Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Misschien een stomme vraag; op dit moment is het vrij geven van grondstoffen gedeactiveerd.

Op de manier hoe ze dit neerzetten:
Op dit moment is het vrij verzenden van grondstoffen op de marktplaats gedeactiveerd. Je kunt wel aanbiedingen plaatsen en grondstoffen naar je eigen dorpen sturen.
kan ik aannemen dat deze later geactiveerd wordt. Wat is de reden van deze deactivatie en hoe lang zal het duren voordat ik met vrienden grondstoffen kan delen?
 

DeletedUser68973

Guest
Om te voorkomen dat er boosters zijn XD

Normaal staat dat erbij
bv bij mij is dat dit :

Vrij verzenden van grondstoffen is beperkt. Je kunt alleen de leden van je stam grondstoffen sturen.
Je kan pas op 23.03.2014 om 11:03 uur grondstoffen vrij naar spelers sturen.
 

DeletedUser

Guest
Is zodat mensen niet gaan samenwerken om 1 account naar de top te krijgen door de hele tijd gs te sturen vermoed ik.
Wanneer het weggaat weet ik niet, ik gok 30 dagen na de start van de wereld?
 

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis is het een maand na je start.

En waarom? Om boosten te voorkomen gok ik :). Maar zou kunnen dat er ook iets anders achter zit uiteraard.
 

DeletedUser60039

Guest
Als ik me niet vergis is het een maand na je start.

En waarom? Om boosten te voorkomen gok ik :). Maar zou kunnen dat er ook iets anders achter zit uiteraard.

Naatuurlijk zit daar wat anders achter, cheaters!
 

DeletedUser

Guest
Van wat ik begrijp is het puur om boosters te voorkomen. En het beste antwoord tot nu toe is 30 dagen. Bedankt voor jullie snelle reacties!

Dan als laatste vraag, welke datum is W37 begonnen? :p Of is het echt 30 dagen na de speler is begonnen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zelf ga van 30 dagen na de speler is begonnen uit, is het meest logisch toch?
 

DeletedUser72874

Guest
De datum waarop dat kan hangt inderdaad af van wanneer je begonnen bent.
 

DeletedUser35742

Guest
HoKuZpOkUz 2014-02-16 13:42:44
Hoi,

ik zit met een vraagje wat betreft sturen van GS naar m'n stamgenoten. Ik ben eerder dan hen gestart en heb zodoende een voorsprong qua punten. Ik mag pas vanaf 22 februari vrij GS versturen binnen de stam. Echter, zij kunnen bijvoorbeeld 10 leem op de marktplaats zetten voor 1000 hout. Niemand zal dat ooit accepteren, behalve iemand die ze graag wilt helpen met opstarten. Mijn vraag is of het in strijd is met de regels om dit te doen. En zo nee, waarom kunnen we dan niet gewoon vanaf het begin vrij GS verzenden binnen de stam als er zo'n simpele manier is om het systeem te omzeilen? Voor de duidelijkheid, we hebben allemaal ons eigen account en het is dus niet zo dat iemand met 2 accounts, GS van het ene naar het andere account door probeert te sluizen. De reden dat ik het vraag is dat ik geen ban wil vangen voor het zijn van een zogenaamd push account.

HoKuZ
Ezzem 2014-02-16 14:04:50
Beste HoKuZpOkUz,

Je hebt het mis: probeer maar eens 10 leem op de marktplaats te zetten voor 1000 hout ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:06:53
Um...gedaan, en dat lukte gewoon hoor. Net zoals 1000 hout voor 10 leem.
Ezzem 2014-02-16 14:27:52
Beste HoKuZpOkUz,

Ik krijg als melding:
Aanbiedingen alleen in een verhouding van 0.5 tot 2 mogelijk

Ik zoek even uit of dit een wereldafhankelijke instelling is, en kom er op terug ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
Ezzem 2014-02-16 14:32:19
Beste HoKuZpOkUz,

Hetgeen je zegt zou niet mogen kloppen: ook op wereld 37 is e instelling zo dat enkel verhoudingen van 0,5 tot 2 mogelijk zijn, en jij geeft een verhouding van 100 op ...

Kun je me een screenshot bijvoegen van de aanbieding nadat je ze op de marktplaats hebt gezet?

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:37:15
Hoi, ik heb nu geen tijd voor een screenshot want ik moet er vandoor. Maar ik heb al met regelmaat aanbiedingen in verhouding 1:3 gezien ook, en stomtoevallig toen ik 1000 hout op de marktplaats zette voor 10 leem bij wijze van test werd dat aanbod binnen een paar seconden aangenomen door een voor mij onbekende speler. Ik zou jullie dus aanraden deze bug te fixen, mocht het een bug zijn.
Ezzem 2014-02-16 14:39:11
Beste HoKuZpOkUz,

Stuur me dan maar een screenshot zodra je wel tijd hebt ... als je 10 leem aanbiedt voor 1000 hout, zal het aanbod wel niet zo vlug aangenomen worden ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:39:26
Onderwerp Ensiferum123 heeft jouw aanbod aangenomen Herbenoemen
Verzonden 16.02.14 13:22:51
Verkoper: HoKuZpOkUz
Dorp: Eerie, Indiana (438|554) C54
Koper: Ensiferum123
Dorp: Ensiferum (430|572) C54

HoKuZpOkUz heeft verkocht: 1.000
Ensiferum123 heeft betaald: 10

De handelsgoederen zijn automatisch vezonden en zullen arriveren om vandaag om 15:21 uur.
Ezzem 2014-02-16 14:41:06
Beste HoKuZpOkUz,

Hier is dan inderdaad sprake van een bug ... ik stuur dit ticket door. Dank voor de melding.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
Ramoth 2014-02-16 17:54:15
Beste HoKuZpOkUz,

Ik heb deze bug doorgegeven, bedankt voor het melden hiervan.

Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser43257

Guest
Viel mij ook al op, dat je heel makkelijk grondstoffen kon ''opslaan'' met 1000 voor 10.000... Goed opgelost!
 

DeletedUser71510

Guest
hahaahhal lol heb het ook geprobeerd hopen dat iemand hem accepteerd xD
 

DeletedUser31132

Guest
Dit vond ik inderdaad ook al vreemd. Deze bug/verkeerde instelling van de wereld zit er al vanaf het begin in.
Ik heb toevallig ook een paar goedkoop kunnen handelen :)
 

DeletedUser68973

Guest
HoKuZpOkUz 2014-02-16 13:42:44
Hoi,

ik zit met een vraagje wat betreft sturen van GS naar m'n stamgenoten. Ik ben eerder dan hen gestart en heb zodoende een voorsprong qua punten. Ik mag pas vanaf 22 februari vrij GS versturen binnen de stam. Echter, zij kunnen bijvoorbeeld 10 leem op de marktplaats zetten voor 1000 hout. Niemand zal dat ooit accepteren, behalve iemand die ze graag wilt helpen met opstarten. Mijn vraag is of het in strijd is met de regels om dit te doen. En zo nee, waarom kunnen we dan niet gewoon vanaf het begin vrij GS verzenden binnen de stam als er zo'n simpele manier is om het systeem te omzeilen? Voor de duidelijkheid, we hebben allemaal ons eigen account en het is dus niet zo dat iemand met 2 accounts, GS van het ene naar het andere account door probeert te sluizen. De reden dat ik het vraag is dat ik geen ban wil vangen voor het zijn van een zogenaamd push account.

HoKuZ
Ezzem 2014-02-16 14:04:50
Beste HoKuZpOkUz,

Je hebt het mis: probeer maar eens 10 leem op de marktplaats te zetten voor 1000 hout ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:06:53
Um...gedaan, en dat lukte gewoon hoor. Net zoals 1000 hout voor 10 leem.
Ezzem 2014-02-16 14:27:52
Beste HoKuZpOkUz,

Ik krijg als melding:
Aanbiedingen alleen in een verhouding van 0.5 tot 2 mogelijk

Ik zoek even uit of dit een wereldafhankelijke instelling is, en kom er op terug ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
Ezzem 2014-02-16 14:32:19
Beste HoKuZpOkUz,

Hetgeen je zegt zou niet mogen kloppen: ook op wereld 37 is e instelling zo dat enkel verhoudingen van 0,5 tot 2 mogelijk zijn, en jij geeft een verhouding van 100 op ...

Kun je me een screenshot bijvoegen van de aanbieding nadat je ze op de marktplaats hebt gezet?

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:37:15
Hoi, ik heb nu geen tijd voor een screenshot want ik moet er vandoor. Maar ik heb al met regelmaat aanbiedingen in verhouding 1:3 gezien ook, en stomtoevallig toen ik 1000 hout op de marktplaats zette voor 10 leem bij wijze van test werd dat aanbod binnen een paar seconden aangenomen door een voor mij onbekende speler. Ik zou jullie dus aanraden deze bug te fixen, mocht het een bug zijn.
Ezzem 2014-02-16 14:39:11
Beste HoKuZpOkUz,

Stuur me dan maar een screenshot zodra je wel tijd hebt ... als je 10 leem aanbiedt voor 1000 hout, zal het aanbod wel niet zo vlug aangenomen worden ...

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
HoKuZpOkUz 2014-02-16 14:39:26
Onderwerp Ensiferum123 heeft jouw aanbod aangenomen Herbenoemen
Verzonden 16.02.14 13:22:51
Verkoper: HoKuZpOkUz
Dorp: Eerie, Indiana (438|554) C54
Koper: Ensiferum123
Dorp: Ensiferum (430|572) C54

HoKuZpOkUz heeft verkocht: 1.000
Ensiferum123 heeft betaald: 10

De handelsgoederen zijn automatisch vezonden en zullen arriveren om vandaag om 15:21 uur.
Ezzem 2014-02-16 14:41:06
Beste HoKuZpOkUz,

Hier is dan inderdaad sprake van een bug ... ik stuur dit ticket door. Dank voor de melding.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
Ramoth 2014-02-16 17:54:15
Beste HoKuZpOkUz,

Ik heb deze bug doorgegeven, bedankt voor het melden hiervan.

Met vriendelijke groet,

Wieteke (Ramoth)
Community Manager Tribalwars.nl

gvd he, nu ben ik mn boosts kwijt :(
 

DeletedUser35742

Guest
Had je liever gebanned willen worden 'omdat we dit hadden moeten weten'?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan