M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser

Guest
ST, hoe gaat het ermee?

Ik zie dat de M M/Remain hoek zware klappen te verduren krijgt.
 

DeletedUser23168

Guest
laten we zeggen we doen ons best of wij op stargate capabele spelers zijn dat laat ik aan anderen over om daarover te beslissen wij proberen het beste er van te maken .
 

DeletedUser

Guest
Remain gaat lekker, na killered gaat ook indy74 ervandoor.
ook swiss moet bertje laten gaan.

COMMON -ST-!
 

DeletedUser70936

Guest
Remain gaat lekker, na killered gaat ook indy74 ervandoor.
ook swiss moet bertje laten gaan.

COMMON -ST-!

Remain is de rotte plekken eruit aan het gooien, we begonnne met Killered en Indy. Gheehehe :p
 

DeletedUser

Guest
Jij bent het zwarte schaap van Wereld 31. Dus ik begrijp deze reactie enigszins.

Dank u :) Heb ik toch weer een fan erbij, maar hoogst waarschijnlijk heb je mijn reactie niet begrepen dus zal het wel even wat inhoudelijker uitleggen voor jou.

dave1229, praat over de 'rotte plekken' uit remain halen, maar volgens mij zijn zij verre van rotte plekken :rolleyes: enkel een idioot kent de krachten van zíjn of haar stam niet... en als je nu nog niet snapt wat ik met mijn bericht wil zeggen zal ik het zo simpel mogelijk voor je neerzetten:

Killered & Indy74 zijn betere spelers dan dave1229 :D
 

DeletedUser

Guest
Als je het zo bekijkt zou jij niet eens -ST- waardig zijn. In zoverre dit bestaat :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
kijk ze eens opgetogen zijn omdat indy en killered naar jhf zijn gegaan :D hahaha
 

DeletedUser

Guest
kijk ze eens opgetogen zijn omdat indy en killered naar jhf zijn gegaan :D hahaha

vind het wel grappig dat jullie dat verlies niet in de gaten hebben, zijn voor mijn gevoel goede spelers. Maar als je ze als oud vuil behandeld dan snap ik wel dat ze vertrekken. Of heb ik hier iets verkeerd begrepen/over het hoofd gezien? Zoja, vul maar aan.
 
Bovenaan