M M vs O2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Voorlopig vliegt er vooral veel MM bloed in de rondte eigenlijk... Uiteraard hebben wat heldhaftige aanvallers het leven moeten laten, maar de hoeveelheid MM troepen waarvan het bloed daardoor vloeide is voor mij persoonlijk in elk geval redelijk tevredenstellend.
 

DeletedUser

Guest
Misschien, indien jullie het graag posten kan je dat vast ook zelf :)

Ik zei puur, 'niet erg voortvarend begonnen'... Kan je moeilijk ontkennen.
 

DeletedUser34283

Guest
Aantal aanvallen en veroveringen door een smerige backstab van DonPurl ja. Dat was gewoon vies. Als je een NAP hebt, sluit je die eerst af voordat je aanvalt. Al is t oorlog, respect is belangrijk in dezen en zodoende heeft O2 daar voor nu in gefaald. Ik hoop verder op een leuk potje
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het hele rare TW etiquette die sommigen er op na lijken te houden dat als je als spelers ooit eens een NAP afsprak, en je daarna door de stam van die speler de oorlog wordt verklaard, dat je er dan zomaar vanuit zou gaan dat die NAP nog staat. Is niet iets waar ik persoonlijk van uit zou gaan. Don Purl ook niet kennelijk. Ben oprecht benieuwd hoe andere spelers (die onpartijdig zijn in deze zaak) daar tegenaan kijken. Stam first zou ik toch zeggen.

Overigens heeft dat weinig met deze stats te maken, Don Purl heeft geen dorp gekregen in deze stats. Alleen Airranger, en dat was al voordat de eerste clears van Don Purl gingen lopen.

Ik mis vooral een beetje die die troepen die al aan de grenzen klaarstonden om binnen te vallen? Dat stond zo mooi in die oorlogsverklaring :)
 

DeletedUser34283

Guest
Het getuigt van respect als je dat persoonlijk opzegt. Die dorpen zijn zo weer terug. Unlike O2 hebben wij andere prioriteiten haha
 

DeletedUser

Guest
Yeah no shit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je een persoonlijke nap hebt stuur je toch een pm met de vraag of die nog staat? Interner heeft geen aanvallen gestuurd maar hij wel, dus je kunt ook niet spreken van uitlokking. Maakt het wel leuker om hem een pak op de broek te geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het hele rare TW etiquette die sommigen er op na lijken te houden dat als je als spelers ooit eens een NAP afsprak, en je daarna door de stam van die speler de oorlog wordt verklaard, dat je er dan zomaar vanuit zou gaan dat die NAP nog staat. Is niet iets waar ik persoonlijk van uit zou gaan. Don Purl ook niet kennelijk. Ben oprecht benieuwd hoe andere spelers (die onpartijdig zijn in deze zaak) daar tegenaan kijken. Stam first zou ik toch zeggen.

Overigens heeft dat weinig met deze stats te maken, Don Purl heeft geen dorp gekregen in deze stats. Alleen Airranger, en dat was al voordat de eerste clears van Don Purl gingen lopen.

Ik mis vooral een beetje die die troepen die al aan de grenzen klaarstonden om binnen te vallen? Dat stond zo mooi in die oorlogsverklaring :)

Als er op stam niveau een nap afgesproken is zal deze nap ook vervallen als deze stammen in oorlog raken (wel netjes als de stammen een opzegtermijn van 2-4 weken hanteren) op het moment dat je persoonlijk een nap met een speler afspreekt zal deze niet vervallen als jou stam toevallig in oorlog komt met die atam.
Jij hebt persoonlijk die nap afgesproken en zal dus ook persoonlijk die nap dienen te verbreken (wederom behoor je hierbij de gebruikelijke opzeg termijn van 2-4 weken te respecteren en deze ook bij opzeggen duidelijk temaken)

Het niet respecteren van je persoonlijke nap is in mijn beleving een bijzonder lage streek welke ik persoonlijk nooit zou accepteren van andere spelers (zelfs dus niet van mijn eigen stamleden) dat jij dit wel normaal lijkt te vinden zegt mij veel over jou als speler...
Het is dat de looptijd naar jou account te ver is anders had ik mijn mening even ingame bij je duidelijk gemaakt.


Wat is er mis met jou?
Niet goed genoeg om gewoon respectvol van je tegenstander te winnen?
 

DeletedUser

Guest
Zo man :) Lekker fel binnenkomen joh? :) Ik vraag slechts naar een mening... Voor zover ik weet heeft iedereen die direct met of tegen mij gespeelt me altijd als een bijzonder fatsoenlijke speler ervaren. In ek geval nooit iets negatiefs over binnengekregen. Op het AF gaat alles een slagje harder I guess. (En beetje leven op dit semi-dode forum kan ook geen kwaad..)

Om het civilised te houden, ik heb er dan ook even over nagedacht hoe ik dit persoonlijk zou zien als ik een NAP had met een speler.

Allereerst, het concept van een persoonlijke NAP is in TW niet heel duidelijk aangegeven, uiteindelijk gaat het over afspraken tussen twee spelers, over het algemeen in PM, evt via Skype ofzo. Zonder daar inzicht in te hebben is het lastig om te zien hoe het precies zit.

Stel ik lig al tijden in vrede naast een speler, heb regelmatig vriendelijke PM wisselingen met hem, misschien soms samen zelfs een actietje. We zitten echter niet in dezelfde stam (misschien hebben we dat wel ooit gezeten?), en er breekt een oorlog tussen die stammen uit. Geen haar op m'n hoofd die er dan aan zou denken die speler aan te vallen. Dat geeft uiteraard vervelende situaties, but it isn't going to happen. Ik zou een opzegtermijn daar zelfs niet als bijzonder netjes zien, alsin, dat is dan nogsteeds een back-stab, maar met een gouden randje.

Aan de andere kant, het om twee spelers gaat waarvan al regelmatig dorpen van de ene naar de andere kant zijn gegaan, en er heel wat clears aan de ene en de andere kant zijn gesneuveld, er uiteindelijk een soort staakt het vuren uit is gekomen omdat ze allebei even een andere focus hebben, en er verder geen enkele vriendschappelijke communicatie tussen die twee spelers is, dan vind ik het weer een heel ander verhaal wat je kan verwachten op het moment dat die stammen in oorlog raken.

Welke situatie op Don Purl vs The Interner van toepassing is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen (ligt misschien wel ergens in het midden), maar op basis van mijn eerdere oordeel kan je begrijpen hoe ik die relatie ongeveer zie.
 

DeletedUser34283

Guest
Als er via PM een NAP is afgesloten, dient deze ook zo beëindigd te worden;)
Maakt niet uit hoe duidelijk het is, zo duidelijk is het gewoon.
 

DeletedUser69092

Guest
Als je inderdaad een NAP afspreekt met iemand is het raar om deze in 1x te verbreken zonder vooraf hierover iets te sturen. Maargoed genoeg daarover gezegd, het maakt ook voor de rest niet uit, al die dorpjes komen straks toch onder M M vlag te staan :D
 
Reactiescore
30
Ik heb ook eens zo'n oorlogsverklaring binnengekregen. Toen werd ons motto ''Like water in the desert'' aangevallen met ''water dat opdroogt zeker?''. Vond ik destijds ook wat kinderachtig, maar de aanvallers (ook een stuk groter dan wij destijds) hebben het uiteindelijk verloren. Wel nog van een iets andere aard, maargoed. Beide partijen succes gewenst!
 

DeletedUser69092

Guest
Tja niet iedereen heeft zo'n creatieve ingeving dat ze een godsgruwelijk mooie oorlogsverklaring kunnen sturen :rolleyes: maargoed, daar draait het uiteindelijk ook allemaal helemaal niet om :D
 

DeletedUser

Guest
Waar doel je op? Dat MM eindelijk ook wat resultaten aan het boeken is? Ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat ik dat niet had verwacht.

Wil je ook nog felicitaties ofzo? Nou bij deze: Gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Waar doel je op? Dat MM eindelijk ook wat resultaten aan het boeken is? Ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat ik dat niet had verwacht.

Wil je ook nog felicitaties ofzo? Nou bij deze: Gefeliciteerd!

Eindelijk ook?

Dit is de eerste actie tegen O2, ik weet niet of je daarvoor al had verwacht dat we op een magische wijze massaal dorpen zouden pakken?
 

DeletedUser51729

Guest
Eindelijk ook?

Dit is de eerste actie tegen O2, ik weet niet of je daarvoor al had verwacht dat we op een magische wijze massaal dorpen zouden pakken?

Inderdaad, hij dacht zeker dat wij dorpen kunnen overnemen zonder edels ter versturen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan