Marktplaats

DeletedUser343

Guest
Hallo,

Het is nu mogelijk om als je grondstoffen verstuurd het maximum aantal grondstoffen dat je mee kan nemen te versturen van 1 grondstof.

bv. je hebt 6 handelaren.
er staat dan achter het invulvakje 6000 waar je op kan klikken.

Ik vroeg me nu af, is het niet veel makkelijker als er ook een vakje komt waarbij alles mooi verspreidt wordt.

je hebt dus 12 handelaren aanwezig, dan druk je op dat knopje en er staat perfect verdeelt:

4000
4000
4000

in de vakjes. :)

plz opbouwende commentaar, het verstoord de balans niet, het maakt het spel niet makkelijker, het is gwn een extra functie die je een hoop tijd kan schelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
damn een goed idee voor een keer :)

I must be dreaming
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Het is nu mogelijk om als je grondstoffen verstuurd het maximum aantal grondstoffen dat je mee kan nemen te versturen van 1 grondstof

bv. je hebt 6 handelaren.
er staat dan achter het invulvakje 6000 waar je op kan klikken.

Ik vroeg me nu af, is het niet veel makkelijker als er ook een vakje komt waarbij alles mooi verspreid wordt.

je hebt dus 12 handelaren aanwezig, dan druk je op dat knopje en er staat perfect verdeeld:

4000
4000
4000

in de vakjes. :)

plz opbouwende commentaar, het verstoord de balans niet, het maakt het spel niet makkelijker, het is gwn een extra functie die je een hoop tijd kan schelen.

Tja, effe typen is niet zo moeilijk ^^
ik heb er geen last van.

Ik denk dat niet veel mensen resources sturen in een 1:1:1 verhouding, hangt ervan af wat je nodig hebt in het dorp waar je het naartoe stuurt.
Men kan net zo goed een 2:1:2 verhouding willen.
 

DeletedUser343

Guest
vooral als je net een dorp hebt overgenomen scheelt het veel tijd, maar dan niet...

PS: door dit in te voeren hoef je ipv 3x 4000 (12x klikken) maar 1x te klikken, zo help je je toetsenbord overleven en help je het milieu overleven (A)

PPS: neem dit laatste niet TE serieus.
 

DeletedUser343

Guest
da nog meer werk...

maar ik zie hier geen nadeel in.

mensen die het gebruiken --> voordeel
mensen die het niet gebruiken --> precies hetzelfde als eerst dus geen nadeel
 

DeletedUser736

Guest
En in je eerste post staan weer twee kanjers van fouten, Flip!
 

DeletedUser962

Guest
kunnen we niet iets krijgen zodat we ook grondstoffen naar andere mensen kunnen sturen. Nu kan dat alleen nog binnen je eigen clan bv om iemand wat te geven omdat hij even sitter is geweest
 

DeletedUser

Guest
Konijn dood.

Dit is al in w1 maar deze regel is om multicounts tegen te gaan. Later komt het misschien nog maar dat is nog niet zeker
 

DeletedUser962

Guest
o maar ze kunnen het toch blokkeren dat je niet naar iemand met hetzelfde ip adres kunt sturen en ook niet tijdens het sitten en 24 uur daarna. dat kunnen ze blokkeren.
 

DeletedUser683

Guest
nee op het eerste gezicht geen nadeel maar ook zeker geen groot voordeel. alleen moeilijk bij programmeren. 4-0-0-0-tab-4-0-0-0-tab-4-0-0-0 duurt niet zo lang om te typen
 

DeletedUser962

Guest
willen jullie dit dan uitvoeren! Ik zou het heel fijn vinden.
alvast bedankt
 

DeletedUser609

Guest
er staat gwn achter wat het maximale is om te sturen.
jullie kunnen toch wel uitrekenen wat je met 3 soorten gs kan sturen:eek:
 

DeletedUser343

Guest
ja... maar dat haalt niet weg dat het makkelijker is als het er wel is :)
en zoals ik al eerder zei: mensen die het niet gebruiken hebben er geen last van.
 
Bovenaan