar dit is niet echt grappig ofzo?
Wij kregen info dat flex om 12u zou overnemen. Plots stopte het deffen rond 12u. Vandaar....

Edit: komt van zen eigen co
 
Reactiescore
1.752
Wij kregen info dat flex om 12u zou overnemen. Plots stopte het deffen rond 12u. Vandaar....

Edit: komt van zen eigen co
Hmm haha weet niet echt wat ik erop moet zeggen ofzo. Heb niets rechtstreeks meegekregen hierover dus wist ik niet, als het effectief zo is dan zeer jammere situatie en snap ik wel dat er vandaag paar tags zijn gekomen daarnaar verwijzend. Alhoewel we beiden ook wel weten dat dit niet iets sinds vandaag is :p

Heb net Flex ook ff aangesproken en ik ga me er verder niet mee moeien in ieder geval
 
Reactiescore
973
@everyone what's the deal met dat continue gezeik en gebash op @Clickb*it , best overbodig imo dus zou fijn zijn als dat wat mindert (behalve als Flex vindt dat het oké is natuurlijk). Het stoort mij zelfs om te zien, ben normaal zelf ook eerder van de grappige opmerkingen maar dit is niet echt grappig ofzo?

Als je altijd kapot actief start in de top (wel is waar door boosts) en rete actief bent wanneer er interns zijn of easy geedeld kan worden, maar zodra er tegenstand komt inactief bent. Tja, dan krijg je ook wel commentaar. Is nu niet echt raar...
 
Reactiescore
447
Hmm haha weet niet echt wat ik erop moet zeggen ofzo. Heb niets rechtstreeks meegekregen hierover dus wist ik niet, als het effectief zo is dan zeer jammere situatie en snap ik wel dat er vandaag paar tags zijn gekomen daarnaar verwijzend. Alhoewel we beiden ook wel weten dat dit niet iets sinds vandaag is :p

Heb net Flex ook ff aangesproken en ik ga me er verder niet mee moeien in ieder geval
Nja goed, wist dat jullie klein beetje activiteit tekort hadden. Waarom ga je dan verlenging aanvragen??
 
Reactiescore
1.752
Als je altijd kapot actief start in de top (wel is waar door boosts) en rete actief bent wanneer er interns zijn of easy geedeld kan worden, maar zodra er tegenstand komt inactief bent. Tja, dan krijg je ook wel commentaar. Is nu niet echt raar...
Zie reactie hierboven van me, had er zelf niks van meegekregen maar dat geeft wel wat meer context voor de tags die ik vandaag zag passeren.
Met het kapot actief zijn in de start is op zich niets mis lijkt me, je hebt sowieso wel mensen die liever starten of liever endgame spelen. Het inactief zijn bij de tegenstand is wel jammer en al zeker als er dan blijkbaar gezegd wordt dat hij ging deffen (al heb ik dat dus niet meegekregen), ben ik met jullie eens hoor

Had vooral de indruk dat elke keer als iemand Flex tagt, dit in een negatieve context is terwijl dat gezeik in mijn ogen niet nodig is en me zelfs best stoort. Maar bon heb het gevraagd aan Flex en ik moei me er niet meer mee :tongue: Wou het even gezegd hebben haha
 
Reactiescore
1.752
@Meister ik praat niet met je want je hebt je belofte geschonden
 
Bovenaan