Mass recruiting

DeletedUser

Guest
kudos voor diegene die dit kan ontcijferen.

geachte spelers we willen u graag uitnodigen.
inonze nederige Imperium of kings onze stam is een zeer leuke en Sterke zowel als suprieur.

uw voordelen in deze stam is dat wij suprieur zijn in aanval zowel als verdeding we kunnen ons toepassen in elke situatie die zich zal voorspelen
in deze stam wordt niet alles bepaald door 1 man maar besproken met al
zelfs met de leden die meestemmen en stemmen tellen altijd gewoon mee iedereen is hier gelijk maar wij zijn slechts de geleide die je door de TW laat door komen ^^ onze stam is strengt maar we zijn allen een gehechte band
[GEBRUIK AUB LEESTEKENS]

we maken veel fun op de forum en op chat er is altijd hier iets om te lachen

en vertrouwen is altijd gegarandeert hier.

groeten spreker van Iok en senator Godfalles tn
Ik snap niet dat ze zo iemand "spreker" van de stam maken >.>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
xD

Ik hoop dat de leden van Iok die dit lezen zo slim zullen zijn om direct op de "verlaat stam"-knop te klikken.
Hieraan merk je dat massa stammen op niets trekken.

De inhoud van dat bericht (voor zover ik het heb kunnen ontcijferen) trekt ook op niet veel.
 

DeletedUser1165

Guest
mensen we hebben nog een massastam van bijna 300 leden :rolleyes: heroes
 

DeletedUser

Guest
Lunderzspekkie op 08.05. om 17:03 uurgaaf profiel,

Ik ben stamoprichter van C.I.A., een stam met toekomst en potentieel, ik zoek iemand waarmee ik de stam kan leiden, we bestaan nu uit 50 sterke leden, en gaan naar de top, ben je geinteresseerd, laat dan een berichtje na, ik heb je alvast uitgenodigd

Greetz Lunderzspekkie


Wouw hij vindt me profiel tof en wil gelijk een stam met me leide goed profiel moet ik hebbe:)

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
tsjaah, het niveau onder de bericht is weer eens heel hoog:)



NOT!!:eek:
 
Bovenaan