Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55041

Guest
Kun jij me dan even de wapenfeiten opnoemen van Utreg. Ik vind het prima hoor maar ken hem natuurlijk persoonlijk. Als je naar zijn oude cluster kijkt is het een eiland meerdere van clusters waar geen touw aan vast te knopen is. Dus mag je me wel even uitleggen hoe hij zich bewezen heeft. Behalve actief te zijn op het AF.

Grote wapen heb ik indd niet gedaan. Daar heb ik ook nog niet echt de mogelijkheid toe gehad. En die clusters heb ik zoals evi al zei overgehouden aan mijn rsp tijd. Maar ondanks dat het een rommelig account was heeft maori. er nooit een dorpje vanaf kunnen snoepen. Dus een wapen feit nee, een def feit ja;) Maar indd er was geen touw aan vast te knopen.

Maar dat neemt niet weg dat we beide geen wapen feiten hebben gedaan Jouw oda verschilt niet zoveel met de mijne terwijl jij al langer speelde.. Overigens heb ik ook nooit gezegd dat ik wapen feiten gepleegd heb.. Zijn je eigen worden schat;)
 

DeletedUser51823

Guest
Grote wapen heb ik indd niet gedaan. Daar heb ik ook nog niet echt de mogelijkheid toe gehad. En die clusters heb ik zoals evi al zei overgehouden aan mijn rsp tijd. Maar ondanks dat het een rommelig account was heeft maori. er nooit een dorpje vanaf kunnen snoepen. Dus een wapen feit nee, een def feit ja;) Maar indd er was geen touw aan vast te knopen.

Maar dat neemt niet weg dat we beide geen wapen feiten hebben gedaan Jouw oda verschilt niet zoveel met de mijne terwijl jij al langer speelde.. Overigens heb ik ook nooit gezegd dat ik wapen feiten gepleegd heb.. Zijn je eigen worden schat;)

Ging ook meer over het feit lieverd dat iemand zei dat jij je al meerdere keren bewezen had. Daarop vroeg ik vertel me ze dan eens. ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Ging ook meer over het feit lieverd dat iemand zei dat jij je al meerdere keren bewezen had. Daarop vroeg ik vertel me ze dan eens. ;)

in aanvallend opzicht nog niet nee.. Maar wat niet is kan nog komen. Net zoals jij dat straks waar kan maken op je nieuwe accie;)
 

DeletedUser51823

Guest
in aanvallend opzicht nog niet nee.. Maar wat niet is kan nog komen. Net zoals jij dat straks waar kan maken op je nieuwe accie;)

Yup, we gaan het allemaal meemaken. ;)
Wanneer kom je weer naar hier. Center Parks in Loosdrecht
 
Reactiescore
4
Kun jij me dan even de wapenfeiten opnoemen van Utreg. Ik vind het prima hoor maar ken hem natuurlijk persoonlijk. Als je naar zijn oude cluster kijkt is het een eiland meerdere van clusters waar geen touw aan vast te knopen is. Dus mag je me wel even uitleggen hoe hij zich bewezen heeft. Behalve actief te zijn op het AF.

Kingdingeling , heb me genoeg afzijdig gehouden maar wat jij hier zegt klopt geen F.ck van.

Hij heeft misschien meerderen clusters gehad , maar dat JIJ daarover begint vind ik nogal vaag , aangezien je zelf ook een om in je eigen woord-bedoeling een FAAL cluster hebt.

Daarbij , vraag jij hoe Utreg zich bewezen heeft.
Maar hij heeft zich qua karakter al beter bewezen dan jij in het algemeen.

Je gooit mensen de grond in , met dingen wat jij ook hebt of niet hebt gedaan.
Dus niet gaan janken alsjeblieft omdat je reactie krijgt , dan ga je maar een potje rupsen of hoe je het ook noemt.
En weetje wat laf is , dat Precies jij hier een grote bek hebt tegen spelers waar je geen reden hebt tegen te zeiken.

Utreg zit goed en is een prima kerel , past goed in de groep en gaat ver komen.
Iets waar jij op mag hopen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51823

Guest
Kingdingeling , heb me genoeg afzijdig gehouden maar wat jij hier zegt klopt geen F.ck van.

Hij heeft misschien meerderen clusters gehad , maar dat JIJ daarover begint vind ik nogal vaag , aangezien je zelf ook een om in je eigen woord-bedoeling een FAAL cluster hebt.

Daarbij , vraag jij hoe Utreg zich bewezen heeft.
Maar hij heeft zich qua karakter al beter bewezen dan jij in het algemeen.

Je gooit mensen de grond in , met dingen wat jij ook hebt of niet hebt gedaan.
Dus niet gaan janken alsjeblieft omdat je reactie krijgt , dan ga je maar een potje rupsen of hoe je het ook noemt.
En weetje wat laf is , dat Precies jij hier een grote bek hebt tegen spelers waar je geen reden hebt tegen te zeiken.

Utreg zit goed en is een prima kerel , past goed in de groep en gaat ver komen.
Iets waar jij op mag hopen ;)

Goed verhaal.

A)Heb ik nergens staan in mijn woorden dat het een FAAL cluster was. Ik heb gezegd dat het meerdere eilanden waren waar geen touw aan vast te knopen is. Mijn cluster is inderdaad verdeeld in 3 clusters. Dus zijn alle 3 behoorlijke clusters die alleen maar groter worden en uiteindelijk dicht komen.

B) Ken ik Utreg denk ik een beetje beter als dat jij dat doet. Ging het niet om hem persoonlijk. Maar toont alleen maar aan hoe kort zichtig sommige mensen zijn. Omdat er ook uitkwam dat zijn standpunt op niks gebaseerd is.

C) Je kent me niet dus je weet helemaal geen reet van mijn karakter.

D) Rupsen blijf ik inderdaad wel doen want dat is heerlijk.

E) Zie A is inderdaad een prima kerel.

F) We zullen wel zien hoe ver ik kom inderdaad. Ondertussen ben ik er toch nog steeds ;).

Ben blij dat je je bek open trekt een leuke discussie vind ik altijd leuk. :D
 
Reactiescore
4
Goed verhaal.

A)Heb ik nergens staan in mijn woorden dat het een FAAL cluster was. Ik heb gezegd dat het meerdere eilanden waren waar geen touw aan vast te knopen is. Mijn cluster is inderdaad verdeeld in 3 clusters. Dus zijn alle 3 behoorlijke clusters die alleen maar groter worden en uiteindelijk dicht komen.

B) Ken ik Utreg denk ik een beetje beter als dat jij dat doet. Ging het niet om hem persoonlijk. Maar toont alleen maar aan hoe kort zichtig sommige mensen zijn. Omdat er ook uitkwam dat zijn standpunt op niks gebaseerd is.

C) Je kent me niet dus je weet helemaal geen reet van mijn karakter.

D) Rupsen blijf ik inderdaad wel doen want dat is heerlijk.

E) Zie A is inderdaad een prima kerel.

F) We zullen wel zien hoe ver ik kom inderdaad. Ondertussen ben ik er toch nog steeds ;).

Ben blij dat je je bek open trekt een leuke discussie vind ik altijd leuk. :D

Je moet LEZEN!!.
heb gezegd zoals t overkomt , kan je indd niet zo bedoelen maar iedereen vat het anders op ;).
Je hebt zelf ook clusters waar geen touw aan los te knopen is , dus kijk eerst maar eens naar jezelf.

Ohnee ? je kan hem misschien langer kennen , dat jij andere geen dingen gunt die beter zijn dan jezelf hebt is iets heel anders.

Heb je lang genoeg meegemaakt om te bepalen/zeggen hoe ik jou vind/ken ;)

Heb nergens gezegd dat hij geen Prima kerel is ik beaamde het juist ,
maar je boord hem vanuit mijn zicht de grond in.
Zegt genoeg over de manier waarop jij iets opvat.

Wil je dat niet hier melden dan ? boeit mij en volgendsmij nog vele geen F**k wat jij doet .

Je mag hopen dat je verder komt , tis altijd nog een kwestie van tijd.
Inderdaad , discussie op z`n tijd is altijd leuk , zeker nu.
 

DeletedUser51823

Guest
Je moet LEZEN!!.
heb gezegd zoals t overkomt , kan je indd niet zo bedoelen maar iedereen vat het anders op ;).
Je hebt zelf ook clusters waar geen touw aan los te knopen is , dus kijk eerst maar eens naar jezelf.

Ohnee ? je kan hem misschien langer kennen , dat jij andere geen dingen gunt die beter zijn dan jezelf hebt is iets heel anders.

Heb je lang genoeg meegemaakt om te bepalen/zeggen hoe ik jou vind/ken ;)

Heb nergens gezegd dat hij geen Prima kerel is ik beaamde het juist ,
maar je boord hem vanuit mijn zicht de grond in.
Zegt genoeg over de manier waarop jij iets opvat.

Wil je dat niet hier melden dan ? boeit mij en volgendsmij nog vele geen F**k wat jij doet .

Je mag hopen dat je verder komt , tis altijd nog een kwestie van tijd.
Inderdaad , discussie op z`n tijd is altijd leuk , zeker nu.

Voor jou geen touw aan vast te knopen is. Wie ben jij dan?? 3 clusters zijn nog steeds geen 12. Allemaal in 1 Continent.

Ik gun het hem prima weet dat hij super naar zijn zin heeft. Ik boor hem helemaal niet de grond in. Vraag alleen aan iemand op basis waarvan hij zich bewezen heeft. ( Zoals Utreg zelf hierboven ook al toegeeft )

Zegt in jou ogen genoeg. Maar jij hebt dan ook zo'n lekker haat bril op. :cool:

Ik ben en blijf hier nog wel even. Kwestie van tijd we zullen zien.

Je hebt mij lang genoeg meegemaakt in een spel inderdaad waar we toch dagelijks contact hadden. Veel gesprekken gevoerd hebben en tot in den treuren op MSN gezeten hebben. Get Real, dus dat zegt helemaal geen reet over mijn karakter. Je kent mij niet dus je mening is gebaseerd in het luchtledige.

Maar ik vind je haat post prachtig en geniet er met volle teugen van ga vooral door. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan