M M & RISEN VS. Bibs

DeletedUser

Guest
Hahaha als we daar gaan aan beginnen hebben jullie niks meer...en ik zou niet willen dat jij midden in de nacht, aan mijn bedje staat te schudden en te schreeuwen omdat je niemand meer kan recruiten om je sterker te voelen ;)...maar toch bedankt voor het voorstel.

Trouwens, zelfs met een kneuzing hebben we kwaliteiten, en nope, is niet recruiten...gokje iemand? :D

31113852.jpg
 

DeletedUser

Guest
Rancune zit nog diep Haze? :(

Zelfs een lolletje mag niet meer van je, terwijl jij ons meer hebt geflikt dan wij jou ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een haat Tim. Had dan lekker aangevallen als je zo pro bent? O nee! Had die blur dude gevraagd.. Snap niet dat je dit keer op keer weer opbrengt.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha als we daar gaan aan beginnen hebben jullie niks meer...en ik zou niet willen dat jij midden in de nacht, aan mijn bedje staat te schudden en te schreeuwen omdat je niemand meer kan recruiten om je sterker te voelen ;)...maar toch bedankt voor het voorstel.

Trouwens, zelfs met een kneuzing hebben we kwaliteiten, en nope, is niet recruiten...gokje iemand? :D

Dan gokken we op blind simultaan schaken in combinatie met swaffelen in het luchtledige:eek:

Verklaart ook de kneuzingen!
 

DeletedUser

Guest
Wat een haat Tim. Had dan lekker aangevallen als je zo pro bent? O nee! Had die blur dude gevraagd.. Snap niet dat je dit keer op keer weer opbrengt.

Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik pro ben en dat zul je me ook nooit zien doen. Je afgunst is gewoon zo duidelijk merkbaar dat ik het best sneu begin te vinden.
 

DeletedUser15644

Guest
Je moet geen schrik hebben... Ik ga niet naast jou bed komen staan. :cool:

Ik mag het hopen...mag er niet aan denken als die tongroller met zen flaporen men lichtje aansteekt en men teddybeertje komt halen. Niettemin zijn het éénzame nachten, en sta ik niet in voor de gevolgen als je men teddybeertje steelt :D
 

DeletedUser69092

Guest
Haha op vakantie niet dan?! of lassen we de vakantie er gewoon voor af?
 
Bovenaan