Marching hammers

DeletedUser

Guest
Bufang.jpg

De Marching hammers rammen door naar plek 20.
Marching hammers een stam met één doel..
Een stam met duidelijke geschreven doctrine.

Hoe gaat het verder?

Heb op een forum van een zo bekende stam gelezen dat men zich enigszins zorgen begint te maken..
Ja.. wie gaat het zeggen.. De tijd zal het ons leren..

Toch?

Met vriendelijke groet,

Jullie geliefde Bufang
 
Reactiescore
133
Als je iedereen blijft aannemen die door Style afgewezen wordt dan komen jullie nog ver qua punten :D

Wie heeft die duidelijke doctrine geschreven?
Jouw posts op het AF zijn niet geheel duidelijk, Zenzi is echt nieuw, blijft over Allara :p

In elk geval gefeliciteerd met deze prestatie.
 

DeletedUser

Guest
Als je iedereen blijft aannemen die door Style afgewezen wordt dan komen jullie nog ver qua punten :D

Wie heeft die duidelijke doctrine geschreven?
Jouw posts op het AF zijn niet geheel duidelijk, Zenzi is echt nieuw, blijft over Allara :p

In elk geval gefeliciteerd met deze prestatie.


Dankjewel.

We rammen door naar plek 15.

Alle afvallige, noobs met potentie en de uitgekotste personen zijn welkom in onze stam..
Bij ons krijgen ze een kans om iets te veranderen aan deze wereld. :eek:

novus ordo seclorum.

Wie weet?

Met vriendelijke groet,

Jullie geliefde Bufang :D
 

DeletedUser72040

Guest
haha, uitnodigingen sturen zonder ook maar een contact te hebben gehad met de speler zelf

dikke zever man, die stam trekt op geen ballen...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
dus starten we maar een topic over een noeuwe stam die bestaat uit de 3 grootste niet-stamspelers van de casual ...

tis wat je propaganda noemt ... ik noem het eerder een subtiele manier van zelfspot
 

DeletedUser

Guest
Ah, Casual z'n AF was toch al wat leger dus wat meer "propaganda", als je het zo kan noemen, kan geen kwaad, toch?

Dit is geen propaganda topic. Slechts een aankondiging van een nieuwe stam terwijl er dagelijks nieuwe stammen komen. Als er nu voor elk nieuwe stam een topic op het af zou komen zijn we wel ff bezig.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ja eentje die leden zal trekken xd

PH , I , TLF ... 3 faalstammen met leden die steeds doorschuiven.
ik voorspel dzt 1 van die stammen weggaat en er wat gemixed wordt totdie nieuwe stam weer domme massastam is
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik met 2 muisknoppen kan zorgen voor de val van PH :D
 

DeletedUser

Guest
dus starten we maar een topic over een noeuwe stam die bestaat uit de 3 grootste niet-stamspelers van de casual ...

tis wat je propaganda noemt ... ik noem het eerder een subtiele manier van zelfspot

Dat moet jij zeggen die zich in een stam heeft gelikt.. :p
zei ik gelikt?
Ik bedoel bepikt, nee doorgeslikt...:D
 
Bovenaan