M M & RISEN VS. Bibs

DeletedUser51729

Guest
Ja, de oorlog start. Uit solidariteit met [ally]Risen[/ally], kunnen wij niet achterblijven.

Wij van de M M verklaren hierom jullie van [ally]Bibs[/ally] de oorlog. Wij als Goliaths moeten kunnen vechten tegen de Davids van [ally]Bibs[/ally].

Wij zullen ons niet gaan uitweiden over de geschiedenissen van de stammen, zo lang zijn we immers nog niet bezig..

Wel willen wij graag de aanleiding tot ons ongenoegen jegens de Bibsers met jullie delen. Dag in, dag uit, farmen wij ons een slag in de rondte, we draaien zelfs VV’s voor elkaar om maar optimale farmopbrengsten te kunnen behalen. Helaas worden veel dorpjes geplunderd door de Barbaren van Bibs, door deze oorlog te starten, hopen wij dat wij een hele boel paardjes op onze dak krijgen, zodat de Bibsers vergeten te farmen. Wij daarentegen, zullen gewoon doorgaan met farmen en al die arme paardjes naar hel sturen via deze weg:
34ozm35.gif

Ook staan wij natuurlijk onze matties4life van [ally]RISEN[/ally] bij in dit kleine opstandje, de oorlog zal door de vrouwen met superpowers in M M erg snel over zijn. Wij gaan niet vertellen waar onze geheime zweepjes liggen, gaan jullie maar zweepjes zoeken in onze hooibergen hehe.

Om het nog maar eens te herhalen: wij kunnen misschien overkomen als arrogant, als snobberig, als emotioneel en onzeker, maar zoals Caesar al gezegd heeft:
"Etiam nunc regredi possumus; quod si ponticulum transierimus, omnia armis agenda erunt.
“Nu kunnen wij nog terugkeren; wanneer wij dit bruggetje eenmaal over zijn, zal alles beslecht moeten worden met wapens.”


Wij zullen niet terugkeren, wij steken de brug die mannen van de jongens, het kaf van de koren scheiden over. Wanneer wij dit gedaan hebben, zullen diplomatieke brieven geen enkele invloed meer hebben op ons, alles zal dan beslecht moeten worden met wapens en legers.

"Eatur quo deorum ostenta et inimicorum iniquitas vocat. Alea iacta est."
"Laat ons gaan waarheen de tekens der goden en de kwaadwilligheid van onze vijanden ons roepen. De teerling is geworpen."


De tekens der goden en de kwaadwilligheid van onze vijanden laten ons geen andere keuze dan te gaan naar de Barbaren In Benarde Situaties. Wij zullen met onze onoverwinnelijke legers de muren platwalsen, de grondstoffen plunderen en uiteindelijk de dorpen bezetten. Van de vijand zal na enige tijd geen spoor meer te bekennen zijn, of zij hebben simpelweg geen dorpje meer over, of zij vluchten naar een andere wereld, of zij verlaten hun miezerige stammetje om zo de klappen van de zweep te ontwijken, wat overigens tevergeefs zal blijken.

Nu vragen jullie je vast de link met David en Goliath af. Dat recht hebben jullie. Wij allen voelen ons een ware Goliath.
Wij zijn stam die arrogantie verafschuwd en niet met hoogmoed pronkt. Daarbij wil ik vermelden dat we allemaal minimaal top 10 hebben gespeeld en de meesten van ons top 10 ODA hebben gestaan en allemaal massa's van minimaal 15.000 aanvallen hebben gehad. Nogmaals: arrogantie is uit den boze.

Ik wens u allen een mooie strijd en laten we hopen op de ervaring van een stevige, educatieve doch eerlijke strijd.

Ik ben verblijd u te melden dat wij ons begeven in een oorlog en niet vergeten: Gedenk te sterven!

Groeten,
[ally]M M[/ally]

PS: alvast 2 spotprentjes om in de stemming te komen.
-
jhzm9z.jpg

-
ejaiyc.gif
 

DeletedUser48693

Guest
moeten we jullie nu echt serieus nemen?

beter ga je eerst je dorpen is fatsoenlijk deffen en dan pas een lange post maken.:)
 

DeletedUser

Guest
Succes aan alle partijen gewenst. Op een mooie tijd! Laat die pc's maar overuren maken :)
 

DeletedUser66129

Guest
uhm, dat laatste plaatje van fokke & sukke klopt niet helemaal, ik stond toen om 0.10 gewoon 1miljoen voor op Blur :cool:

even ter zake:

succes aan beide kanten, en laten we snel hopen op mooie berichten en mooie statestieken :)
 

DeletedUser

Guest
Suc6 en let the fun begin! :)
Troepen staan al erg lang klaar voor wat fun
 

DeletedUser

Guest
Nu vragen jullie je vast de link met David en Goliath af. Dat recht hebben jullie. Wij allen voelen ons een ware Goliath.
Wij zijn stam die arrogantie verafschuwd en niet met hoogmoed pronkt. Daarbij wil ik vermelden dat we allemaal minimaal top 10 hebben gespeeld en de meesten van ons top 10 ODA hebben gestaan en allemaal massa's van minimaal 15.000 aanvallen hebben gehad. Nogmaals: arrogantie is uit den boze.


I lol'd
 

DeletedUser21972

Guest
Zijde 1:
Stammen: RISEN, RISEN2, M M
Zijde 2:
Stammen: Bibs

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,347
Kant 2: 1,261
Verschil: 86

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 41
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,088,378
Kant 2: 8,403,639
Verschil: 2,315,261

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72,034
Kant 2: 297,460
Verschil: 225,426

chart


GG!
 

DeletedUser66129

Guest
mooie statestiek om nu al naar te kijken, eens zien of er veel verandering in zal komen de komende tijd :)
 

DeletedUser68345

Guest
Een oorlog starten omdat een buurman beter farmt is gewoon ronduit lachwekkend.

Tevens veel succes met het katapulteren van mijn barbdorpjes. Ik zie veel dorpen met opslagplaats van lvl 1.
Toch haal ik nog steeds vlotjes de rover, dus ik vind het wel leuk dat jullie je tijd daarin hebben gestoken.

Dit gezegd zijnde, ik wens beide kansen veel succes en ik hoop dat we een leuke oorlog krijgen.
 

DeletedUser68027

Guest
Succes beide partijen !
Laat het een eerlijke oorlog worden, en we zullen zien wie de winaar / winaars worden ;)

Ik hoop op een verassing v.d. "outsiders".
 

DeletedUser25199

Guest
Hehe wij als miezerig stammeke gaan zeker alle succes wensen nodig hebben tegen die goliathen van Bibs... of was het nu omgekeerd :D :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Suc7
 

DeletedUser63354

Guest
Zoals ik nu lees, wachten jullie totdat Bibs aanvalt, zodat jullie wat meer kunnen farmen :p?
 

DeletedUser68345

Guest
Zolang jullie onder de 300 000 punten blijven heb ik moraal problemen dus komt wel goed toch? :eek:
 
Bovenaan