Mapthread ‎

DeletedUser

Guest
Ik heb de stammen van de vorige pagina gekopieerd en R2-B op aanvraa gerbij gezet. ;)

Laat volgende keer iemand anders dit topic openen want dit is echt fail man ;)

Topicgeiler

Zelf balls staat er niet op :eek:
 

DeletedUser

Guest
Misschien maak ik van de week nog wel een beter plaatje. Maak maar een lijstje welke jullie erop willen hebben :)

Behalve bovenstaande, plus de goede sexy, en balls mag er ook wel bij. Een keertje.

Edit: Gozertje, hoezo zou de TS perfecte kaartjes moeten maken? Hoezo zou balls erop moeten?
 

DeletedUser

Guest
Misschien maak ik van de week nog wel een beter plaatje. Maak maar een lijstje welke jullie erop willen hebben :)

Behalve bovenstaande, plus de goede sexy, en balls mag er ook wel bij. Een keertje.

misschien zelf een deftig lijstje maken jij opent een topic e ?
 

DeletedUser

Guest
Vincke, al stelen ze namen, ik denk dat Old wel vrij goed is :). UA is de nummer 1 als ik mij niet vergis en ze hadden een compact ( te compact? ) cluster :)
 

DeletedUser

Guest
2ih8qir.jpg


Kijk ns aan ;)

nice kaartje ^^
 

DeletedUser

Guest
Vincke, al stelen ze namen, ik denk dat Old wel vrij goed is :). UA is de nummer 1 als ik mij niet vergis en ze hadden een compact ( te compact? ) cluster :)

Old vrij goed ?

Daarom dat ik heel hun forum mee kan lezen als ik wil ? :D


UA : nummer 1 plaats stelt niet veel en ben benieuwd hoeveel bg,s ze al hebben verzameld word een leuke uitbreiding voor hun
 

DeletedUser

Guest
Old vrij goed ?

Daarom dat ik heel hun forum mee kan lezen als ik wil ? :D


UA : nummer 1 plaats stelt niet veel en ben benieuwd hoeveel bg,s ze al hebben verzameld word een leuke uitbreiding voor hun

Nope UA is idd wel de minste van allemaal op de kaart. Maar de andere stammen hebben toch relatief ( voor mij dan ) bekende namen en lijken actief te spelen..

Bump heeft nog wel een leuke ligging eigenlijk, hier beter zichtbaar op het kaartje van Plantj
 
Bovenaan