- Reactiescore
- 2.177
Voor mij moet de range ook weg
Laat dat nou net iets kenmerkend zijn voor casual.Voor mij moet de range ook weg
Ja en mensen leren het spel door de range toch? Range gaat weg en ze worden in diepe gegooid en gooien de handdoek in de ring. Wat een leerzame ervaring.
Er bestaat een groot verschil tussen door iedereen aangevallen kunnen worden en een 120% range die langzaam groter wordt. De range die langzaam groter wordt is er juist om niet meteen in het diepe gegooid te worden.
Hangt van de speler af he. Ik zie sommige spelers en die hebben afgelopen casuals wel veel geleerd. En ik zie spelers die nog steeds noob zijn, ondanks dat ze wel telkens aan grote accounts komen..En het resultaat is dat iedereen het spel zo goed leert?
Als je dan als kleine speler start op de wereld, lig je nooit in iemand z'n range en kan je ook niet groeien door bb's te edelen Dus dat lijkt me ook geen verstandig idee
Hangt van de speler af he. Ik zie sommige spelers en die hebben afgelopen casuals wel veel geleerd. En ik zie spelers die nog steeds noob zijn, ondanks dat ze wel telkens aan grote accounts komen..
Momenteel zie ik casual als volgt:
1 De range.
- Geen verplichtingen
- Barbaren
- range
2 Je hebt geen verplichtingen.
3. Barbarendorpen
Groetjes,
Mike
Als een gewone wereld is een wereld om pp te farmen. Een casual is een wereld om vlaggen te farmen. Een wereld om het spel te leren is er nu nog niet.
Ik heb alleen gesproken over kenmerken.Waar ik niets over lees zijn de items en ridders die meegenomen worden. Een beginnende speler komt naar casual en moet het opnemen tegen spelers met 10 ridders duizende items.
Als een gewone wereld is een wereld om pp te farmen. Een casual is een wereld om vlaggen te farmen. Een wereld om het spel te leren is er nu nog niet.
Ik heb alleen gesproken over kenmerken.
Het is voor mij niet echt kenmerkend dat spelers lang hun inventaris kunnen sparen en dan een nieuwe casual starten en zonder problemen een grote voorsprong creëren. Opzich is dat een kenmerk van afgelopen casuals, maar dat was het doel niet, dat mensen dit "misbruiken", daarom vind ik dat dit niet tot de kenmerken behoort die typisch zijn voor casual.
Misschien moet er eerder een discussie komen met wat de normen en waarden zijn van een casual.
Ik heb er al 3
Het spel leren kan je eender waar doen.
- Barbarendorpen edelen
- Range
- Geen/minder verplichtingen
Als er een casual met geen inventaris, meer barbaren... waarbij iedereen een gelijke start heeft, dan heeft het meer waarde om een guide te schrijven zoals @tim010 gedaan heeft voor speed (klik), maar dan wel voor casual.
Groetjes,
Mike