Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57892

Guest
Wat een leuke locatie: Locatie: 35°42'N 51°25'O

Meer dan aardig ?
 

DeletedUser52174

Guest
ik heb een beetje het gevoel dat we afdwalen..

wat vind jij van greg en money?
 

DeletedUser

Guest
ik heb een beetje het gevoel dat we afdwalen..

wat vind jij van greg en money?

Ik denk dat Money nu een goede stam heeft opgericht. Zolang hij het houdt bij 2 leden zal het helemaal goed komen. Kan hij complotten op zijn eigen forum zetten en dan vervolgens er zelf op reageren hoe goed hij het bedacht heeft. Spreekt niemand hem tegen. Prima actie van hem.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik denk dat Money nu een goede stam heeft opgericht. Zolang hij het houdt bij 2 leden zal het helemaal goed komen. Kan hij complotten op zijn eigen forum zetten en dan vervolgens er zelf op reageren hoe goed hij het bedacht heeft. Spreekt niemand hem tegen. Prima actie van hem.

ik denk inderdaad ook dat dat goed is. gaat nog lachen worden!:D
 

DeletedUser51823

Guest
Laten we even duidelijk zijn.....

- Plaagbeest is gestopt.
- Er wordt iets via het account van Plaagbeest gepost op het Maori. forum door Kingdingeling84
- Kingdingeling84 staat onder VV van mikenummerzoveel

Jawel, Nielzorz en Mikenummerzoveel werden door mij ontslagen.
Mikenummerzoveel heeft zichzelf en Nielzorz weer toegelaten via de VV van Kingdingeling84.
We hebben King zelf nog niet gehoord.

Alles opengooien is een groot woord. Waarom zou je ineens alle verborgen fora opengooien?
Omdat je wil doen voorkomen dat je niets te verbergen hebt. Leuke tactiek.

Overigens zien we, beste lezers van het AF, dat er nog steeds niet inhoudelijk wordt gereageerd op de reacties van andere spelers die ik hier gekopieerd heb. Ik moet toch erg veel moeite doen om daar reacties op te krijgen.

Waarom zou er inhoudelijk niet gereageerd worden?? Er is niet zoveel om op te reageren. Ik vind dit een van de meest kinderachtige dingen die ik in jaren heb gezien.

Je bent een volwassen kerel, en dan je op deze manier profileren omdat je je zin even niet krijgt. Omdat je een gedachte ergens over hebt die niet gedeeld wordt.

Het laat meer over jou zien dan jezelf denkt. Dat is ook de reden dat IK jou ontslagen heb. Je noemt het een staatsgreep maar in militaire termen noemen ze dit deserteurs.

Je laat je woede zien op een manier waar een 8 jarige zich nog voor zou schamen.
 

DeletedUser52174

Guest
money en greg samen.. dat zou als een veelbelovend vuurwerk spektakel klinken in mijn oren:bijl:
 

DeletedUser43378

Guest
Ik weet dat niemand iets hecht aan de mening van leonkings, maar ik vind nielsor en kingdingeling een priema leiding, ze moeten misschien wat meer inicatief nemen, maar ook dat komt denk ik wel goed.
 

DeletedUser24056

Guest
Waarom zou er inhoudelijk niet gereageerd worden?? Er is niet zoveel om op te reageren. Ik vind dit een van de meest kinderachtige dingen die ik in jaren heb gezien.

Je bent een volwassen kerel, en dan je op deze manier profileren omdat je je zin even niet krijgt. Omdat je een gedachte ergens over hebt die niet gedeeld wordt.

Het laat meer over jou zien dan jezelf denkt. Dat is ook de reden dat IK jou ontslagen heb. Je noemt het een staatsgreep maar in militaire termen noemen ze dit deserteurs.

Je laat je woede zien op een manier waar een 8 jarige zich nog voor zou schamen.

Als je uit het leger ontslagen bent moet je wel heel veel fantasie hebben om hem als deserteur aan te merken. Ik stel voor dat je de betekenis van dat woord nog maar eens op gaat zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap eigenlijk niet goed waarom er zo afgegeven wordt op Monneyconnect. Nu ben ik niet heel goed op de hoogte van de situatie, maar als je een lek in je stam hebt en dat via deze manier aan kunt tonen (!!), is het, hoe jullie het noemen 'in de slachtofferrol kruipen' helemaal niet vreemd. Als ik het goed begrijp heeft Monneyconnect Maori verlaten en een eigen stam opgericht?

Kan iemand me bijpraten, dan kan ik een beter oordeel vellen denk ik. Wat ik wel vind is dat er onnodig geschreeuwd wordt tegen Moneyconnect.

Ik praat je even bij. Doe ik op basis van wat historische informatie die ik ook heb gedeeld met enkele Maori. leden die zich natuurlijk afvroegen wat er aan de hand is. Op basis van die informatie is er nu in Maori. heel veel weerstand ontstaan tegen de stamleiding. Ik kopieer het dus even letterlijk wat ik eerder vandaag in PM tegen diverse stamgenoten schreef. Dat zegt denk ik genoeg, en anders vraag je maar:

Beste .............,

Het probleem ligt ook niet zozeer bij alle Troy leden, maar voornamelijk bij Nielzorz. Hij had voor de fusie al banden met -Turgon-, en dat wist ik. Ik ga er ook vanuit dat hij het lek is binnen de Maori. stamleiding.

Misschien kan je je nog wel herinneren dat er een aantal weken geleden een complottheorie van mij verscheen op het AF. Deze complottheorie had ik uitsluitend binnen de stamleiding gepubliceerd als intern discussiestuk om te onderzoeken of dit waar kon zijn. Binnen een halve dag kreeg ik mijn eigen theorie via PM van -Turgon- doorgestuurd, met nogal wat hoongelach en belachelijk maken erbij. Omdat alleen de stamleiding op de hoogte was moet het lek daar zitten, en ik kan voor een aantal stamleiders instaan, dus blijft er maar weinig over.

Ik zal je hieronder even een totale uiteenzetting geven van de gebeurtenissen voorafgaand aan de fusie tot gisteren. Waarin het duidelijk is dat het niet om de Troy-leden gaat, maar ook de Troy leider (die achteraf blijkt geen leider te zijn geweest in Troy) die het probleem is:

=========================================================

............... vandaag om 03:18 uur
pff.. kunt u me in het kort zeggen wat er precies allemaal aan de hand is?

Moneyconnect vandaag om 11:23 uur
Jawel hoor....
Ik zal het stapsgewijs doen.

1) Toen we als Maori. leiding spraken over een mogelijke fusie met Troy heb ik dat afgeraden, omdat ik wist dat dit voor problemen zou zorgen. Maar goed, de meerderheid stemde voor, en toen was Maori. nog een democratie, ook in de stamleiding waar we deze beslissing namen.

2) Ik heb zelf al vele grote oorlogen gevoerd in TW (diverse werelden, al enkele jaren), en weet dus welke strategie je moet volgen om een goede oorlog effectief te winnen.

3) Nog ruim voordat er oorlog met The V. kwam heb ik binnen de stamleiding al gewaarschuwd dat er oorlogsdreiging vanuit The V. zou komen. Het werd niet geloofd en afgedaan als onzin, op de eerste plaats door Nielzorz, die nieuw in de stamleiding was gekomen vanuit Troy.

4) Ik ben blijven waarschuwen, maar ik had geen gelijk, en toen de oorlog werkelijk kwam, werd het allemaal doodgezwegen.

5) Maar goed, de oorlog kwam, dus moet er een strategie komen. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat je deze oorlog alleen kunt winnen als je de angel uit het wespennest van The V. haalt, en dat is als je -Turgon- massaal aanvalt. Ook dit plan werd als onzin afgedaan, en er werd een plan in werking gesteld waarin iedereen mee moest doen om Ceetjes50 en Red Drags massaal aan te vallen. Ook diegenen voor wie dit een ver van hun bed show was (ik dus ook, jappie ook, terwijl onze looptijden hiervoor ongeveer 100 uur bedroegen).

6) Ik ben blijven waarschuwen voor het gevaar van -Turgon-, maar men trok zich er niets van aan. Er werd zelfs gezegd door Nielzorz dat dit een ver van hun bed show was, dat hun plan het enige goede was, en dat de dorpen van -Turgon- enorm volgestackt stonden. Daar zouden ze geen troepen aan opofferen.

7) We hebben gezien dat de actie tegen Ceetjes50 en Red Drags weinig tot niets oplevert. Het schiet niet op, er worden geen grote klappen uitgedeeld, en het verloop van de oorlog is erg matig.

8) Ik heb nogmaals gewaarschuwd dat als we NU niet in strategie zouden veranderen, -Turgon- zelf de eerste klap zou uitdelen, en wij moeten hem voor zijn. Dit werd wederom als onzin afgedaan met dezelfde argumenten, dat de enige manier om The V. te pakken zou zijn is doorgaan met aanvallen op Ceetjes50 en Red Drags.

9) Goed, -Turgon- is dus begonnen de eerste klappen uit te delen, en hard. EN.... met inside informatie vanuit Maori., en ik had al meerdere malen gewaarschuwd dat Maori. zo lek is als een rieten mandje, en dat ook de stamleiding zo lek is als een mandje. Ik heb namelijk een aantal weken geleden een complottheorie uitgewerkt en die UITSLUITEND in het stamleidersforum gepost. Binnen een halve dag lag deze theorie letterlijk bij -Turgon-. Hij stuurde hem mij via PM. Dan weet je dus dat er iemand in de Maori. stamleiding zit die banden heeft met -Turgon-, want alleen de stamleiding was op de hoogte van deze theorie. Ik kan instaan voor Kingdingeling84 en Plaagbeest, maar niet voor de rest (behalve Anoje73 die toen niet in Maori. zat). Ik leg de verdenking hierbij bij Nielzorz, want voor de fusie was dit één van mijn waarschuwingen, en het valt nu op dat hij juist degene is die met hand en tand de strategie die nu wordt gevolgd blijft verdedigen.

10) Kortom, Nielzorz heeft de macht naar zich toegetrokken, heeft het grootste deel van de stamleiding weten te manipuleren, en zich weten te profileren als de allesweter van Maori., en ben je het niet met hem eens, dat laat hij dit ook op zeer aanvallende wijze weten.

Nou, dit is het gebeurde zo'n beetje. Lang verhaal, maar je moet soms iets goed vastleggen om het goed helder te krijgen.

Groet,

MC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan