Maak je eigen top10

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Naja daar had hij een frond van 70% met onderandere de nummer 1 speler van de wereld.
Hij presteerde goed, maar daarna kwam er een fusie tussen die stammen. Wat nog steeds een heel apart verhaal is.

Maar toen had hij zich echt onsterfelijk kunnen maken op W24, maar gelukkig lees ik dat dat hier al deels is gebeurt.
Dat verlicht de pijn ;)

Veel spelers zijn hier 'goede' deffers hoor, fido staat bij mij ook 2e op het lijstje, de beste blijft innocence lost, ik blijf erbij. de nummer 1 van w24 stelt niet zoveel voor, wie is dat tegenwoordig, complex of redbull?
 

DeletedUser55090

Guest
Blijf het jammer vinden dat je na een mooi begin op W24, toch met je vijanden in een stam bent gegaan.
Daar had je echt een uitdaging om aan te tonen dat je de beste deffer van TW zou zijn.

Gemist kans! ;)

Het is niet mijn keuze geweest, ik heb met overleg inderdaad uiteindelijk toe gestemt omdat Sweet verweg dood was en er niks meer te beleven was.

Je kunt het hier navragen, het gaat me niet om bewijzen dat ik wat kan doen. Maar het gaat om te fun die ik erin heb en de voldoening als je dagen werk van andere kan stoppen zonder verliezen.

Ik vond het een eer dat je me als een van de betere/beste deffers hebt gezien. Een uitdaging ga ik altijd aan. Dat is ook de reden dat ik bijna niet tot nooit meer inlog op W24 omdat de uitdaging eruit is..

Let's be honest. Dat heeft ook gewoon met geluk te maken.

Natuurlijk deels, maar als het me 4/5 keer lukt in een korte periode laat dit niet alleen geluk zien vind ik persoonlijk. Het is een samenhang, jij weet ook goed dat je geluk moet hebben maar ook een juiste timing kan het verschil maken.

Puur geluk kun je het niet noemen dan zou iedereen wel een geluk hebben en dat is niet zo. Het is geen opschepperij. Ik vind mezelf zeker niet de beste deffer of 1 van de beste. Maar die snipes waar er 3 van waren in 1/2 weken.

Veel spelers zijn hier 'goede' deffers hoor, fido staat bij mij ook 2e op het lijstje, de beste blijft innocence lost, ik blijf erbij. de nummer 1 van w24 stelt niet zoveel voor, wie is dat tegenwoordig, complex of redbull?

Deels gelijk vind ik zo Innocence is voor mij tot op heden nog steeds de beste. Er kunnen zeker veranderingen komen in dit lijstje. Maar op W24 stelde het eigenlijk niet heel weinig voor. Ik had letterlijk samen met mijn geweldige medespeler Philips (veel credits naar hem) een front van 300 graden +-. En hierbij kregen we genoeg timingen in 1 seconden (50 aanvallen in 1 seconden en gewoon continu aanvallen en veel edels/edelclears. Natuurlijk niet te vergelijken met W16 wat ik hier gedefft heb.

Maar onderschatten ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nou, complex&redbull zijn gewoon naabinterners.. Ik had toendertijd in de nacht getimed voor ze op jou, en had er een dorp mee binnengehaald, was meneer niet blij..
 

DeletedUser55090

Guest
Nou toen je getimed had was het helaas niet op mij. Toen ik erbij kwam en samen met philips ging spelen hebben we niks meer verloren;)
 
Bovenaan