Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik had het niet over dat jullie samenspeelden(wat ik wel dacht) maar over het feit dat wanneer je bij elkaar samen woont je die ander niet even een massa op zen dak gooit.
Maar hou der maar over op, gebeurt is gebeurt en het maakt ook niet meer uit.
Massa op Plaagbeest/kingdingeling stond gewoon (nog) niet op de planning. Liggen ook totaal niet gunstig om naar uit te breiden ;)
 

DeletedUser55041

Guest
jjjjjaaaaaa moddergooien...

Misschien moet je eest eens goed uitdiepen wat er aan de hand is. Misschien heeft para er namelijk wel minder me te maken als je zelf denkt en moet je binnen je eigen stam eens gaan uitzoeken alvorens para de schuld te geven. Wij reageren alleen op de contacten die vanuit jullie onze kant opkomen. Zoals moneyconnect gregorian en plaagbeest. wel makkelijk om ons daar de schuyld van te geven terwijl 2 van de drie bovengenoemde stopte omdat ze van alle kanten aangevallen werden en er gezeik intern was.. Zo zijn er meer die weggaan omdat het intern bij jullie niet lekker is. De een gaat naar the v de ander ergens anders naartoe. Heeft niet zoveel met para te maken als je weet hoe het zit.

Respect hiervoor voor michelkeu die gewoon doorspeeld en niet zeurt ondanks de incommings. Hier kunnen/konden een aantal van jullie nog een voorbeeld aan nemen.
 

DeletedUser

Guest
ik herriner me wel een zelfde situatie,
en dat bwr "álleen kon winnen door recruiten" en dat we noobs waren..
 

DeletedUser52174

Guest
Complimenten aan mijn stamgenoten ivm de aanval op Mikenummerzoveel (in mijn afwezigheid). Met name de edelaars Conductedhero, Vetrix en ThugGangsta. In één constant tempo dooredelen. Respect;)

image.php


http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&mode=conquers&id=1779722&type=&pn=-1

Ook respect aan M. van Mikenummerzoveel. Ondanks het dorpsverlies toch blijven lachen en spelen, zonder te gaan janken over vals/laf/achterbaks spel en excuses. Respect;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan