Mapthread

DeletedUser

Guest
De fusie met Ins bedoel je? Nouja, die was niet vrijwillig... Toch niet langs Ins's kant :')
Wel grappig dat nu een OAD speler Only afschilderd als internstam :eek:

Een fusie impliceert nog geen intern-stam hoor. In ieder geval werd die conclusie vóór jou nog niet gemaakt. Vertel dus eens? Ik wordt nieuwsgierig... :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Nee natuurlijk niet alleen maar ze hebben 2 fusies gehad

@vleugel dat zeg ik niet. dat staan in het TWw dacht nummer 116

Noem mij 1 stam die niet meerdere fusies (of gedeeltelijke fusies) heeft meegemaakt of uit fusie is ontstaan?
 

DeletedUser

Guest
Geen, Ik zeg ook niet dat ik het noob vind :O
Maar ik gaf hem een reden waarom only voornamelijk nog bestond.
 

DeletedUser25273

Guest
Geen, Ik zeg ook niet dat ik het noob vind :O
Maar ik gaf hem een reden waarom only voornamelijk nog bestond.

Dat klopt dus niet, de voornaamste reden is dat we met een kleine club heel goed samen hebben gewerkt en de toenmalige nummer 1, InS, van ons lijf hebben gehouden. De fusie tussen Only, Dulce en SEC was in de eerste maanden van W7, doet hier dus niet ter zake. (dat was ook voor ormazd stopte met spelen, dus niet de periode waar hij op doelt) Pas in een veel later stadium, toen InS al aan het verliezen was, hebben wij spelers erbij gehaald en toen was ormazd al lang gestopt.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij denken ze in =OAD= écht dat zij de reden zijn dat CN een dip heeft
 

DeletedUser

Guest
volgens mij moet danny maar weer eens een leuk artikel schrijven ipv subtiel te doen :)
 

DeletedUser42482

Guest
En volgens mij moeten jullie beide niet zo kippig doen!

HET IS KERST ZOWAT! VREDE OP W7 voor maar eventjes he :D
 

DeletedUser

Guest
En volgens mij moeten jullie beide niet zo kippig doen!

HET IS KERST ZOWAT! VREDE OP W7 voor maar eventjes he :D

hela hola king what, ik wil hem terug op het juiste spoor brengen, een beetje zoals de rode ridder :D
 

DeletedUser42482

Guest
Thanks vleugel dat je je goed gedraagd! Hierbij ontvang je een pauwen veer! het geeft je een enorme kracht! Soort van vascos scepter!

@ Danny jij krijgt van mij een oog van een andelaar! (kalids verrekijker) Jij ziet alles wat er gebeurt op W7!
 

DeletedUser

Guest
Thanks vleugel dat je je goed gedraagd! Hierbij ontvang je een pauwen veer! het geeft je een enorme kracht! Soort van vascos scepter!

Dankjewel King What! Die zal me zeker nog van pas komen, zodat ik je kan helpen om alle niet ridders te herinneren aan de 116p regel!:edelman:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
Dankjewel King What! Die zal me zeker nog van pas komen, zodat ik je kan helpen om alle niet ridders te herinneren aan de 116p regel!:edelman:

Goedzo mijn beste ridder! Ben zeer tevreden over! "Wie goed doet, ontmoet goed!!" Jij krijgt van mij 10 lessen gratis bij de what
studie!
 

DeletedUser42482

Guest
Wie vraagt wordt overslagen! Volgend jaar maak je weer kans :D

Om je toch niet verdrietig te maken krijg je een zwaard!!
 

DeletedUser42482

Guest
Na regen komt onweer! Bij deze krijg jij een mooie roze paraplu blender!!! Owhja jij krijgt 30% meer aanvalskracht aankomend jaar :D

2011!!:D
 
Bovenaan