Makkelijk dorpen overnemen

DeletedUser17079

Guest
Human after all vandaag om 02:46 uur
Beste...,

Ik ben één van de spelers op dit account (Steven) en ik ben verantwoordelijk voor het uitbreidingsproject naar de rand toe dat we willen verwezenlijken.

Welnu de reden waarom ik je aanspreek houdt uiteraard verband met dit project. Je viel me op in de streek ten westen van ons als kleine speler. Je hebt je kunde en wil om het spel te spelen zeker al bewezen door zo lang te overleven en dus zie ik zeker potentieel in jou. Helaas moet je de waarheid onder ogen durven zien en jij zal waarschijnlijk niet lang meer overleven in deze streek, er zijn gewoon te veel grotere spelers rondom u die verzameld zijn in behoorlijke stammen.

Daarom wil ik je het voorstel doen dat je je dorpjes aan ons geeft. Wij kunnen u daar verscheidene zaken voor terug geven:

1) U begint te spelen op wereld 15 wanneer deze start. Wij zijn niet van plan om daar te spelen maar we zijn met drie en kunnen dus elk een dorpje uitbouwen en vervolgens gratis afstaan aan jou op die wereld.

2) U begint opnieuw op deze wereld. Hierbij zal u enkele keren moeten proberen totdat u ergens in het westen van de kaart beland niet al te ver van ons. Zo kunnen wij je steunen met grondstoffen en bescherming zodat je snel kan uitgroeien tot de beste speler in de streek.

3) U stopt gewoon met spelen en kan af en toe nog eens inloggen op onze account. Let wel: hierbij mag je niet actief spelen en enkel af en toe eens kijken. Dit is dus enkel aan te raden als je wenst te stoppen met actief spelen.

Je kan zelf uiteraard ook nog dingen vragen van ons.

Ik hoop dat we tot een overeenkomst zullen komen,

Steven


Persoonlijk zou ik me schamen om als "topspeler" op zo een manier dorpen over te durven nemen. Maar blijkbaar zijn er toch idioten die er op in gaan want hoe verklaar je anders zijn lage OD rang.
 

DeletedUser14488

Guest
Veel mensen vallen hiervoor hoor.
Nja, doe het dan niet hé?
Dit is al eerder op het AF geweest.

Iedereen weet het hoor, wat doet het er nog toe om weer zo'n pm te posten?
Als een top 10 speler het doet hoor je niemand klagen maar als een onbekende rim speler in de top 10000 dat doet dat weet niemand ervan, en als het gepost wordt op het AF krijgt het een blockje omdat iedereen post:
/Care, boeind, moet je maar niet dom zijn.

:rolleyes:
 

DeletedUser27684

Guest
Lol, ik heb al in een pm vermeld wat ik ervan vind. Meer woorden hieraan vuilmaken lijkt mij niet nodig. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat is daar nu mis mee xD het is tribalwars he, niet tribalhugs. Zo'n praktijken zijn alledaags en lekker leuk xD zeker als ze op je voorstellen ingaan :D
 

DeletedUser35828

Guest
Daarmee bedoel ik dat het niet moeilijk is dat ze eerste staan... Ze hebben zo'n 10 leden meer :p

als jullie dan weer naar de eerste plaats willen komen moeten jullie ook even jullie ledenaantal uitbreiden :p
 
Bovenaan