Mapthread

DeletedUser

Guest
Kaartjes, kaartjes en nog is kaartjes.


Ook al hebben we de automatische kaartjes, leek het mij toch leuk om hier een speciaal topic te openen voor het plaatsen van kaarten.
Op deze manier behoud je momentopnames die je later terug kan kijken, om bijvoorbeeld te zien hoe een stam gegroeid of vernietigd is.

Het is dan ook het leukste als er actief kaartjes worden gemaakt zodat je duidelijk de kleine veranderingen ziet.

Ik zal meteen aftrappen.

Mapw20top54-1-11copy.jpg
 

DeletedUser52174

Guest
Mooi gemaakt! Mijn complimenten.

EMPIRE heeft een mooi cluster :eek:
 

DeletedUser50540

Guest
Jullie zijn beide gek. het cluster wat je ziet heeft nog geen eens genoeg ruimte voor 1 speler. laat staan voor 24 leden!.
 

DeletedUser52174

Guest
Jullie zijn beide gek. het cluster wat je ziet heeft nog geen eens genoeg ruimte voor 1 speler. laat staan voor 24 leden!.

Whaha ja dat is zo :p ik zou er ook indd niet midden in willen liggen. Maar als ze jullie nu zouden gaan aanvallen hebben ze wel groot voordeel met zo'n cluster;) ook al doen ze dat niet (volgens mij)
 

DeletedUser53396

Guest
Er is genoeg edelruimte voor ons in iedergeval, wel een mooi cluster maar heb zo'n cluster liever later in het spel nu nog niet daar geef ik godly gelijk in
 

DeletedUser

Guest
Er is genoeg edelruimte voor ons in iedergeval, wel een mooi cluster maar heb zo'n cluster liever later in het spel nu nog niet daar geef ik godly gelijk in

Genoeg edelruimte? Geloof je het zelf?
 

DeletedUser50540

Guest
waarschijnlijk heb je er zelf nog wat meegedaan om het zo te krijgen, ik doe het namelijk ook via twmaps maar krijg dat niet wat jij hebt.
dit is echt mooi. zou jij het mij willen leren :p
 

DeletedUser

Guest
hier een oude tut erover. moet je wel photoshop hebben.
anders was er ook nog 1tje voor Gimp dacht ik, dat is een gratis programma.

Clicky
 

DeletedUser36252

Guest
schitterend gedaan:)

het heeft verzekerd wel tijd gekost om dat te maken
 
Bovenaan