Manga's

DeletedUser

Guest
Death Note moet je niet lezen, maar kijken. Vind ik toch.

De manga is toch beter hoor.

Nu we het toch over Miyazaki hadden, heb maandag een t-shirt geleverd gekregen met deze print:

http://www.qwertee.com/images/designs/zoom/42353.jpg

:cool:

Mononoke Hime, awesome :)

Het zegt me niets, al ziet het er wel ok uit :=D

Dan wordt het toch wel hoog tijd, je weet namelijk niet wat je mist.

Pokémon moet je ook kijken.

Waarom zit iemand die waarschijnlijk nog nooit van de pokemon manga heeft gehoord in een mangatopic over pokemon bezig? Er zijn voor jou twee andere topics waar je terecht kan :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Voor het moment blijf ik nog steeds aan de 4 populairste manga's aan het belezen:

naruto
bleach
one piece
fairy tail

momenteel ook nog UQ holder erbij genomen, lijkt wat op naruto, enkel gaat het over immortals, maar de hoofdpersonage heeft wat de trekken mee van naruto.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik ben ook zo. Enkel nog hunter x hunter en Attack on titan ;)

Goh, Death note lezen gaat super traag! Zoveel tekst. Ik lees vrij intensief en nu pas aan chapter 60. L dood en nu komt zijn legacy aan de beurt zeker ? (= nain en ... )
 

DeletedUser

Guest
Nausicaa is echt prachtig, moet je echt zo snel mogelijk lezen/kijken. Een van Miyazaki's beste verhalen - en dat wilt al wat zeggen.

Nu nog kiezen, de 7 manga apart of de boxset. Boxset is goedkoper en extra artwork en whatnot, maar een stuk groter en dat lijkt zo onhandig :p
 

DeletedUser

Guest
mango_food-5519.jpg
 

DeletedUser

Guest
Naruto gaat totaal over de top :) Waar slaat dit toch weer allemaal op :s
 

DeletedUser

Guest
Kaguya was aantal chapters terug nog niet gekend en dan plots dit... Ik mis de Pain arc tijden.
 

DeletedUser

Guest
Ik mis de Zabuza arc. tijden, dat vind ik echt nog altijd één van de beste arcs. Lekkere gevechtjes op hoog niveau, niet heel de tijd van die totaal zinloze jutsu en talking ...
 

DeletedUser44415

Guest
Idd, madara was al bijna onmogelijk te verslaan, gaan ze het wat moeilijker maken door kaguya erin te laten spelen. Alles slaat veel te vlug op elkaar. Pain arc mis ik meer, aangezien zabuza arc naruto nog een vervelend jochie was :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik geloof van niet, maar ik ga het toch vragen! Is er morgen AUB! een OP Manga release ? Volgens mij gingen ze 2 weken op hiatus, maar toch ?
 

DeletedUser57892

Guest
One piece had 2 weken hiatus, oda moest een operatie doen. Dus volgende week zien we one piece weer.
 

DeletedUser

Guest
Deprimerend om het dan te moeten stellen met een nog wel interessante Bleach al zit daar geen vaart in en zeker een slechte Naruto waarschijnlijk. Wacht is het geen AOT tijd ?
 

DeletedUser57892

Guest
Mangapanda: Chapters just as they are released, shitty translation
Mangastream: Chapters a day later, better translation
Powermanga: Couple of days later, awesome translation. Cleaned up
 

DeletedUser

Guest
Hunter X Hunter is ook terug! Enkel snap ik er niets! maar dan ook niet!s van. Ik ga nu nog even niets zeggen omdat ik niet zeker weet of jullie de laatste 3 chapters al gelezen hebben maar, het is echt een hell. Niet te snappen! Dus als iemand het me kan uitleggen, graag.
 

DeletedUser

Guest
^Niemand volgt HxH manga dus zwijg er maar over ;)
Black Zetsu though
 

DeletedUser57892

Guest
hunter x hunter manga vind ik niet fijn lezen, doe maar de anime maar :).

Wat een twist in Naruto met Black Zetsu ja, sick!
 

DeletedUser44415

Guest
Black zetsu had ook het gehele gevecht in het oog gehad, maar nooit gedacht dat hij een groot probleem kon betekenen voor naruto & sasuke.
 
Bovenaan