Mannetjes bij boerderij

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mijn inschatting van hem:

Een 15 jarig kereltje die om de drie weken een nieuw forum account aanmaakt, teert op de successen van anderen en zo in grote, bekende stammen raakt. Hij vindt zichzelf een goede speler, onderwijl zal hij stoppen als hij gemassed wordt. Op deze wereld zal hij een weekje of drie spelen totdat hij gecleard wordt door een persoon naast hem. Hij was er niet om te dodgen, want zijn hond was ziek. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nou, mijn frustratie van daarnet is er weer uit. Wow feels good. Vraag je je nu af waar die frustratie vandaan komt? Nou, dat zal ik je eens haarfijn vertellen. Net loop ik naar de badkamer om een douche te nemen, de deur staat op een kiertje, ik stop mijn voet tussen de deur en wil hem daarmee openwippen. Dit gebeurt ook, enkel komt de deur loeihard tegen mijn oog. Resultaat? Mega grote snee, bloed als een rund, en ik ben pisnijdig.

:D

Waarom vertel je nu mijn levensverhaal xD
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht laat ik dit nutteloze topic maar is voorzien van wat fatsoenlijke tekst in plaats van zulke nonsens als jij post. God, wat kan ik me toch irriteren aan mensen zoals jij. Wat ben je toch een coole gast met je "brood bakken"

*I'm getting outta here*

Toch wil ik je nog een kusje geven. Ik weet namelijk dat je stiekem toch doorleest. Ik weet ook dat je dit leest. Weet je waarom ik dat weet? Omdat ik die tijd ook heb gehad. De tijd waarin je denkt dat je bepaalde personen iets kunt bij leren. Maar, je kunt het niet. Je kunt het echt niet.

Kusje.
 

DeletedUser

Guest
toch wil ik je nog een kusje geven. Ik weet namelijk dat je stiekem toch doorleest. Ik weet ook dat je dit leest. Weet je waarom ik dat weet? Omdat ik die tijd ook heb gehad. De tijd waarin je denkt dat je bepaalde personen iets kunt bij leren. Maar, je kunt het niet. Je kunt het echt niet.

Kusje.

+1 :d
 
Reactiescore
25
Het mannetje bij de boederij is enkel voor het visuele effect. Voortaan kan je vragen hier stellen[/url]

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan