Leuk idee, zou het dan doen door middel van rivieren van max 2 velden breed. Bepaalde edelrichtingen moeten niet fucked worden maar grotere werelden mag van mij wel weer
Geloof me, dat ga je echt niet tegenwerken op welke manier dan ook. TW runt op het pp-gebruik, dus ze zullen wel weer een manier vinden om die abusers toch hun kans te geven. Alleen met creatie van goede stammen kun je pp-abusers aanpakken. Het is vanzelf duidelijk wie dat zijn.Het gaat er meer om dat het spel tactischer wordt en minder op PP abuse, door random starten krijgen PP abusers meer voordeel gezien ze sowieso tussen PP verkopers liggen
En hoe jij dat voor je met max 2 velden breed? Zit dan de hele map vol?Leuk idee, zou het dan doen door middel van rivieren van max 2 velden breed. Bepaalde edelrichtingen moeten niet fucked worden maar grotere werelden mag van mij wel weer
Geloof me, dat ga je echt niet tegenwerken op welke manier dan ook. TW runt op het pp-gebruik, dus ze zullen wel weer een manier vinden om die abusers toch hun kans te geven. Alleen met creatie van goede stammen kun je pp-abusers aanpakken. Het is vanzelf duidelijk wie dat zijn.
Laten we gewoon eens kijken wat we wel kunnen met dit idee en zien wat voor mogelijke aanpassingen er zijn die zowel passen in het beeld van InnoGames als in dat van ons
En hoe jij dat voor je met max 2 velden breed? Zit dan de hele map vol?
2 velden is nou niet bepaald een grote afstand, waardoor het ineens heel anders wordt en je tactischer moet gaan denken. Het ik het zelf voor me zie zouden het meer velden van zo'n 6 bij 6 ofzo zijn, maar dan met allerlei verschillende vormen, waarin bijvoorbeeld meren liggen die ook nog eens verbonden zijn met rivieren die dan bijvoorbeeld wel 2 breed zijn. Dan krijg je daadwerkelijk grotere ruimtes die je eventueel zou moeten overbruggen en dus meer tactisch spel. Ben je het hiermee eens of niet?
In dit geval wel ja. Als je de rivieren niet oversteekbaar maakt en ze dus overal tussen laat lopen dan zou je het zonder de grote gaten inderdaad ook tactischer makenOh heellll yea, super idee!
Als eenheden om de rivier/om het meer heen moeten vervullen ze beiden de zelfde functie.
In dit geval wel ja. Als je de rivieren niet oversteekbaar maakt en ze dus overal tussen laat lopen dan zou je het zonder de grote gaten inderdaad ook tactischer maken
Betekent wel dat er dan in de generatie van de wereld een bepaald criteria moet zitten om te zorgen dat mensen niet compleet ingesloten komen te liggen en dus niks meer kunnen. Hoewel als ik er nu over denk, dan is een insluiting met 1 of 2 openingen wel supercool. Dan kun je een eigen gebiedje domineren zonder echte tegenstand van verder af. Met zulke dingen kun je als stam ook verder denken over waar je je aandacht wilt vestigen en of je bepaalde gebieden koste wat het kost wilt behouden of aanvallen.
Overigens ben ik nu wel benieuwd hoe we dit gaan doen met ondersteunde troepen. Mogen die wel over het water en dus langere afstanden leggen? En wat zou eigenlijk de criteria zijn voor het omzeilen? Achja, dat laten we maar aan de makers over. Aan ons om een concreet idee te ontwerpen ^^
Jaap:"ik heb OS nodig"
Hans:"ik stuur het direct"
Een week later
Jaap:"tis aangekomen. Thanks!"
Hans :"no probs"
Krijg je dan niet dit beeld?
Of je bent groter als de rest en je zit midgame?Nee, lijkt me niet, dan heb je verkeerde recruits gedaan
?Of je bent groter als de rest en je zit midgame?
Dan heb je sws last van die rivieren
Dan heb je sws last van die rivieren
Kun je dan met stam XP bruggen bouwen?
Rise stel je zit midgame en je hebt 20% dominantie, dan heb je sws last van mensen die dan rot komen te liggen en waarbij dan mn voorbeeld geldt
Dan is het maar net hoe jij gaat edelen. Als je gelijk overal om je heen dorpen gaat pakken en geen rekening houd met wat dat doet voor mogelijke os enzo dan ben je niet slim bezig.Kun je dan met stam XP bruggen bouwen?
Rise stel je zit midgame en je hebt 20% dominantie, dan heb je sws last van mensen die dan rot komen te liggen en waarbij dan mn voorbeeld geldt
Geloof me, dat ga je echt niet tegenwerken op welke manier dan ook. TW runt op het pp-gebruik, dus ze zullen wel weer een manier vinden om die abusers toch hun kans te geven. Alleen met creatie van goede stammen kun je pp-abusers aanpakken. Het is vanzelf duidelijk wie dat zijn.
Laten we gewoon eens kijken wat we wel kunnen met dit idee en zien wat voor mogelijke aanpassingen er zijn die zowel passen in het beeld van InnoGames als in dat van ons
En hoe jij dat voor je met max 2 velden breed? Zit dan de hele map vol?
2 velden is nou niet bepaald een grote afstand, waardoor het ineens heel anders wordt en je tactischer moet gaan denken. Het ik het zelf voor me zie zouden het meer velden van zo'n 6 bij 6 ofzo zijn, maar dan met allerlei verschillende vormen, waarin bijvoorbeeld meren liggen die ook nog eens verbonden zijn met rivieren die dan bijvoorbeeld wel 2 breed zijn. Dan krijg je daadwerkelijk grotere ruimtes die je eventueel zou moeten overbruggen en dus meer tactisch spel. Ben je het hiermee eens of niet?
Ja, als je ze ondoordringbaar maakt wel ja. Dat bedacht ik me ookNou, als je rivieren enorm maakt worden sommige accounts teveel benadeeld en andere weer goed bevoordeeld.