M M & RISEN VS. Bibs

DeletedUser34283

Guest
Ik vind je soms een toffe kerel, maar verklaar je nader!
want dit slaat nergens op!

Haha ik reageer op iamdownstairs met een verwijzing van kontlikken. Ik nam aan dat hij dat bedoelt met kont verkopen.
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn gewoon synoniemen ;)

Kont = poep = bibs = tijd om te spanken? :D
 

DeletedUser69092

Guest
Je komt er toch niet nu pas achter dat bibs een ander woord of een deel van een kont is he? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Snap je verwijzing tussen kont en bibs alleen niet zo goed!

Dat zijn gewoon synoniemen ;)

Kont = poep = bibs = tijd om te spanken? :D

Je komt er toch niet nu pas achter dat bibs een ander woord of een deel van een kont is he? :eek:

bibs =

bik en rode trap
innovation
blur
slnc

Maar inderdaad, dat hadden we ter tijde van de oprichting ook bedacht was wel leuk :p en iedereen maar zeuren dat ie anders moest worden, hehehe. Ik zou zowaar zin krijgen om terug te komen spelen.
 

DeletedUser

Guest
bibs =

bik en rode trap
innovation
blur
slnc

Maar inderdaad, dat hadden we ter tijde van de oprichting ook bedacht was wel leuk :p en iedereen maar zeuren dat ie anders moest worden, hehehe. Ik zou zowaar zin krijgen om terug te komen spelen.

Doen! :D
 

DeletedUser69092

Guest
haha jah maar dat neemt nog niet weg dat Bibs toch wel gewoon een synoniem voor kont blijft :p anders had je het b.i.b.s. moeten noemen haha
Maargoed maakt mij verder ook niet uit hoor :p al noem je je stam jan klaas en de 7 tuinkabouters. Whatever floats your boat haha
 

DeletedUser63354

Guest
Er word dus nu gesuggereerd dat een t een bibs (kont) tegen de rest is :p?
 

DeletedUser69092

Guest
Die zin snap ik niet helemaal :p maar kan ook aan mij liggen haha
 

DeletedUser69092

Guest
ohhh die dubbele ' een ' die misleidde me :p haha
Op die manier heb ik nog wel leuke spotprentjes, maar die zijn niet echt degelijk haha
 

DeletedUser

Guest
bibs =

bik en rode trap
innovation
blur
slnc

Maar inderdaad, dat hadden we ter tijde van de oprichting ook bedacht was wel leuk :p en iedereen maar zeuren dat ie anders moest worden, hehehe. Ik zou zowaar zin krijgen om terug te komen spelen.

Kom terug, dan zijn we weer buurtjes :D
 
Bovenaan