M M & RISEN VS. Bibs

DeletedUser48693

Guest
Vinden jullie het ook altijd gezelliggg op w31 ! :)
Ohja, complex neemt heel risen in hun kontje want kom op zeg 2 dorpjes na zoveel clears en massa's , HA HA HA

dacht dat het IQ wel wat hoger was maar nee joh kom we beuken gewoon 100 clears op hem die dood lopen , en wacht 2 dagen later doen we het WEEEEER! is beetje zelfde idee als de "film lord of the rings two towers" waar die prins met een mannetje of 100 tegen 1k orks gaat vechten nutteloos....
 

DeletedUser34283

Guest
Vinden jullie het ook altijd gezelliggg op w31 ! :)
Ohja, complex neemt heel risen in hun kontje want kom op zeg 2 dorpjes na zoveel clears en massa's , HA HA HA

dacht dat het IQ wel wat hoger was maar nee joh kom we beuken gewoon 100 clears op hem die dood lopen , en wacht 2 dagen later doen we het WEEEEER! is beetje zelfde idee als de "film lord of the rings two towers" waar die prins met een mannetje of 100 tegen 1k orks gaat vechten nutteloos....

Mitchel, elke stam waar jij in zit, ligt het IQ 100x lager en hebben ze sowieso een nadeel:cool:

Grapje hoor. Denk ik :cool:
 

DeletedUser21972

Guest
Vinden jullie het ook altijd gezelliggg op w31 ! :)
Ohja, complex neemt heel risen in hun kontje want kom op zeg 2 dorpjes na zoveel clears en massa's , HA HA HA

dacht dat het IQ wel wat hoger was maar nee joh kom we beuken gewoon 100 clears op hem die dood lopen , en wacht 2 dagen later doen we het WEEEEER! is beetje zelfde idee als de "film lord of the rings two towers" waar die prins met een mannetje of 100 tegen 1k orks gaat vechten nutteloos....

Euh???
Dit klopt niet hoor!

feiten liggen iets anders.
 

DeletedUser

Guest
Mitchel, elke stam waar jij in zit, ligt het IQ 100x lager en hebben ze sowieso een nadeel:cool:

Grapje hoor. Denk ik :cool:

Wat was het ook alweer, het team der dwazen bewonderde toch met name mensen als Bonnie St. Clair, Kelly en Catharine Keyl om hun intelligentie. ;)
 

DeletedUser48693

Guest
Re: M M & RISEN VS. Bibs

Euh???
Dit klopt niet hoor!

feiten liggen iets anders.

oke oke ik overdrijfte iets sorry:(

Mitchel, elke stam waar jij in zit, ligt het IQ 100x lager en hebben ze sowieso een nadeel:cool:

Grapje hoor. Denk ik :cool:

haha kut ger, doe is je skype ik wil weer is gezellig babbelen!

"en hebben ze sowieso een nadeel:cool:"
als jij vind dat waar ik op zit een nadeel is dan moet je is even je kont gaan verkopen want #1 endless + Afgekeurde Astronaut zijn pak 'm beet 80/90 goude bekers al, en dan nog maar niet te spreken over de acc's waar ik 1 beker op heb maar niet doorspeelde :)

Wat was het ook alweer, het team der dwazen bewonderde toch met name mensen als Bonnie St. Clair, Kelly en Catharine Keyl om hun intelligentie. ;)

wanneer er 1 schaap over de dam loopt volgen d'r meer.

WAT BOEIT MIJ DIE FOCKING SPREEKWOORDEN NOU... we zitten niet bij zo'n saaie nl les
 

DeletedUser34283

Guest
Re: M M & RISEN VS. Bibs

oke oke ik overdrijfte iets sorry:(



haha kut ger, doe is je skype ik wil weer is gezellig babbelen!

"en hebben ze sowieso een nadeel:cool:"
als jij vind dat waar ik op zit een nadeel is dan moet je is even je kont gaan verkopen want #1 endless + Afgekeurde Astronaut zijn pak 'm beet 80/90 goude bekers al, en dan nog maar niet te spreken over de acc's waar ik 1 beker op heb maar niet doorspeelde :)



wanneer er 1 schaap over de dam loopt volgen d'r meer.

WAT BOEIT MIJ DIE FOCKING SPREEKWOORDEN NOU... we zitten niet bij zo'n saaie nl les
Moet je nagaan hoe de stam met mij af is. 0 bekers en zoveel zelfvertrouwen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: M M & RISEN VS. Bibs

oke oke ik overdrijfte iets sorry:(



haha kut ger, doe is je skype ik wil weer is gezellig babbelen!

"en hebben ze sowieso een nadeel:cool:"
als jij vind dat waar ik op zit een nadeel is dan moet je is even je kont gaan verkopen want #1 endless + Afgekeurde Astronaut zijn pak 'm beet 80/90 goude bekers al, en dan nog maar niet te spreken over de acc's waar ik 1 beker op heb maar niet doorspeelde :)



wanneer er 1 schaap over de dam loopt volgen d'r meer.

WAT BOEIT MIJ DIE FOCKING SPREEKWOORDEN NOU... we zitten niet bij zo'n saaie nl les

Dat was geen spreekwoord lieve jonge:D

Als we met spreekwoorden kwamen, dan was het iets in de trant geweest van:

a) Al draagt M een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
b) zo dom als het achtereind van een M.

Maar nu plagen we je en menen we er geen fuck a duck van:p
 

DeletedUser63354

Guest
Vinden jullie het ook altijd gezelliggg op w31 ! :)
Ohja, complex neemt heel risen in hun kontje want kom op zeg 2 dorpjes na zoveel clears en massa's , HA HA HA

dacht dat het IQ wel wat hoger was maar nee joh kom we beuken gewoon 100 clears op hem die dood lopen , en wacht 2 dagen later doen we het WEEEEER! is beetje zelfde idee als de "film lord of the rings two towers" waar die prins met een mannetje of 100 tegen 1k orks gaat vechten nutteloos....

Het was tegen 10k orks :eek:
 

DeletedUser48693

Guest
Dat was geen spreekwoord lieve jonge:D

Als we met spreekwoorden kwamen, dan was het iets in de trant geweest van:

a) Al draagt M een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
b) zo dom als het achtereind van een M.

Maar nu plagen we je en menen we er geen fuck a duck van:p

wil je alsjeblieft je kont verkopen en naar de statts kijken Merci!:)

Het was tegen 10k orks :eek:

Sorry :(
 

DeletedUser

Guest
wil je alsjeblieft je kont verkopen en naar de statts kijken Merci!:)



Sorry :(

U vraagt, wij draaien:D

Zijde 1:
Stammen: M M
Zijde 2:
Stammen: Bibs

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 745
Kant 2: 2,005
Verschil: 1,260

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 1
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,658,564
Kant 2: 13,778,888
Verschil: 10,120,324

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,090
Kant 2: 8,602
Verschil: 512

chart
 

DeletedUser34283

Guest
wil je alsjeblieft je kont verkopen en naar de statts kijken Merci!:)



Sorry :(

Ik vraag me alleen af waarom mensen hun kont zouden verkopen. Als iemand kont wil likken, dan moet hij dat toch gewoon in wederzijds overleg doen? Zo abrupt kijken op marktplaats of er nog "konten" (Bibsen) te koop zijn, is ook niet alles.
 

DeletedUser21972

Guest
Ik vraag me alleen af waarom mensen hun kont zouden verkopen. Als iemand kont wil likken, dan moet hij dat toch gewoon in wederzijds overleg doen? Zo abrupt kijken op marktplaats of er nog "konten" (Bibsen) te koop zijn, is ook niet alles.

Ik vind je soms een toffe kerel, maar verklaar je nader!
want dit slaat nergens op!
 
Bovenaan