Marching hammers

Reactiescore
92
Ach, ik leg geen nutteloos grote afstanden af om daar extra punten te sprokkelen. Ik overweeg al om dorpen weg te geven in hetzelfde continent als mijn hoofdcluster.
Boeit niet en amorfati kunnen er gemakkelijk bij.

Niet dat ik iets tegen slechte clusters heb.. Ik dacht even dat fancy mij aansprak op het edelen van barbarendorpen die prima aansloten bij mijn cluster. Had niet door dat hij het over de aanvalsplanner van(....van welke stam is dat eigenlijk?) ging. Domme ik :(
Dat belachelijk hoge claimlimiet verklaar wel waarom wij maar 410 claims hebben en met iedereen die wij het delen 2200+.

Draakje, wij hebben nog nooit een lid gekicked omdat hij dorpen verloor, alleen omdat ze niet meer inlogden waardoor wij met een lijk opgescheept zaten. Alleen meervoudig geel of rood bolletje wordt gekicked of langdurig vv terwijl is beweerd dat ze binnen een week terug zouden komen.
 

DeletedUser65921

Guest
Komt wel nog met euro ;)

Is trouwens een adelsplanner he dat.
Gedeeld met MaRhaM, HaMraM en Aztec. Uit MaHraM lijkt me dan te zijn :p
 

DeletedUser72496

Guest
op 20/12 smeekte overdetop of ik mijn dorpen leeg kon zetten... nadat hij al een pak van zijn troepen verloren had op 18 en 19/12

Ik had hem nochtans gewaarschuwd dat het geen goed idee was om mij aan te vallen :D
Zijn dorpen in C53/63 staan nu leeg!

overdetop2.jpg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
Dat zijn goede clears (y)
 

DeletedUser65921

Guest
Lief dat hij zijn troepen dumpt zodat hij makkelijker weggespeeld kan worden.
 
Bovenaan