Mapthread

DeletedUser58625

Guest
Automatisch updatende kaartjes in deze post

Top 10 Stammen
stammen.png

Top 10 ODA stammen
odastammen.png

Top 10 ODD stamen
oddstammen.png

Groei top 10 stammen
groeistammen.png

Dominantie stammen
dominantiestammen.png

Top 15 spelers
spelers.png

Top 15 ODA
odaspelers.png

Top 15 ODD
oddspelers.png

Top 15 spelers veroveringen (Per maand)
overnamespelers.png

Dominantie Spelers
dominantiespelers.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mss dat je best dit topic pas gemaakt had als je ook effectief die kaartjes had?
 

DeletedUser

Guest
Kan niets zien of hoort dat?

Ik vermoed dat hij zijn kaartjes haalt bij Hezhi, die heeft ze nog niet online staan dus heeft hij ook nog geen bron.
Dusja hoort het? Nee.
Is het daadwerkelijk zo? Ja.
Het is dus wachten tot Hezhi een W27 kaartje online zet.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat hij zijn kaartjes haalt bij Hezhi, die heeft ze nog niet online staan dus heeft hij ook nog geen bron.
Dusja hoort het? Nee.
Is het daadwerkelijk zo? Ja.
Het is dus wachten tot Hezhi een W27 kaartje online zet.

De helft van de plaatjes zou je sws nog niet kunnen maken omdat het binnen het uur weer veranderd :D En de andere helft kan nog niet eens :rolleyes:
 

DeletedUser3115

Guest
Meer contrasterende kleuren gebruiken, alles lijkt een beetje op mekaar nu en kan je de stammenclusters moeilijker vinden ...
 

DeletedUser5456

Guest
Ik vermoed dat hij zijn kaartjes haalt bij Hezhi, die heeft ze nog niet online staan dus heeft hij ook nog geen bron.
Dusja hoort het? Nee.
Is het daadwerkelijk zo? Ja.
Het is dus wachten tot Hezhi een W27 kaartje online zet.

Aangezien ik 1 keer in de paar maanden het forum check, kan je lang moeten wachten. Het beste is om mij een mailtje te sturen (zie mailadres op de kaartjes), dan kan ik een nieuwe wereld toevoegen. Ik zal vandaag nieuwe werelden toevoegen.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik 1 keer in de paar maanden het forum check, kan je lang moeten wachten. Het beste is om mij een mailtje te sturen (zie mailadres op de kaartjes), dan kan ik een nieuwe wereld toevoegen. Ik zal vandaag nieuwe werelden toevoegen.


Klikje
 
Bovenaan