[Afgekeurd] MapChange

Goed idee?

  • Ja!

    Stemmen: 18 62,1%
  • Nee!

    Stemmen: 11 37,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Enquête gesloten .

DeletedUser74880

Guest
Nou, als je rivieren enorm maakt worden sommige accounts teveel benadeeld en andere weer goed bevoordeeld.

als je zeg maar een edellijn van 15 velden richting west hebt en er loopt een rivier van 6 velden breed verticaal. Dan krijg je battles met edels die minimaal 7 velden lopen en dat is gewoon heel kut. In combinatie met uitkijktorens gewoon niet te doen bijvoorbeeld.. Vind 2/3 echt de max.


Wat misschien ook leuk is om random moeras gebieden aan te leggen. Dat zijn dan gebieden met moeras (ja echt waar :eek:) waar ook gewoon dorpjes voorkomen. Die dorpen hebben dan een +30+% verdedigingsbonus bijvoorbeeld aangezien het lastiger is om een dorp te clearen als je er vanuit blubber gebieden naartoe loopt :p
Dan krijg je dat je als stam de strategische def zones wil pakken wat wel een leuke optie zou kunnen zijn denk ik :)

Klinkt geinig :p Maar dan lijkt het mij wel dat er in het begin alleen bb dorpen daar zijn?
Die lichtelijke gestacked zijn :p
 
Reactiescore
1.049
Ben ermee eens dat het niet te oondoordringbaar miet worden,
Maar dit is allemaal virtueel
Kan iemand wat maken zodat t duidelijker wordt?
 
Reactiescore
1.367
Nou, als je rivieren enorm maakt worden sommige accounts teveel benadeeld en andere weer goed bevoordeeld.

als je zeg maar een edellijn van 15 velden richting west hebt en er loopt een rivier van 6 velden breed verticaal. Dan krijg je battles met edels die minimaal 7 velden lopen en dat is gewoon heel kut. In combinatie met uitkijktorens gewoon niet te doen bijvoorbeeld.. Vind 2/3 echt de max.

Is maar net wat je wilt, ieder voordeel heeft zijn nadeel. Rim start -> Leuke farms/groei potentieel maar wel achterstand op de spelers vlakbij die een week eerder begon. Persoonlijk zou ik er voor gaan dat je om de rivieren heen moet, dan krijg je leuke mogelijkheden om clusters die anders nooit werken te creeren. Zelf bijvoorbeeld een inham pakken en je bent binnen.

Wat misschien ook leuk is om random moeras gebieden aan te leggen. Dat zijn dan gebieden met moeras (ja echt waar :eek:) waar ook gewoon dorpjes voorkomen. Die dorpen hebben dan een +30+% verdedigingsbonus bijvoorbeeld aangezien het lastiger is om een dorp te clearen als je er vanuit blubber gebieden naartoe loopt :p
Dan krijg je dat je als stam de strategische def zones wil pakken wat wel een leuke optie zou kunnen zijn denk ik :)

Leuk idee!

Dacht zelf ook aan iets als een dynamische rivier/vulkaan waarbij (bij voorbaad aangegeven) plekken iedere maand een nieuwe "ondoordringbare" rivier krijgen.
 

DeletedUser74966

Guest
Wat ik nu weleens leuk zou vinden is als de mensen die tegen stemmen aangeven waarom. Wellicht kunnen we daar ook nog wat mee in de aanpassing/uitvoering van het idee :)
 
Reactiescore
1.049
Wat ik nu weleens leuk zou vinden is als de mensen die tegen stemmen aangeven waarom. Wellicht kunnen we daar ook nog wat mee in de aanpassing/uitvoering van het idee :)
Waarschijnlijk het enige wat ze tegenzit is verandering....
Maar kun je ook een brug bouwen met stam XP of??
 

DeletedUser74880

Guest
Waarschijnlijk het enige wat ze tegenzit is verandering....
Maar kun je ook een brug bouwen met stam XP of??

Dit klinkt nice.. maar dat wordt dan te OP.. wat wel kan dan dat die brug dan wel vertraging heeft omdat het bruggetje niet sterk genoeg is ;) Is dit niet een goed idee aansluitend op de jouwe?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat misschien ook een leuk idee is om overal
Klinkt geinig :p Maar dan lijkt het mij wel dat er in het begin alleen bb dorpen daar zijn?
Die lichtelijke gestacked zijn :p

Ja, uiteraard niet dat spelers beginnen in zulke gebieden ;)
Gewoon wat troepen erin zetten, zoals runendorpen. Rond de 3k houden met een stackje waar je een dikke clear voor nodig hebt.
 

DeletedUser74880

Guest
En wil je die dorpen dan bijvoorbeeld midden in een heel groot moeras. Of wil je liever kleine moerasjes rondom de hele wereld?
 
Reactiescore
2.177
Heb nee gestemd omdat bloodwof ja stemt.

Teveel extra gaat niet helpen, kijk maar naar die uitkijktoren.
 

DeletedUser74880

Guest
Omdat je volgens mij een paar weken ( uit mijn hoofd 2) hebt om te stemmen ik denk dat die voorbij zijn ;).. helaas net onder de 70% :p
 
Bovenaan