Make Casual Great (again): Discussietopic

Reactiescore
723
Nou het was hopen op vandaag. Cas7's range is weg en er is geen nieuwe wereld geopend.

Misschien slecht om servers te vergelijken, maar na morgen heeft
.nl 1 casual server met range
.net 3 casual servers met range
.fr 2 casual servers met range, heeft vlak voor range drop cas5 daar, cas7 geopend.

Ik vind het wel een beetje spijtig, maar hopen dat we met al ons geduld iets krijgen :rolleyes:
 
Reactiescore
142
Het heeft ook geen zin om op Casual 8 te beginnen. Spelers krijgen niet meer de tijd om een account op te bouwen om deftig mee te strijden. Vooral doordat in juni al aan de afbouw van de aanvalsbeperking begonnen wordt, wat wel goed is voor de reeds begonnen spelers. En vooral, er zijn geen BB meer wat de basis is om een cluster op te bouwen.
 
Reactiescore
264
When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you neeeed
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in tribaaaaaaaalwars
 

DeletedUser78679

Guest
Tja blijkbaar interesseert het TW team zich niet in casual werelden. Al meermaals gehoopt op een antwoord, maar nooit één gekregen. Niemand gaat op cas8 beginnen aangezien die wereld vol ligt en amper tot geen BB heeft. Er is momenteel geen enkele casual wereld waarop begonnen kan worden. De enige reactie kwam op discord binnen "Ik had casual 9 al verwacht" en voor de rest geen reactie meer. Ik vind dit zeer spijtig en zeker als je kijkt naar andere servers waar wel casual werelden zijn.
 

Deleted User - 487945171

Guest
De hele NL server boeit TW amper meer, proberen enkel nog zoveel mogelijk geld eruit te halen voordat de server gaat sluiten. We zouden allemaal op delete kunnen gaan en leuke games kunnen gaan spelen. @Lyonn weet wel een hele leuke!
 
Reactiescore
264
De hele NL server boeit TW amper meer, proberen enkel nog zoveel mogelijk geld eruit te halen voordat de server gaat sluiten. We zouden allemaal op delete kunnen gaan en leuke games kunnen gaan spelen. @Lyonn weet wel een hele leuke!

Heb vernomen dat F1 2019 een heel leuk spel is om met meerdere mensen te spelen. Je kan een potje met 20 mensen tegelijkertijd spelen in verhouding met casual 8 is dat 2x zoveel (ledenlimiet van 10). Voor de rest luistert F1 2019 heel goed naar feedback heb ik gehoord, daarnaast heb ik nog geen last gehad van te weinig bbs
 
Reactiescore
142
De hele NL server boeit TW amper meer, proberen enkel nog zoveel mogelijk geld eruit te halen voordat de server gaat sluiten. We zouden allemaal op delete kunnen gaan en leuke games kunnen gaan spelen. @Lyonn weet wel een hele leuke!
Hopelijk niet natuurlijk. Zouden ze niet onze accounts naar de NET server kunnen overbrengen dan? Zodat we niet van 0 moeten beginnen (ik toch)

Verder willen we gewoon iets weten, iets van info krijgen :confused:
 
Reactiescore
21
Hopelijk niet natuurlijk. Zouden ze niet onze accounts naar de NET server kunnen overbrengen dan? Zodat we niet van 0 moeten beginnen (ik toch)

Verder willen we gewoon iets weten, iets van info krijgen :confused:
Waarom niet starten op .net. Door het evenement kan je al wat vlaggen verdienen. Voor de zekerheid start je met de zelfde naam en email. Als we dan ooit samengevoegd worden is de kans groot dat je vlaggen en pp samengeteld worden. Van 0 beginnen dat doen nieuwe spelers ook. Zeer goede opvolging op het forum. Een kans om vrienden te maken van over de ganse wereld.
 
Reactiescore
142
Ik zal er eens over nadenken ;)
 
Reactiescore
21
Wss omdat net geen nachtbonus heeft :0

Hallo allemaal,

de eerder aangekondigde Night Bonus-instellingen voor EN zijn nu voltooid! We kregen veel feedback en hebben daar rekening mee gehouden. Het belangrijkste voor u, en uiteraard ook voor ons, is de grootste olifant in de kamer: in plaats van de keuze uit drie 8-uursvensters voor de defensieve bonus, kunt u nu kiezen welk uur u uw persoonlijke wilt bonus om te beginnen.

We zullen deze instelling gebruiken voor wereldstart op EN live-werelden in mei, dus je kunt er al op plannen. Als je wilt weten hoe het werkt, meld je dan aan bij onze Beta-server - we horen graag je feedback nadat je het hebt geprobeerd - of het nu positief of negatief is (of, weet je, bugs als je ze vindt).

Bedankt,
Your Tribal Wars Team
Vertaald door Google uit

Ik weet bijna hoe het werkt.
Resurrection
Start over 5 times in this world.

2 / 5

Geen groot probleem krijg telkens 2 grote dorpjes om opnieuw te beginnen (zandbak)
 
Reactiescore
389
Mag je dan maar 1 keer kiezen wanneer je nachtbonus wil? (hoop ik)
Dus dat je niet om de week een andere tijd kan pakken xD
 
Reactiescore
21
Dit van op een .works wereld Kan geen link plaatsen. Ergens op een vraagteken geklikt. Mag al blij zijn dat ik kon kopiëren.
Zoals gewoonlijk heeft Google het voor mij vertaald. Je moet niet denken dat ik het begrijp.



Nachtbonus
Terwijl de nachtbonus actief is, ontvangt de verdediger een bonus van 100% wanneer hij wordt aangevallen. De bonus is niet van toepassing op scouts en alleen op spelersdorpen.

De nachtbonus is 8 uur actief en begint op het door de speler gekozen serveruur. Tijdens de bescherming van beginners zijn wijzigingen in de nachtbonus onmiddellijk actief. Zodra de bescherming van de beginner is beëindigd, worden aanpassingen aan het tijdschema van de nachtbonus 14 dagen later toegepast. Wijzigingen in het tijdsbestek kunnen niet worden aangebracht tijdens een in behandeling zijnde wijziging.

Na afloop van het vorige tijdsbestek is er 24 tot 47 uur zonder bescherming voordat de nieuwe nachtbonus van kracht wordt.

Je kunt het ingestelde tijdsbestek voor elke speler vinden in het profiel van de speler en dit wordt aangegeven in het opdrachtbevestigingsscherm.
 
Reactiescore
273
Een soort slaapstand die je in langere speedwerelden ziet?
Kun je niet gewoon een 4 weken durende vakantiebonus als optie geven?
Lekker vakantie houden.

Treurig van het TW team dat over cas9 nog geen nieuws naar buiten is.
 
Reactiescore
21
Een soort slaapstand die je in langere speedwerelden ziet?
Kun je niet gewoon een 4 weken durende vakantiebonus als optie geven?
Lekker vakantie houden.

Treurig van het TW team dat over cas9 nog geen nieuws naar buiten is.

Wereld 68 gewonnen door De Grasmaaiers (Maai)!


Geen nieuwe wereld voor die spelers.

Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze soms.
Denk dat het hier zal eindigen voor .nl.

We zullen deze instelling gebruiken voor wereldstart op EN live-werelden in mei, dus je kunt er al op plannen.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat dit voor volgend jaar was.
 
Reactiescore
2.508
@Duckje @The Minion is er nog wat gedaan met de enquête en het complete onderzoek en de uitwerking ervan? Duurt wel lang zo'n antwoord.

Zoals al meermalen gezegd: Als wij iets weten zijn jullie de eerste.
Het hoofdkantoor van Inno ligt in Duitland, wat betekend dat ook zij niet op kantoor mogen werken. Met als gevolg dat ze niet kunnen overleggen en dit soort dingen achter zullen lopen. Ik hoop dat dit begrijpelijk voor jullie is.

Tevens is hier de reden te vinden waarom ik niet reageerde (klik). Aansluitend kan Duckje (ik zeker niet) niet veel in instellingen doen zonder toestemming van Inno. Dat het TWTeam dus weinig om de casual community geeft is onzin, alleen onze handen zijn gebonden. Ik wil dit laatste best wekelijks herhalen? Want nogmaals wij willen wel dingen veranderen, maar dit mag niet zonder een 'go' uit het hoofdkantoor. Zodra wij meer weten geef ik het aan jullie door! Ik wil best maandelijks een update doen, maar daar zal niks nuttigs uitkomen. Totdat wij informatie krijgen en dan horen jullie het direct.
 
Reactiescore
142
Okey, bedankt voor de verduidelijking voor ons! Dit wordt zeer gewaardeerd
 
Bovenaan