Marching hammers

DeletedUser65921

Guest
5371371183.png


Kleine 200 dorpen weg voor kleine 70mil ODD
dat is ongeveer 350k ODD per verloren dorp.
Dat is niet al te veel als je rekent dat hij grotendeels leeg staat :p
 

DeletedUser65921

Guest
Overigens is 1 clear van mij een kleine 70k ODD als je die killt.
Dus ongeveer 5 clears per veroverd dorp.
 
Reactiescore
92
Berekeningen, hmm
Ik heb geen harde bewijzen ervoor, gezien stats maximaal een maand terug gaan qua verslagen tegenstanders geschiedenis, voor zover ik weet. Onze meest recente massa, alweer een tijdje geleden was tegen Lord Yoda,

chart

In die tijd 112 dorpen overgenomen, hij heeft nu in totaal 40 miljoen verslagen tegenstanders als verdediger, dat zou betekenen dat hij net als euro 350k od kreeg per verloren dorp. Nu is het natuurlijk zo dat hij ervoor ook een jaar had gespeeld en ook wat ODD heeft opgebouwd, maar daar heb ik geen bewijzen voor, maar ik weet zeker dat het aantal ODD per dorp van hem lager was dan dat van euro. Komt natuurlijk mede doordat Yoda zo'n prutcluster heeft. ;)
Valt naar mijn mening reuze mee hoe euro het heeft gedaan in vergelijking met alle andere casual spelers. Hij heeft ook de meeste aanvallen binnengekregen, duizenden.

Toch wordt het voor ons wel eens tijd voor een nieuwe massa. :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Bij Yoda hebben we ook gewoon een deel van de clusters niet gedeft omdat die totaal onnuttig lagen, wat zorgt dat hij redelijk weinig verslagen tegenstanders heeft ja.

b63dbd1fe2.png


En inderdaad, grootste massa van de wereld op euro lijkt me ja, maar toch ik denk dat hij in totaal amper 10 treintjes gestopt heeft ofzo.
Ohja we doen natuurlijk gewoon door tot hij of barb is of niemand hem nog kan aanvallen, lijkt me duidelijk :)
 
Reactiescore
60
Eventueel wil ik wel jumpen lau :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik denk dat het tegen dan wel in c59 te doen gaat zijn, maar goed plan!
 

DeletedUser

Guest
Berekeningen, hmm
Ik heb geen harde bewijzen ervoor, gezien stats maximaal een maand terug gaan qua verslagen tegenstanders geschiedenis, voor zover ik weet. Onze meest recente massa, alweer een tijdje geleden was tegen Lord Yoda,

chart

In die tijd 112 dorpen overgenomen, hij heeft nu in totaal 40 miljoen verslagen tegenstanders als verdediger, dat zou betekenen dat hij net als euro 350k od kreeg per verloren dorp. Nu is het natuurlijk zo dat hij ervoor ook een jaar had gespeeld en ook wat ODD heeft opgebouwd, maar daar heb ik geen bewijzen voor, maar ik weet zeker dat het aantal ODD per dorp van hem lager was dan dat van euro. Komt natuurlijk mede doordat Yoda zo'n prutcluster heeft. ;)
Valt naar mijn mening reuze mee hoe euro het heeft gedaan in vergelijking met alle andere casual spelers. Hij heeft ook de meeste aanvallen binnengekregen, duizenden.

Toch wordt het voor ons wel eens tijd voor een nieuwe massa. :rolleyes:

Grappige is dat jullie massa al voorbij is en die van ons maar net begonnen :D
 

DeletedUser71679

Guest
jeroen heb je stylechat gelezen?

of maakte je nu exact zelfde grap als ik? :eek:

maakte jij daar die grap dan :eek:

jeroen wie slaat er eerst? :mad:

tegelijk komt het hardste aan dan leert hij het eens :mad:

en wat koop je daarvoor?

nieuwe troepen?

Rang Naam Stam Verslagen als verdediger
1 euro MaRhaM 166,49 Mil.

mag in de krant dat onze nensul eindelijk is in gehaald na meer dan een halfjaar op nummer 1 te hebben gestaan. ookal komt die odd door onze aanvallen :D


Berekeningen, hmm
Ik heb geen harde bewijzen ervoor, gezien stats maximaal een maand terug gaan qua verslagen tegenstanders geschiedenis, voor zover ik weet. Onze meest recente massa, alweer een tijdje geleden was tegen Lord Yoda,

chart

In die tijd 112 dorpen overgenomen, hij heeft nu in totaal 40 miljoen verslagen tegenstanders als verdediger, dat zou betekenen dat hij net als euro 350k od kreeg per verloren dorp. Nu is het natuurlijk zo dat hij ervoor ook een jaar had gespeeld en ook wat ODD heeft opgebouwd, maar daar heb ik geen bewijzen voor, maar ik weet zeker dat het aantal ODD per dorp van hem lager was dan dat van euro. Komt natuurlijk mede doordat Yoda zo'n prutcluster heeft. ;)
Valt naar mijn mening reuze mee hoe euro het heeft gedaan in vergelijking met alle andere casual spelers. Hij heeft ook de meeste aanvallen binnengekregen, duizenden.

Toch wordt het voor ons wel eens tijd voor een nieuwe massa. :rolleyes:

oeeeh oeeeh oeehhh kies mij kies mij!! ik ben hopeloos opzoek naar odd :Embarrassment:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68201

Guest
Tja, jullie herinneren jullie faalmassa op mij nog wel.. 70.000 P verlies, zonder enige reden om te edelen met 2033 aanvallen..

Changelessss


Aangezien Fancy maar 700k achterstaat: nog een weekje.

2 waves gedodged..

ben nu ergens anders aan het rocken:Embarrassment:
sorry voor de vertraging

http://nlp1.tribalwars.nl/public_report/8792a71afef80df2bf3552d7c96fdafa

http://nlp1.tribalwars.nl/public_report/9f7db6ecd8abb6e6d21679d97780d697

http://nlp1.tribalwars.nl/public_report/171d0fe2529d4c6b9d344370004fac47

14w8sk4.png


in de nachtbonus omdat het kan:edelman:

+

Zo lek als een mandje ;)
lekker aan het uitbreiden donald? In C22? :D

wbxovq.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Bovenaan