[Stemtopic] Make WvW great again!

Vinden jullie dit een goed idee.

  • Ja

    Stemmen: 19 65,5%
  • Nee

    Stemmen: 6 20,7%
  • Misschien, maar dan moet dit aangepast worden (zet in t topic wat)

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29

DeletedUser72524

Guest
Richie, ik zie dat jij w49 speelt. Misschien w49 als testcase gebruiken? Lijkt me nog wel een leuke wereld om dit te doen.
 
Reactiescore
746
Hoi :)

Dit lijkt me een goed idee en zeker het proberen waard.

Ik zou zelf proberen alle werelden na nl48 (inclusief nl48 zelf en classic + casuals) te bereiken en kijken hoeveel interesse daarvoor is. Je kan dan de personen opdelen in 'potjes' volgens het aantal potentiële deelnemers.

Ik zou zeggen, werkt dit idee een beetje uit, laat ons weten wat je van ons (het team/CM) verwacht en we zullen kijken wat mogelijk is :)
 

DeletedUser4045

Guest
Als WvW veteraan zal ik me opwerpen als vraagbaak voor alle noob spelleiders :D
 

DeletedUser72524

Guest
Thanks @Poo. , ik waardeer de betrokkenheid van de CoMa's om te helpen dit gedeelte van het forum levend te houden. Ik zal aan het eind van deze week en anders in het weekend een concreet plan maken en het doorsturen naar jou en Duckje dan mogen jullie bepalen wat jullie er wel en niet mee doen ;)

Ps: Sander, ik neem aan dat jij nog aan de slag gaat met mijn aandachtspunten omwille van mij nee-stem?

Zekers
 

DeletedUser66129

Guest
heeft tw echt nog maar zo weinig spelers??

Joh, ze zijn alleen maar uit op geldschieters die spelen. Je kan gewoon als je wilt je nr.1 plek kopen tegenwoordig. Dus groot deel van de actieve mensen binnen de community zijn gewoon gestopt hierdoor.
 
Reactiescore
111
Goed idee Sander!
 

DeletedUser74966

Guest
Eens met dit idee ^^

Ik vraag me af of ik als redelijk nieuwe speler bij de casual wereld mee kan spelen? Misschien dat ik in-game nog wat mensen kan ronselen die eens een kijkje komen nemen hier :)
 

DeletedUser8414

Guest
Ik stel voor dat we dit idee niet lang laten aanslepen en eventueel proberen om volgend weekend al een test potje op te starten van een specifieke wereld.

Ik heb op zich wel tijd om dit te leiden (samen met iemand anders), ik heb echter nog recent geleid dus indien anderen dit willen opnemen hebben zij voorrang.

Iemand een concreet voorstel voor een wereld? Dan kan ik kijken of ik de juiste personen kan benaderen.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik denk dat gewoon zo een wekelijkse info pm van TribalWars ook heel wat kan helpen. Ik wist niet dat er WvW werd gespeeld op TribalWars. :D

Als men nu gewoon bijzet om eens mee te spelen en het ontdekken van het spel, dan kan dat ook al heel wat nieuwe spelers lokken. :p
 

DeletedUser72524

Guest
Ik denk dat gewoon zo een wekelijkse info pm van TribalWars ook heel wat kan helpen. Ik wist niet dat er WvW werd gespeeld op TribalWars. :D

Als men nu gewoon bijzet om eens mee te spelen en het ontdekken van het spel, dan kan dat ook al heel wat nieuwe spelers lokken. :p

Hoe kwam je erachter dan?
 
Reactiescore
976
Sander zou het begin maart laten plaatsvinden dacht ik. De personen die op een wereld spelen, maar ook al eens een potje hebben gespeeld zou ik btw ook laten meespelen, zodat er een echt 'wereldgevoel' is bij elk potje en niet gewoon een 'nieuwelingen' gevoel. Hopelijk komen er enkele speler op af, dan gaat dit leuk worden.
 
Bovenaan