March of the Duckies: Ducks|Ducks Everywhere VS De Stukadoors

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Net zoals elke dag werd er weer druk gewerkt aan een renovatie van een woning. De stukadoors waren druk bezig de muren in de badkamer te bepleisteren. Het eind van de dag naderde, en de stukadoors waren aan het opruimen. Tijdens het opruimen stapt een van de stukadoors per ongeluk op een badeendje, en in plaats van het standaard piep geluid klint er een hard gekwaak als een kanonslag door de ruimte. Men schrikt zich rot en vraagt zich verbaasd af wat dat was.
"Dat", zei de Voorman, "was de strijdkreet van de badeend". Buiten het huis begint ineens een storm van strijdlustig gekwaak...

En zo begon de aanval van Ducks|Ducks Everywhere op de Stukadoors. Een voor deze fase vrij grote georganiseerde aanval, met als leider Shadow Zeus. Er had al enige tijd wat gekwaak rond geklonken in de omgeving, maar wie, waar, wanneer en met hoeveel was niet duidelijk. Rond een uur of 12 begonnen de aanvallen met lopen, en al snel volgden de eerste edels. Het feit dat ze bijna 6 uur liepen wees erop dat er meer zouden volgen, en dat deden ze, 24 stuks in totaal, samen met een aantal clear(tjes) en fakes voor een aantal aanvallen rond de 50.

En dus deden de stukadoors wat ze het beste konden, ze gingen hun muren bepleisteren, Vonden gaten in de aanvallen en stopten deze dicht, en namen alvast een inspectie van toekomstige renovatie projecten, en deden al wat voor werk door oud materiaal te slopen. Door goed te anticiperen werd er naast het snipen en blocken, ook al voortijdig 1 aanvaller uitgeschakeld, xgdamien, en werd door hulp uit onverwachte hoek voor de eenden, een tweede aanvaller uitgeschakeld. Uiteindelijk was een recap, door een slim gespeeld trucje met een onverwachte short range trein (wie heeft er dan ook een AH lvl 2 in een 2.2k punten dorp), noodzakelijk om zonder dorpsverlies te eindigen.

De resultaten kwamen er dan ook als volgt uit:
ttnovuuyg.png


En voor de stam resulteerde dit in een aantal mooie rankings op de ranglijst, waarbij ook meteen duidelijk word dat de stukadoors in teamverband werken:


Nu de wave voorbij is en de eenden weer verjaagd, is het tijd om de eendenpoep van de muren te schrapen, de gaten in de muren weer te dichten. Daarna is het tijd voor een volgend renovatie project: de vervallen eendenkooi in het midden van de aangrenzende vijver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Lekker geschreven, nog lekkerder gespeeld zo vroeg in het spel!
 

DeletedUser78972

Guest
Dit is toch wel het mooiste stukje eendenpoep wat ik hier tot nu toe heb gelezen op het klessik af.
 

DeletedUser49125

Guest
Haha mooi stukje: love it :)

Aanval was helemaal in het honderd gelopen doordat ik VV had aangenomen van iemand die meedeed met de aanval.. Blijkbaar hoef je niet eens te loggen om op zelfde IP te komen? Mybae en ik konden dus niet meer aanvallen op jou en moest dus random op quetzal gaan = rip :D

BTW: heb jij nu net in je post mijn naam gebruikt???? Dat is toch tegen de GDPR??? (kappa)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Haha mooi stukje: love it :)

Aanval was helemaal in het honderd gelopen doordat ik VV had aangenomen van iemand die meedeed met de aanval.. Blijkbaar hoef je niet eens te loggen om op zelfde IP te komen? Mybae en ik konden dus niet meer aanvallen op jou en moest dus random op quetzal gaan = rip :D

BTW: heb jij nu net in je post mijn naam gebruikt???? Dat is toch tegen de GDPR??? (kappa)

Zal er wel even forummentions van maken om de GDPR te bevredigen. Verder ben ik Priest of Quetzalcoatl.

Wat jij omschrijft zijn standaard vv-regels, neem vv en van de vv-nemer en vv-afgever mag er nog maar 1 op hetzelfde target aanvallen zolang de vv loopt en 24uur erna. Kan inderdaad aanvallen nog eens in de war schoppen.

Nog een geluk dat door de korte looptijden nog niet al mijn def naar yoyoyo onderweg was :p
 

DeletedUser49125

Guest
Ja, maar ik had de vv enkel AANGENOMEN, en niet GELOGGED :) Heb het net zelf gechecked: er was geen aanmelding via mijn IP. Dus louter het aannemen van de VV volstaat. Was vroeger niet zo als ik me het goed herinner..

Ben wel nog niet van de kaart he muurmetselaarssssss
 

DeletedUser76748

Guest
Eventjes aantonen dat de aanvallen van hun kant niet bepaald beter zijn dan die van de Duckies geweest ^^
En dan nog even schijnheilig doen over het feit dat ze overleggen over onze eventuele stamoverstap (die er nooit ging komen ^^)
Enjoy




IMG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
ach stoer joh, als iemand alles heeft lopen doorlullen, moeilijk dan om het niet zien aan te komen, klasse
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Netjes verdedigd, klein foutje van onze kant door een verkeerde persoon te vertrouwen om te helpen.

Btw heb nergens gezegd dat de duckies slecht werk hadden geleverd, heb ze juist overal geprezen voor hun aanval.
 

DeletedUser76748

Guest
ach stoer joh, als iemand alles heeft lopen doorlullen, moeilijk dan om het niet zien aan te komen, klasse

Is dat dan niet jullie eigen schuld wanneer je ons zo aan het lijntje probeerd te houden? En je eigen schuld om in de eerste plaats deze info door te geven aan spelers die je niet eens goed kent en/of in jullie buurt liggen? En was niet echt een verschil geweest hoor, als dit een verrassing was geweest ^^.

Netjes verdedigd, klein foutje van onze kant door een verkeerde persoon te vertrouwen om te helpen.

Btw heb nergens gezegd dat de duckies slecht werk hadden geleverd, heb ze juist overal geprezen voor hun aanval.

Ik zeg nergens dat je aanval slecht was, maar niet beter dan die van de DUCKIES :)
 
Reactiescore
89
Aan het lijntje houden tot dat men bij Priest klaar is voor de aanval.. Hoop dat er een betere verklaring wordt gegeven dan: ''ik heb toch nergens verteld dat we daarover in overleg waren''. Dit is nog al een zwaktebod namelijk.
 
Reactiescore
1.019
daarnaast, jij begon met aanvallen, dus vgm ben jij diegene die hier fout zit hoor
 

DeletedUser76748

Guest
daarnaast, jij begon met aanvallen, dus vgm ben jij diegene die hier fout zit hoor

Jij edelt in m'n cluster en een Dorpenuitbouwer van een stamgenoot, wat duidelijk vermeld staat op hun profielen. Ook was jullie aanval al langer gepland, wat jullie nu ook bevestigd hebben. Dus moet je het niet op ons gaan steken dat je deze actie hebt gedaan.
 
Reactiescore
1.019
We hadden nog 0 aanvallen gegooit, en daarnaast stond op de speler wie we edelde niet dat het een du van jou betrof. Dus het kon net zo goed zijn dat we helemaal niet op je gingen, jij loopt gewoon op de zaken vooruit en denkt maar te gaan scouten. Dan ben jij diegene die begon en wij hebben daar alleen maar iets tegenover gezet
 
Bovenaan