M M + Remain + Swiss vs -ST-

DeletedUser34283

Guest
M M + Remain + Swiss vs -ST-

________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Inhoud
  1. Titel
  2. Inhoudsopgave
  3. Anekdote
  4. Overzicht
  5. Aanleiding
  6. Oorlogsverklaring
  7. Statistieken
  8. Persoonlijke wensen


3. Anekdote

In den beginnen schiep Duckje wereld 31. Dit was 15 januari 2013. Eerst schiep Duckje de lege kaart. Hij keek neer op de wereld en zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen. De eerste dag. Duckje zag dat er iets ontbrak. Hij creëerde actief groeiende barbarendorpen tot 6000 punten. Het werd avond en het werd morgen. De tweede dag. Duckje zei: "We moeten met een handelaar kunnen ruilen". Zodoende kon je door te betalen met een handelaar ruilen. Het werd avond en het werd morgen. De derde dag. Duckje zei: "Er moet een 1:20 ratio zijn. Laten we het spel vervelend maken voor de ervaren farmers!" Dit gebeurde en Duckje zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen. De vierde dag. Duckje zei: "Om nog meer geld te verdienen, gaan we de bouwtijden en kosten reduceren en de grondstoffenproductie stimuleren voor meer Premium Punten!" Dit gebeurde en Duckje zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen. De vijfde dag. Duckje zei: "We maken het niet mogelijk om een startdirectie te kiezen en kiezen voor een simpel systeem voor deze simpele community". Dit gebeurde en Duckje zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen. De zesde dag. Zo werd wereld 31 in al zijn rijkdom voltooid. Op de zevende dag had Duckje zijn werk voltooid. Duckje opende de wereld en de spelers stroomden binnen. Dit was op 22-01-13. Dit is de geschiedenis van wereld 31. Ze ontstond ze, zo werd ze geschapen.

Wij, kinderen van wereld 31, zijn opgegroeid in een wereld waar gereduceerde bouwkosten en ruilhandelaren actief zijn, waar een winterevent niet een enorme impact heeft op de wereld, in een wereld waar men met respect met elkaar kan omgaan op het Algemeen forum, waar een moderator op het Algemeen Forum niet nodig is! Wat dat betreft mogen we al trots zijn op onze wereld.
Wat hebben we wel niet meegemaakt? De val van Bibs, Pirate en recentelijk Immuun. We hebben hoog aangeschreven spelers en stammen zien komen en gaan. De slechte spelers worden steeds meer gefilterd en we beginnen als stammen steeds meer op elkaar ingespeeld te raken. Waar zijn we inmiddels aangekomen? Een wereld waarin de nummer 1 tot nummer 5 onderling gaan uitmaken wie het beste verbond is van onze wereld!


4. Overzicht


5R2cS.jpg

5R2g6.jpg

5R2lR.jpg



VS.


5R2tJ.jpg

5R03g.jpg


5. Aanleiding

We gaan er niet om liegen. -ST- ligt gewoon in de weg. De weg naar de core wordt versperd door een -ST-. Tevens vinden we allemaal het recruteringsbeleid hinderlijk. Ook wilden we bewijzen dat -ST- wel te breken was, na vergeefse pogingen van Pirate en Bibs. In de wandelgangen van M M en Remain hoorden we ook dat Johnny English een spion is van -ST-. Dit is nog niet bevestigd. We houden het in de gaten! Door naar het volgende punt!

6. Oorlogsverklaring

5R2zj.png



7. Statistieken


Begin van de oorlog
op 12.12. om 19:37:46 uur

Zijde 1:
Stammen: M M, Swiss, Remain
Zijde 2:
Stammen: -ST-

Timeframe: 12/12/2013 19:37:46tot18/12/2013 23:42:10

Totale overnames:

Kant 1: 450
Kant 2: 164
Verschil: 286

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97
Kant 2: 31
Verschil: 66

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 4,050,059
Kant 2: 1,360,419
Verschil: 2,689,640

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 892,986
Kant 2: 276,362
Verschil: 616,624

chart

8. Persoonlijk wensen

Ik wens ons allen een hele prettige oorlog toe en hoop op epische gevechten, goede samenwerking, leuke spotprenten eventueel en natuurlijk sportiviteit. Namens onze kant natuurlijk hartstikke veel succes en we hopen natuurlijk dat we winnen.

Groeten,
Swiss, Remain & M M
 

DeletedUser69092

Guest
yeuhhhh vechten! veel geluk en vooral veel plezier!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt aan iedereen voor het succes wensen en idd een mooie inleiding geschreven, mijn complimenten :)
De drang is immens groot om -ST- af te slachten, dit is zowaar klaar als pompwater;)
Laat het spel leuk en sportief verlopen en aan allen veel plezier die deelnemen in deze oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Leuk gedaan, vraag me wel af of er daarvoor een nieuw topic moest worden geopend maar dat is blijkbaar een traditie geworden op W31 :p

In iedergeval wens ik iedereen Veel succes en het belangrijkst Plezier toe :)
 

DeletedUser

Guest
Veel succes -ST-, jullie zullen het nodig hebben :D

Vraag me wel af wanneer Sick zich gaat laten gelden en zal deelnemen aan deze prachtige oorlog. Dan zal deze oorlog met recht een wereldoorlog kunnen worden genoemd.
 

DeletedUser34283

Guest
Thanks voor de complimenten op de openingspost!:)

Leuk gedaan, vraag me wel af of er daarvoor een nieuw topic moest worden geopend maar dat is blijkbaar een traditie geworden op W31 :p

In iedergeval wens ik iedereen Veel succes en het belangrijkst Plezier toe :)
Een nieuw topic moet omdat we dan het praattopic voor jouw ingamenaam kunnen gebruiken:D
 

DeletedUser69914

Guest
Veel succes -ST-, jullie zullen het nodig hebben :D

Vraag me wel af wanneer Sick zich gaat laten gelden en zal deelnemen aan deze prachtige oorlog. Dan zal deze oorlog met recht een wereldoorlog kunnen worden genoemd.

lol waaruit concludeer jij dan dat die zouden meedoen?

en ook van mij aan iedereen succes toegewenst :D
 

DeletedUser

Guest
lol waaruit concludeer jij dan dat die zouden meedoen?

en ook van mij aan iedereen succes toegewenst :D

Dat is een simpele optelsom.

Sick is bondgenoot van -ST- plus daarbij opgeteld ligt Sick. tussen/naast/in een aantal speler van Swiss. Een nieuwe confrontatie tussen Swiss en Sick. is daardoor onvermijdelijk. Vervolgens krijg je het domino effect zoals in het verleden de 1e en de 2e Wereldoorlog zijn ontstaan. BG's zullen elkaar helpen waardoor ze tegenover tot dan toe neutrale stammen t.o.z. van hun komen te staan. Zie hier het ontstaan van een Wereldoorlog op W31 ;)
 

DeletedUser63354

Guest
tuurlijk wel?
vindt het alleen beetje rare vaststelling aangezien sick zelf ook groot front heeft dus waarschijnlijk hun def zelf wel kunnen gebruiken. Ook al zullen we ze denk ik ook wel niet weigeren als ze die aanbieden :p

Als je naar het kaartje kijkt, die mooi in de openingspost vermeldt is, zie jouw stam een inmens groot front heeft. Bijna van alle kanten. Sick heeft daarintegen alleen een relatief klein front met Swiss. Maargoed dat is wwat ik denk, ik vind het wel frappant dat je er zo tegenin gaat (als ST lid).
 
Bovenaan