Mapthread

DeletedUser

Guest
Alweer een hilarisch mopje van de grote amokro :eek:
(Trouwes behoorlijk stoer was het hoor :p)

Ik heb het voor je aangepast, dan heb je er geen last meer ;)

Kan je me dan nog even zeggen wat ik verkeerd lees aub? :rolleyes:

Nou je neemt de moeite al niet mijn naam juist te schrijven, dus zie ik geen enkele reden om verder op je te reageren.
 

DeletedUser

Guest
Nou je neemt de moeite al niet mijn naam juist te schrijven, dus zie ik geen enkele reden om verder op je te reageren.

kindje toch, ben ik een hoofdletter vergeten?

Sorry, dit vind ik wel redelijk belachelijk, ik ben niet de moeilijkste persoon. Ik probeer een volwassen gesprek te houden, pas aan wat je blijkbaar irritant vond, vraag dan vriendelijk wat ik verkeerd gelezen zou hebben en dit is je antwoord? :eek:

Goed, dit is dus zinloos...
 

DeletedUser

Guest
Een treintje in 2 seconden? Was jij niet degene die laatst iemand belachelijk maakte omdat er een verschil was van 1 seconde tussen zijn eerste en laatste edel? :eek:

Het is onmogelijk om 7 aanvallen in 1 trein te stoppen. :rolleyes:
Misschien krijg jij het voor elkaar met je mega-skills, maar voor de normale speler kan dit simpelweg niet.
 

DeletedUser

Guest
kindje toch, ben ik een hoofdletter vergeten?

Sorry, dit vind ik wel redelijk belachelijk, ik ben niet de moeilijkste persoon. Ik probeer een volwassen gesprek te houden, pas aan wat je blijkbaar irritant vond, vraag dan vriendelijk wat ik verkeerd gelezen zou hebben en dit is je antwoord? :eek:

Goed, dit is dus zinloos...

Lijkt me wel duidelijk toch?;)
 

DeletedUser

Guest
1239309646.jpg


ik dacht het is weer tijd voor een nieuwe kaartje:D

ps:ik zie dat ik bij o-land stukje ben vergeten in te kleuren.. volgende keer beter;)

pss:credo zit wel lekker afgelegen van de rest.
 

DeletedUser

Guest
heb daar nu geen tijd voor gisteren wel^^ mjaa wqt zijn dan de verlangens voor next time, stammen?
 

DeletedUser

Guest
Mss eens een stam eruit lichten op hun persoonlijke clusters?
Veel stam clusters trekken niet echt op wat momenteel, maar mss de speler clusters wel.
 

DeletedUser17359

Guest
Mss eens een stam eruit lichten op hun persoonlijke clusters?
Veel stam clusters trekken niet echt op wat momenteel, maar mss de speler clusters wel.

We kunnen eens de clusters bekijken van Shinpü bekijken. Vermoed wel dat er daar veel mooie tussen zullen zitten.
 

DeletedUser21972

Guest
mijn cluster owned gwn :D:D:D
zolang je niet interned moet je toch een goed cluster hebben :confused::confused::confused:
 

DeletedUser17359

Guest
191b5dd5903579ced03dfc30b6210c9b.jpg


Heb enkel de top 20 van kis genomen anders was het te onduidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan