Mapthread

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of ze dit leest maar met remy als leidster heb ik er geen vertrouwen in.
Spelers als the prayer zijn prima spelers, maar remy heeft weinig tot geen sterke communicatie, al zal het niet aan haar gemeende studie liggen.
Code:
Ik studeer nl Psychologie en Nederlands tegelijk.
En ze gaf het zelf toe, ze is iets minder actief tegenwoordig, is een igm van 3 dagen terug daarom nog niet gelezen :rolleyes:

Maarja, ik zie wel wat er van komt, tjoepie 1 heeft ons al 1 leuk kunstje gelapt, dat was wel mooi backtime werk hoor, al is dat wat lang geleden ;)
We mochten achteraf van haar niet meehelpen met gezamelijke aanval omdat we aan onze cluster moesten denken (befske, onze buur en stamgenoot had er om gevraagd).

Daarom zijn we LT !, 1 deel van SA ! maar geleafd, maar ook dat zag ze aankomen, ze had al langer vraagtekens bij ons (niks van gemerkt toen we soliciteerden) en befske had ze al voor hij leafde gekicked, lol.

Samenvatting : ik zie wel wat er komt van de stam, kan best iets worden met die cluster hoor, al vielen ze elkaar tot vlak voor de fusie nog gewoon aan.

Leuk,

Een beetje moddergooien achteraf.

1 ding over jouw. Jij hebt nooit, maar dan ook nooit, iets te klagen gehad in LT!

Dan over remy10remy. Ten eerste, als ze wil veegt ze jouw, ook al is ze 'minder actief', van deze wereld af. Wat remy10remy allemaal al heeft gepresteerd in andere werelden, daar val jij bij in het niet.

Verder, minder actief? Ik praat elke dag met haar, en dan niet 1 berichtje, nee, pagina's vol. Vergeet niet dat er mensen zijn die op een spel minder aan hun grammatica en spelling doen.

Vergeet ook niet dat het ook nog zou kunnen dat remy10remy jouw berichten gewoon niet wil lezen?

De dingen die je over befske verteld, echt gast, je weet niet waar je over praat. Volgens mij kon jij het leidersforum niet lezen, dus je weet totaal niet waar het over gaat. Om het maar even met onze overburen uit te drukken: 'You're talking shit'.

Als laatste heeft remy10remy befske helemaal niet gekickt, dat heeft Tha John Doe gedaan. Befske had allang van tevoren aangekondigd dat hij LT! zou verlaten. Toen hij nog een dorpje van een stamgenoot ging overnemen is hij gekickt. Daarintegen is hij een goede gast. Hij zou zijn oud-stamgenoten en vrienden nooit in de steek laten en is nu ook nog niet te beroerd voor ondersteuning.

Als jij wilt gaan moddergooien ben ik daar ook niet te beroerd voor. Het enige waarvoor jij geleaved bent is voor de puntjes. Ik heb altijd respect voor je gehad, maar na het gedoe een tijdje geleden en door deze post ben je in mijn achting gezakt.

Cupra
 

DeletedUser

Guest
Zal het even afgaan.


1. Moddergooien achteraf, ik gooi modder op remy, heb van SA ! gezegd dat ze prima cluster hebben, en er zit wel wat goeds in hoor.

2. Nop, er zaten stel goede spelers in, al groeide er een paar niet mee, en was het forum half dood, voor de rest prima stam, grootste probleem was remy, kon niet met haar igmen zonder ruzie, net als befske ;p

3. Haha, ze vind dat zelf ook ja, ± om de 10 posts van de igm vroeg ze hoe ervaren we waren, of misschien iets minder, en ook al paar keer zei ze dat ik vast nooit in een topstam had gezeten :rolleyes:, haha, ze veegt ons niet van w10 af, wees gerust, wij hebben meer def troepen dan haar attack * 10, al is dat dan weer overdreven ;)

4. Toen jef nog in LT ! zat (en ik ook nog dacht ik) las ze igm's ook pas heel laat af en toe. En bovendien, met die communicatie bedoelde ik geen spellingfouten, zij kan om een habbekrats grote ruzie krijgen..

5. geloof me, andersom ook, al kan ik wel om die igm's lachen :D

6. Leidersforum heb ik even gelezen (ook remy die ons eraf knikkerde btw) maar daar gaat het helemaal niet over. Befske had ons gevraagd te helpen met het opruimen van *speler* (je weet vast wel wie) Wij hadden beide 2 treintjes en een hoop clears klaarstaan. Toen werd het afgelast omdat de andere 5 spelers die er bijna bovenop lagen geen troepen en edels hadden, en daarna kwam nog het gezeur dat we niet mee moesten helpen, en aan de cluster moesten denken.

7. Idd, TJD had het gedaan, vertelde jef me ook, maar remy zei dat er niet bij, alle eer aan haar. En dat dorpje van een stamgenoot is speurm. Die is hier komen spelen om dorpen klaar te maken voor befske ;) Hij is ook meegegaan en is nu geinternd. Waarom ben ik een geen goede gast dan, en befske stuurt the prayer vast wel os, maar bij jou heb ik daar serieuze vraagtekens bij..

8. Heb het al eerder gezegd, met remy viel niet te praten, forum was dood, en een hoop spelers groeide als een keukenkastje. Bovendien, ik heb niks tegen jullie, alleen tegen remy, zoals ik al eerder zei...
 

DeletedUser

Guest
Owja, vergeten, dat gedoe een tijdje geleden, bedoel je daarmee dat onze "mb" LT ! wilde joinen, en jullie op mij sprongen omdat ik een spion stuurde ?
Wat had ik daar te zoeken, forum is dood daar, en ik speel niet met spionen.
Heb nu ruzie met een stam, had ook vv van een van de leden, en dat heb ik eerlijk doorgegeven aan de leiding van de stam, hou niet van vuile spelletjes.
 

DeletedUser

Guest
Zal het even afgaan.


1. Moddergooien achteraf, ik gooi modder op remy, heb van SA ! gezegd dat ze prima cluster hebben, en er zit wel wat goeds in hoor.

2. Nop, er zaten stel goede spelers in, al groeide er een paar niet mee, en was het forum half dood, voor de rest prima stam, grootste probleem was remy, kon niet met haar igmen zonder ruzie, net als befske ;p

3. Haha, ze vind dat zelf ook ja, ± om de 10 posts van de igm vroeg ze hoe ervaren we waren, of misschien iets minder, en ook al paar keer zei ze dat ik vast nooit in een topstam had gezeten :rolleyes:, haha, ze veegt ons niet van w10 af, wees gerust, wij hebben meer def troepen dan haar attack * 10, al is dat dan weer overdreven ;)

4. Toen jef nog in LT ! zat (en ik ook nog dacht ik) las ze igm's ook pas heel laat af en toe. En bovendien, met die communicatie bedoelde ik geen spellingfouten, zij kan om een habbekrats grote ruzie krijgen..

5. geloof me, andersom ook, al kan ik wel om die igm's lachen :D

6. Leidersforum heb ik even gelezen (ook remy die ons eraf knikkerde btw) maar daar gaat het helemaal niet over. Befske had ons gevraagd te helpen met het opruimen van *speler* (je weet vast wel wie) Wij hadden beide 2 treintjes en een hoop clears klaarstaan. Toen werd het afgelast omdat de andere 5 spelers die er bijna bovenop lagen geen troepen en edels hadden, en daarna kwam nog het gezeur dat we niet mee moesten helpen, en aan de cluster moesten denken.

7. Idd, TJD had het gedaan, vertelde jef me ook, maar remy zei dat er niet bij, alle eer aan haar. En dat dorpje van een stamgenoot is speurm. Die is hier komen spelen om dorpen klaar te maken voor befske ;) Hij is ook meegegaan en is nu geinternd. Waarom ben ik een geen goede gast dan, en befske stuurt the prayer vast wel os, maar bij jou heb ik daar serieuze vraagtekens bij..

8. Heb het al eerder gezegd, met remy viel niet te praten, forum was dood, en een hoop spelers groeide als een keukenkastje. Bovendien, ik heb niks tegen jullie, alleen tegen remy, zoals ik al eerder zei...

Laatste korte reactie.

Over je puntje drie. Het gaat niet alleen om troepen, het gaat ook om je skills.
Over je puntje zes. Je hebt inderdaad het leidersforum even gelezen. Ik vond het ook leuk om al je pm's te lezen waarin je liep te bedelen om leidersrechten. Ook was er op dat moment al contact met -SD- over de fusie.
Over je puntje acht. Met remy valt wel te praten, mits jij door je reactie laat zien dat je weet waar je over praat en remy moet jouw wel interessant genoeg te vinden om mee te praten. Is dat niet het geval, helaas.

Rest van de puntjes vind ik niet de moeite waard om op in te gaan.

Succes verder, misschien komen we elkaar nog eens tegen.

Ps, wil je wel verdergaan met moddergooien, vergeet dan niet dat ik meer in mijn inbox heb om jullie af te laten gaan als jullie over mij.
 

DeletedUser

Guest
Heb gezegd wat ik wilde zeggen hoor, en vraag me af waarom ik voor gek zou staan als je die igm´s op forum zetten, maarja, einde discussie, conclusie : remy zie ik niet echt zitten, rest zie ik wel wat er van komt ;p
 

DeletedUser

Guest
mm hier het andere NaNoMeTeRtje dan nog ff ;)

IK ben het wel met m'n co eens. Als remy zo met haar stamleden omgaat dan vind ik haar ten eerste al geen goede stamleidster. Daar kan ik heel kort over zijn.

Verder had je ook nog wat te zeggen over onze ervaring. Naja je hebt geen idee hoe ik heet op andere werelden en hoeveel punten ik daar heb/had (het had is niet omdat ik zo slechts was maar omdat ik zelf gestopt bent. Zal ik al even zeggen voor je daar ook weer commentaar op gaat leveren.) Maargoed dat weet je niet en kom je denk ik ook nooit te weten. En de punten van remy op w4 tja... Die staan vast. Die zijn gewoon op te zoeken op TWstats. Dus wie er nou meer punten heeft (gehad) is voor mij een weet en voor jouw een vraag.

Maar jij hebt het over wat zij heeft 'gepresteerd op andere werelden'. Ik neem aan dat dit over w4 gaat. Maar als je dan gewoon even helemaal die punten vergeet dan kan ik je alsnog niet zeggen wie op die mannier meer bewezen heeft. Ik weet namenlijk niet wat zij al die tijd uitgevreten heeft en jullie weten dat ook niet van mij. Dus daar kunnen we nog eeuwig over gaan discussieren, maar komen we toch niet uit dus lijkt me zinloos.
 

DeletedUser

Guest
1238535888.jpg


ontopic dan maar weer:p

heb even shinpu erbij gedaan was benieuwd naar hun ligging tegenover de rest. voor de rip(ers) heb ze perongeluk vergeten, komt er volgende keer bij;)
 

DeletedUser

Guest
1238535888.jpg


ontopic dan maar weer:p

heb even shinpu erbij gedaan was benieuwd naar hun ligging tegenover de rest. voor de rip(ers) heb ze perongeluk vergeten, komt er volgende keer bij;)

Zo eb je ineens heel de interessante buurt op een kaartje geplakt :)

Al komen er nog stammen tussen (RIP, zoals je aangaf en -CM-). Maar hier zal in de toekomst veel geweld nodig zijn voor de meeste van deze stammen om staande te blijven... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zo eb je ineens heel de interessante buurt op een kaartje geplakt :)

Al komen er nog stammen tussen (RIP, zoals je aangaf en -CM-). Maar hier zal in de toekomst veel geweld nodig zijn voor de meeste van deze stammen om staande te blijven... :rolleyes:

Eerst maar even leren aanvallen.
Verder moet je ook zorgen dat je leiding niet stopt, dat kan fataal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Eerst maar even leren aanvallen.
Verder moet je ook zorgen dat je leiding niet stopt, dat kan fataal zijn.

Ik denk niet dat je genoeg weet om dat oordeel te kunnen vellen :rolleyes:

Wat aanvallen betreft: begin nu niet weer he, na 1 mislukte poging van ons (met dorpje winst), heeft onze incorruptible wel meer troepjes op ons gestuurd... Zonder succes weliswaar...

Maar goed, voor deze discussie heb ik me hier niet opgegeven, ik wil alleen zeggen, we zijn er nog :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat je genoeg weet om dat oordeel te kunnen vellen :rolleyes:

Wat aanvallen betreft: begin nu niet weer he, na 1 mislukte poging van ons (met dorpje winst), heeft onze incorruptible wel meer troepjes op ons gestuurd... Zonder succes weliswaar...

Maar goed, voor deze discussie heb ik me hier niet opgegeven, ik wil alleen zeggen, we zijn er nog :cool:

Dat waren tenminste een paar volle clears en een treintje in 2 sec, maar ja, dat doet er niet toe...
En 1 aanval? :rolleyes:
Maakt niet uit hoor, op school kan je leren tellen, er is nog hoop. :eek:

Maar ach, ik hou er wel over op, want als ik eenmaal begin over jullie interntechnieken... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat waren tenminste een paar volle clears en een treintje in 2 sec, maar ja, dat doet er niet toe...
En 1 aanval? :rolleyes:
Maakt niet uit hoor, op school kan je leren tellen, er is nog hoop. :eek:

Maar ach, ik hou er wel over op, want als ik eenmaal begin over jullie interntechnieken... :rolleyes:

Lol, ik snap echt niet wat iemand als jij hier doet... Je bent duidelijk toch zo schitterend en onoverwinnelijk... Dat je je plezier moet halen uit het afbreken van anderen... Met kleine leugentjes :rolleyes:

En geloof me ik kan tellen... :)o)

Een treintje in 2 seconden? Was jij niet degene die laatst iemand belachelijk maakte omdat er een verschil was van 1 seconde tussen zijn eerste en laatste edel? :eek:

Ik heb respect voor mensen die het spel kennen, en ws beter dan ik... Maar dat respect verdwijnt naarmate die persoon zichzelf meer en meer gaat profileren als een omhooggevallen *censuur* ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En geloof me, iemand die zich aan de universiteit verdiept in Financiele markten / Management / Ondernemingen / ... kan tellen

Ik heb respect voor mensen die het spel kennen.

Mijn respect voor mensen is altijd snel weg als ze met zulke dingen afkomen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn respect voor mensen is altijd snel weg als ze met zulke dingen afkomen.

Achjah, je zal het ws nooit meer lezen wees gerust...

Bovendien was dat helemaal de clue van het bericht dat je euithaalde...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Toch niet omdat je die richting te laag vind haha


Neuh stoer doen met RL is nogal lame.
Of zal ik het verkeerd lezen dat het soort van opschepperij is "goh kijk mij eens nog niks bereikt hebben"

Bovendien was dat helemaal de clue van het bericht dat je euithaalde...:rolleyes:

Mjah, verwacht je dat ik op de rest van je post inga omdat jij zijn post niet goed leest?

Mss moet je ook nog inschrijven op literatuur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alweer een hilarisch mopje van de grote amokro :eek:
(Trouwes behoorlijk stoer was het hoor :p)

Ik heb het voor je aangepast, dan heb je er geen last meer ;)

Kan je me dan nog even zeggen wat ik verkeerd lees aub? :rolleyes:
 
Bovenaan