Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
2) Ik heb zelf al vele grote oorlogen gevoerd in TW (diverse werelden, al enkele jaren), en weet dus welke strategie je moet volgen om een goede oorlog effectief te winnen.

Ik ken je geschiedenis van deze wereld (en die van andere werelden via tw stats) nu ongeveer wel van buiten. Welke grote oorlogen heb je gespeeld dan? Want je hebt nergens een topaccount gehad
 

DeletedUser

Guest
Money, King heeft zelf vertelt dat hij die complottheorie heeft besproken met turgon. En ja ik heb een vriend die bij Turgon co'de maar die is daar gestopt. Ik heb nog een vriend in The V namelijk ruberia. En dgene die bij Turgon co'de gaat waarschijnlijk nu bij Red Drags. Ik heb meerdere aanvragen gehad of ik The V niet wilde joinen en ik heb telkens nee gezegt. Jezus, ik heb een fijne tijd bij Maori. en jij kan dat echt niet verpesten.
Wij Ijn niet de mol!! Wij vertellen niet aan Turgon welke dorpen gestacked zijn en welke niet maar als je me niet gelooft dan rot je maar lekker op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Pff, wat een broodjes aap verhalen hier zo...
Kunnen gewoon stoppen met van die lange verhalen en gewoon die clears het werk laten doen ?
Serieus hoor, ik ben al dit gejank een beetje zat.

Volgens mij zijn sommige speler meer bezig met typen van onzin dan dat ze aan het werk zijn op hun account.
 

DeletedUser57892

Guest
En dan komt er iemand met een leuke quote er achter aan, niet praten maar ownen.
 

DeletedUser51823

Guest
Als je uit het leger ontslagen bent moet je wel heel veel fantasie hebben om hem als deserteur aan te merken. Ik stel voor dat je de betekenis van dat woord nog maar eens op gaat zoeken.

Moet je even naar tijd van ontslag kijken. Om het moment van plaatsen op het AF. Zat hij nog steeds in de stam en dus hoef je dan niet zoveel fantasie te hebben. ;) (Ik ben sergeant in het leger dus de term deserteur snap ik wel.)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik zorgen dat ik niet meer geabonneerd ben op dit forum!!?? ik heb me niet eens geabonneerd en er zitten hier veel teveel spammers :( Krijg de hele tijd zo'n stomme mail.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik zorgen dat ik niet meer geabonneerd ben op dit forum!!?? ik heb me niet eens geabonneerd en er zitten hier veel teveel spammers :( Krijg de hele tijd zo'n stomme mail.

bij instellingen ? :rolleyes::D:D
 

DeletedUser

Guest
Jezus wat een complot theorie hoor. Nou poeh poeh. DUDE IT'S A FUCKING GAME! Ga niet zo'n groot probleem maken over een spel. Ga je tijd ergens anders insteken. Revalideren ofzo.
Wordt een beetje gek van dat gezeik over complot theorieën. Zo als anderen het al zeggen: Vecht het uit in game, niet op het AF.
 

DeletedUser24056

Guest
lol dit is wel echt een van de sadste dingen die je kunt zeggen op een forum. Is er hier eindelijk weer eens wat te lezen in plaats van die inmiddels meer dan vermoeiende zelfverheerlijkende spam en dan is het weer niet goed. Bang dat je te weinig aandacht krijgt?
 

DeletedUser

Guest
lol dit is wel echt een van de sadste dingen die je kunt zeggen op een forum. Is er hier eindelijk weer eens wat te lezen in plaats van die inmiddels meer dan vermoeiende zelfverheerlijkende spam en dan is het weer niet goed. Bang dat je te weinig aandacht krijgt?

Huilen kan je ook gaan doen.
 

DeletedUser

Guest
Oke, Moneyconnenct
Ik vind ook dat ze better de grootste speler van The V eruit moesten nemen en dat hebben ze niet gedaan.
Maar ik twijfel nog steeds wie deze oorlog zal gaan winnen.
 

DeletedUser26667

Guest
Oke, Moneyconnenct
Ik vind ook dat ze better de grootste speler van The V eruit moesten nemen en dat hebben ze niet gedaan.
Maar ik twijfel nog steeds wie deze oorlog zal gaan winnen.

Ja joh, pro opmerking

Red Drags 1 5.167.438 60 533
 

DeletedUser

Guest
Geweldig, Een MonneyConnect die em eventjes spaced :D. Doorgaan Boys!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan