[Afgekeurd] MapChange

Goed idee?

  • Ja!

    Stemmen: 18 62,1%
  • Nee!

    Stemmen: 11 37,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Enquête gesloten .

DeletedUser74880

Guest
Goedendag,

Tis even geleden dat ik een idee hebt gepost. Maar nu komt er weer 1!
Ik hoop dat deze net zo goed wordt ontvangen als 1 van de andere ideeën. (En ik hoop dat dit een beter bericht wordt met minder fouten :p)

Na mijn mening zijn de werelden heel saai en eentonig, sterker zelfs zijn ze best klein.
Is het niet veel leuker als je ook gewoon lege ruimtes hebt met water ofzo. Zo kan het spel tactischer worden en misschien kan je zo ook weer nieuwe troepen/boten en gebouwen laten toevoegen.
Neem een voorbeeld aan een echte wereld. Dat soort continenten bijvoorbeeld.
Het zal dan wel mooi wezen als je wel om het water kan heenlopen. Niet dat boten verplicht zijn om ergens te kunnen komen.

Het is nog een vaag idee in mijn hoofd dus als jullie het niet begrijpen, vraag het gerust!
 

DeletedUser74880

Guest
Klopt, ik ken het spel niet af een toe, een kijkje bij mijn vriend gekeken.. Dus ik weet niet echt hoe dat spel eruit ziet :p. Maar boten moeten dan niet een noodzaak worden maar een hulpsmiddel.. je moet er wel om heen kunnen lopen maar kost gewoon meer tijd.

Dit idee is meer gebaseerd om weer meer leven te maken in de wereld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
de vorige nieuwe gebouw (uitkijktoren) was ook niet zo goed bevallen, dus hopen maar als dit er al komt dat het nietzon negatief effect op de game geeft/
 

DeletedUser74880

Guest
Dat klopt, maar het is het proberen waard met een wereldje.. Mensen hebben dan geen recht om te klagen omdat ze niet stemmen. Dus als iedereen denkt dat het niet goed uitkomt hebben ze nu de kans :) :p
 
Reactiescore
326
Ja of niet natuurlijk. Laten we Tribal Wars nog een beetje bij de basis houden
 

DeletedUser74966

Guest
Ja of niet natuurlijk. Laten we Tribal Wars nog een beetje bij de basis houden
Meedenken is een onbekend begrip kennelijk XD

Dit idee doet me denken aan een speedje waar ik ooit zat. Daar kreeg je 2 stammen met een kleine opening in het midden waar je wel dorpen tegen elkaar had. Alles daartussen was lege ruimte en dus een langere looptijd. Als je daar iets mee kunt doen door middel van het water lijkt me dat wel wat. Dan kun je namelijk de keuze maken om óf voor het spel dichtbij te gaan en de dorpen die niet veraf liggen te edelen óf wel langer te lopen en eventueel een goede actie op te zetten om de dorpen verder weg te pakken waarvan de deff wellicht gestacked staat in de aangrenzende frontdorpen. Op deze manier krijg je ook dat stammen in een wereld zich meer moeten focussen op de ligging van hun leden en niet zomaar overal moeten/kunnen gaan recruiten om de stam maar levende te houden (vooral iets voor een casual? XP)

Lijkt mij opzich wel het proberen waard. Waar ik het dan wel mee eens ben met Bangerd is dat je niet ineens waterunits oid moet toevoegen. Je ziet zoals ook al aangegeven dat het met de uitkijktoren ook (nog) geen groot succes is. De meeste mensen gebruiken hem niet, of niet handig en daardoor komt het gebouw niet goed tot zijn recht. De meeste spelers die ik erover spreek zijn er niet tevreden over omdat het het spel nog ingewikkelder maakt. Ik vind persoonlijk de classics ook de leukere werelden vanwege de instellingen vaak (geen ridders, geen bonusdorpen, geen boog, geen uitkijk, geen kerk of wat allemaal weg blijft) waardoor het spel zelf simpel is en je je vooral moet focussen op tactiek. Dat krijg je door dit element waar je mee komt Thom wel meer, zonder dat je het spel zelf moeilijker gaat maken :)
 

DeletedUser74880

Guest
Dat over de boten was een toevoeging die je dan kan doen. Maar zoals indd je verhaal leest is het minder slim en zouden we het prima kunnen redden. jij hebt het hier over grote watervijvers moeten de troepen er dan wel omheen lopen of hebben ze de tijd van er dwars doorheen. en gaat het om het gat?
 

DeletedUser74966

Guest
Dat over de boten was een toevoeging die je dan kan doen. Maar zoals indd je verhaal leest is het minder slim en zouden we het prima kunnen redden. jij hebt het hier over grote watervijvers moeten de troepen er dan wel omheen lopen of hebben ze de tijd van er dwars doorheen. en gaat het om het gat?
Nouja, ik las in jouw idee iets met het aanpassen van de map met bijvoorbeeld meren oid. Ik denk dan terug aan de kleine speedwereld die ik in de vorige post noemde. Dat kun je dan eventueel toepassen, maar dan op grotere schaal. En qua startposities zouden spelers dan ook gewoon in de nauwe stukjes starten.

En ja, de troepen kunnen gewoon door de open gebieden heen, net als je dat nu kunt in TW. Troepen kunnen in principe van de ene hoek van de wereld naar de andere, dat verandert dan ook niet. Enkel de mapindeling, waar het hier ook over gaat, zal iets aanpassen :)
 

DeletedUser74880

Guest
Aah oke zo, niet met water maar gewoon leeg gebied. Ja is indd mooi misschien om het nog een beetje mooi te maken van dat lege gebied een bos te maken :p Maar ja doet er even niet toe!

Zo iets is dus hetzelfde maar dan in praktijk uitbedacht en met meer details! zo lijkt het mij ook vet! :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zou de wereld groter maken, interessanter en het zou spelers dwingen om hun buren aan te moeten vallen als ze te ver moeten lopen voor hun tweede a derde dorp...

Leuk idee!
 

DeletedUser74966

Guest
Aah oke zo, niet met water maar gewoon leeg gebied. Ja is indd mooi misschien om het nog een beetje mooi te maken van dat lege gebied een bos te maken :p Maar ja doet er even niet toe!

Zo iets is dus hetzelfde maar dan in praktijk uitbedacht en met meer details! zo lijkt het mij ook vet! :)
Tja, het is maar net hoe je het vorm wilt geven. Je kunt er ook gewoon een groot meer van maken of rivieren door de wereld laten lopen. Dan ziet het er wat leuker uit in plaats van een groot groen gebied zonder iets erin ;)

Wel chill dat je met dit idee bent gekomen. Ik las het toevallig, maar kan me er wel in vinden. Dit is echter niet voor elke wereld bedoeld denk ik. Het zal met zo'n idee een tactische wereld worden. Je mist dan wel de volle concurrentie die je hebt op de huidige werelden waar iedereen gewoon door elkaar ligt etc.

Ik zou wel tussen wereld 65 en 70 eens iets met dit idee willen zien. Eens soort testwereld. @Duckje @Poo. hoe gaat dat hier normaal? Komt er een aanvraag naar InnoGames om te zien of dit gebruikt mag worden op de .nl servers als deze enquête positief blijkt te eindigen?
 
Reactiescore
1.049
Tja, het is maar net hoe je het vorm wilt geven. Je kunt er ook gewoon een groot meer van maken of rivieren door de wereld laten lopen. Dan ziet het er wat leuker uit in plaats van een groot groen gebied zonder iets erin ;)

Wel chill dat je met dit idee bent gekomen. Ik las het toevallig, maar kan me er wel in vinden. Dit is echter niet voor elke wereld bedoeld denk ik. Het zal met zo'n idee een tactische wereld worden. Je mist dan wel de volle concurrentie die je hebt op de huidige werelden waar iedereen gewoon door elkaar ligt etc.

Ik zou wel tussen wereld 65 en 70 eens iets met dit idee willen zien. Eens soort testwereld. @Duckje @Poo. hoe gaat dat hier normaal? Komt er een aanvraag naar InnoGames om te zien of dit gebruikt mag worden op de .nl servers als deze enquête positief blijkt te eindigen?
Ik kan 20 accies aanmaken en ff voten :D
btw dit zal denk ik dan net als die 1 vs 1 werelden die vroeger konden speed vervangend zijn
Ze zullen er geen normale wereld aan geven
 

DeletedUser74966

Guest
Ik kan 20 accies aanmaken en ff voten :D
btw dit zal denk ik dan net als die 1 vs 1 werelden die vroeger konden speed vervangend zijn
Ze zullen er geen normale wereld aan geven
Ik denk dat het juist op een 'normale' wereld leuk kan zijn. Dan krijg je wat meer variatie in de werelden. Dan kunnen ze hun pp gebruik nog lekker behouden en geld verdienen, maar er komt zo wel eens wat anders en het geeft wellicht een leuke nieuwe ervaring en lokt spelers naar zulke werelden als het bevalt. Niet proberen is zonde. Speedwerelden zijn gewoon klein, en daar zal het dan ook veel minder aantrekkelijk zijn om te gebruiken...

En als jij 20 accountjes aan gaat maken krijg je geen goed beeld van wat er echt over gedacht wordt. Is zonde om op zo'n manier om te gaan met een enquête als deze...
 
Reactiescore
1.049
Halen ze er vast wel uit haha,
Wat ik wil toevoegen zou dan de keuze tot een plek zijn als stam, dus als je snel preregistreert kun je een plek op de map kiezen waar je graag wilt spawnen als stam wat dan bv 60% kans heeft
Dan wel de kaart symmetrisch maken voor geen gelukfactoren
Zo hoef je niet te gokken met windrichting maar is t ook meer tactisch
 

DeletedUser74966

Guest
Halen ze er vast wel uit haha,
Wat ik wil toevoegen zou dan de keuze tot een plek zijn als stam, dus als je snel preregistreert kun je een plek op de map kiezen waar je graag wilt spawnen als stam wat dan bv 60% kans heeft
Dan wel de kaart symmetrisch maken voor geen gelukfactoren
Zo hoef je niet te gokken met windrichting maar is t ook meer tactisch
Mwa, ik denk niet dat dat leuk zal zijn. Gewoon de spawnlocaties bij elkaar als stam behouden, maar niet zelf kiezen. Dan zou iedereen die er het eerste bij is gewoon de beste plek kunnen reserveren. Dat vind ik dan weer onzin :p

Jij ook altijd met je pre-groepen. Ga eens spelen met wat je krijgt joh ;)
 

DeletedUser74880

Guest
Ik denk dat door iedereen zijn bijdrage dit idee erg vet kunnen uitbrengen.. Maar momenteel nekt die % ja nog een beetje.. We hebben nog 10,3% meer nodig :p
 
Reactiescore
1.049
Mwa, ik denk niet dat dat leuk zal zijn. Gewoon de spawnlocaties bij elkaar als stam behouden, maar niet zelf kiezen. Dan zou iedereen die er het eerste bij is gewoon de beste plek kunnen reserveren. Dat vind ik dan weer onzin :p

Jij ook altijd met je pre-groepen. Ga eens spelen met wat je krijgt joh ;)
Het gaat er meer om dat het spel tactischer wordt en minder op PP abuse, door random starten krijgen PP abusers meer voordeel gezien ze sowieso tussen PP verkopers liggen
 

DeletedUser74880

Guest
Ik denk dat je daar niet echt iets tegen kan doen.. want als je dat dan toepast gaan de mensen juist bij die plekken zitten..
 
Bovenaan