Mapthread

DeletedUser

Guest
Kaartje top 6 plus sick. en dis.

Kaartw204febcopy.jpg
 

DeletedUser47947

Guest
/Dome ligt volledig core maar heeft toch de meeste uitbreid mogelijkheden van alle getoonde stammen :)
 

DeletedUser50540

Guest
Daarom moet je ze ook aanvallen voordat zij jou aanvallen :)

uhu..

Voorbeeld van vorige weekend. ik val een speler aan van -PG-
vervolgens word het dorp vroeg in de ochtend terug genomen..

en krijg ik in eens een paar honderd aanvallen verdeelt over 3 dagen..
gelukkig ben ik wel wat gewend een paar honderd aanvallen stellen niet veel voor.

toch heb ik dorpen verloren omdat ik vorige weekend werkte tot midden in de nacht, en dus vroeg in de ochtend niet wakker was.
en aangezien ze volledig om mij heen liggen op korte afstand en ik verspreid ligt over een lange afstand is het iets moeilijker te doen dan normaal. maar goed daar heb ik voor gekozen. Natuurlijk heb ik al een dorp terug gepakt en de andere 2 dorpen staan ook op de planning..

nl20

1 dorp van mij pakken staat evengoed als alle dorpen van jou pakken.. zoals je vandaag kan zien bij een speler van -PG-
ik pak de dorpen vanwaar de Os komt en edel vervolgens als het dorp leeg is mij dorp terug. en daarna is het peace of cake met de rest van zijn dorpen.. ondanks dat -PG- vol zit met deff naabjes die elkaar goed verdedigen...

maar goed 1 tegen 38 is wel te doen hoor :)
 

DeletedUser

Guest
uhu..

Voorbeeld van vorige weekend. ik val een speler aan van -PG-
vervolgens word het dorp vroeg in de ochtend terug genomen..

en krijg ik in eens een paar honderd aanvallen verdeelt over 3 dagen..
gelukkig ben ik wel wat gewend een paar honderd aanvallen stellen niet veel voor.

toch heb ik dorpen verloren omdat ik vorige weekend werkte tot midden in de nacht, en dus vroeg in de ochtend niet wakker was.
en aangezien ze volledig om mij heen liggen op korte afstand en ik verspreid ligt over een lange afstand is het iets moeilijker te doen dan normaal. maar goed daar heb ik voor gekozen. Natuurlijk heb ik al een dorp terug gepakt en de andere 2 dorpen staan ook op de planning..

nl20

1 dorp van mij pakken staat evengoed als alle dorpen van jou pakken.. zoals je vandaag kan zien bij een speler van -PG-
ik pak de dorpen vanwaar de Os komt en edel vervolgens als het dorp leeg is mij dorp terug. en daarna is het peace of cake met de rest van zijn dorpen.. ondanks dat -PG- vol zit met deff naabjes die elkaar goed verdedigen...

maar goed 1 tegen 38 is wel te doen hoor :)

Nice skills
 

DeletedUser52173

Guest
uhu..

Voorbeeld van vorige weekend. ik val een speler aan van -PG-
vervolgens word het dorp vroeg in de ochtend terug genomen..

en krijg ik in eens een paar honderd aanvallen verdeelt over 3 dagen..
gelukkig ben ik wel wat gewend een paar honderd aanvallen stellen niet veel voor.

toch heb ik dorpen verloren omdat ik vorige weekend werkte tot midden in de nacht, en dus vroeg in de ochtend niet wakker was.
en aangezien ze volledig om mij heen liggen op korte afstand en ik verspreid ligt over een lange afstand is het iets moeilijker te doen dan normaal. maar goed daar heb ik voor gekozen. Natuurlijk heb ik al een dorp terug gepakt en de andere 2 dorpen staan ook op de planning..

nl20

1 dorp van mij pakken staat evengoed als alle dorpen van jou pakken.. zoals je vandaag kan zien bij een speler van -PG-
ik pak de dorpen vanwaar de Os komt en edel vervolgens als het dorp leeg is mij dorp terug. en daarna is het peace of cake met de rest van zijn dorpen.. ondanks dat -PG- vol zit met deff naabjes die elkaar goed verdedigen...

maar goed 1 tegen 38 is wel te doen hoor :)


Ja ik zou het natuurlijk ook zo doen *ahem*
 

DeletedUser40402

Guest
Ik haat egocentrische straathondjes.

Ik haat mijn leraar Problem Solving die je vierkant staat uit te lachen op je mondelinge verdediging. Maar doet dit iets aan het topic. Ik denk het niet he, dus zwijgen alletwee :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om maar is voorzichtig de onbekende kant op te gaan qua stammen hier een kaartje van Continent 64, 65, 74 en 75.

Legendacontinent64-75copy.jpg

Kaartcontinent64-75copy.jpg
 

DeletedUser40402

Guest
Kaartjes over een kleine oppervlakte zijn veel moeilijker te maken vind ik :p. Je gaat er makkelijk over een grens van dat het nog mooi is :p.
 
Bovenaan