Manga's

DeletedUser

Guest
Klaar met bleach, al een 20 tal manga chapters gedaan, niet zo interssant eigenlijk ... Heel wat vice-captains die sterven :D Maar de dikke battles moeten nog beginnen. Ik wil Ikkaku zijn Bankai wel nog eens zien :eek:

Nu een vraagje even, voor diegene die de manga volgen, toont Shunsui Kyouraku ooit zijn Bankai ? Want imho, hij is baas!
 

DeletedUser44415

Guest
Klaar met bleach, al een 20 tal manga chapters gedaan, niet zo interssant eigenlijk ... Heel wat vice-captains die sterven :D Maar de dikke battles moeten nog beginnen. Ik wil Ikkaku zijn Bankai wel nog eens zien :eek:

Nu een vraagje even, voor diegene die de manga volgen, toont Shunsui Kyouraku ooit zijn Bankai ? Want imho, hij is baas!

zal vast wel nog gebeuren. Denkelijk bij een alleenstaande quincy zonder wat personen dichtbij hem, aangezien hij zijn bankai niet mag/kan tonen aan andere gotei, moet het wel een speciale bankai zijn :).
 

DeletedUser

Guest
^^ Druk aan het voort lezen, Yamato heeft net slaag gekregen, Kenpachi deed eerst effe baas maar daarna :eek:
 

DeletedUser

Guest
Unohana, ik las dat ze heel wat te verbergen, 1st kenpachi bedoelde iemand zeker dan ?
 

DeletedUser44415

Guest
Unohana, ik las dat ze heel wat te verbergen, 1st kenpachi bedoelde iemand zeker dan ?

Ja, unohana is blijkbaar de eerste kenpachi, wat men zeker niet van haar kon verwachten aangezien ze de liefste persoon was in het Gotei :p.
 

DeletedUser

Guest
Zeker, al vind ik dat gevechten van BLEACH nogal slecht overkomen via manga, via anime zijn ze echt veel awesomer! Je mist echt die beweging ...
 

DeletedUser57892

Guest
Bleach is echt saai om te lezen, die gevechten zijn leuker als ze weer te zien zijn op de anime. Al die muziek enz erbij
Unoha was inderdaad de eerste kenpachi, Unoha vecht in de manga met kenpachi om van zijn eigenwijsheid af te komen om zijn bankai te unlocken.

De maker van hunter x hunter gaat begin juni weer mangas te maken :D
 

DeletedUser

Guest
Bleach is echt saai om te lezen, die gevechten zijn leuker als ze weer te zien zijn op de anime. Al die muziek enz erbij
Unoha was inderdaad de eerste kenpachi, Unoha vecht in de manga met kenpachi om van zijn eigenwijsheid af te komen om zijn bankai te unlocken.

De maker van hunter x hunter gaat begin juni weer mangas te maken :D

Vanwaar heb je dat laatste :eek: :eek: :eek: ?????????
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waar ie het vandaan heeft, maar ik heb het ook al van verschillende betrouwbare bronnen gehoord dus zal wel kloppen :)
 

DeletedUser44415

Guest
Bleach is echt saai om te lezen, die gevechten zijn leuker als ze weer te zien zijn op de anime. Al die muziek enz erbij
Unoha was inderdaad de eerste kenpachi, Unoha vecht in de manga met kenpachi om van zijn eigenwijsheid af te komen om zijn bankai te unlocken.

De maker van hunter x hunter gaat begin juni weer mangas te maken :D

Is het zijn bankai? ik dacht dat het nog maar enkel zijn shikai was :eek:
 

DeletedUser

Guest
Is zijn shikai ook maar, hij zegt enkel de naam... Zijn Bankai moet nog getoond worden, ik vermoed als hij tegen Sternritter B gaat vechten.

Verder, zoals je dus ziet ben ik klaar met Bleach lezen, nu vraag ik me echt af, is Unohana dood ?
 

DeletedUser44415

Guest
Is zijn shikai ook maar, hij zegt enkel de naam... Zijn Bankai moet nog getoond worden, ik vermoed als hij tegen Sternritter B gaat vechten.

Verder, zoals je dus ziet ben ik klaar met Bleach lezen, nu vraag ik me echt af, is Unohana dood ?

Denk van wel aangezien ze tijdens de training ook wel zeiden dat het een gevecht was tot de dood. Enige manier om kenpachi's zijn ware naam te kunnen krijgen. Nu het kan altijd nog anders verlopen geweest zijn.

De maker van hunter x hunter gaat begin juni weer mangas te maken :D

Denk dat er nu al een nieuwe manga in de aard van hunter x hunter tevoorschijn gekomen: Monster X Monster O, ben deze nu aan het lezen.
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je met in : in de aard van ? Met dezelfde hoofdrollen of gewoon ook met Nen ?
 

DeletedUser57892

Guest
Alles online :( Ik zou graag de gehele collectie van Dragon ball en One piece willen hebben.
 
Bovenaan