LQ afbeeldingen

Reactiescore
43
Dit is waarschijnlijk al 10 keer gevraagd maar kon er niks van terug vinden.

Waarom ziet elke profielafbeelding zowel ingame/forum er lq uit wanneer je deze upload?
 
Reactiescore
746
Dit is waarschijnlijk al 10 keer gevraagd maar kon er niks van terug vinden.

Waarom ziet elke profielafbeelding zowel ingame/forum er lq uit wanneer je deze upload?

Heb je een voorbeeld? Bij mij werken ze prima. Mogelijk heeft dit te maken met de bestandsindeling die je probeert te uploaden. Ik las recent in de grafische hoek op het forum dat bepaalde bestandsindelingen beter zijn dan anderen na het uploaden :)
 
Reactiescore
43

Deleted User - 487776907

Guest
Niks mis met de afbeelding. Heb hier laatst de oplossing voor gevonden.

Windows 10 heeft in je beeldscherminstellingen een automatische schaal van 125% aan staan. Hierdoor zijn al je apps (lees: browsers en programmas) ingezoomed op 125% waardoor alles uitvergroot en wazig lijkt. Houd control eens ingedrukt en zoom je browser uit naar 80%, dan durf ik te wedden dat alle afbeeldingen opeens wel HQ zijn.

Een oplossing voor dit probleem heb ik daarentegen niet. Als ik een plaatje upload, zoom ik even uit naar 80% om te zien of hij netjes is geüpload. Daarna zet ik mijn browser weer terug op 100%.
 
Reactiescore
43
Niks mis met de afbeelding. Heb hier laatst de oplossing voor gevonden.

Windows 10 heeft in je beeldscherminstellingen een automatische schaal van 125% aan staan. Hierdoor zijn al je apps (lees: browsers en programmas) ingezoomed op 125% waardoor alles uitvergroot en wazig lijkt. Houd control eens ingedrukt en zoom je browser uit naar 80%, dan durf ik te wedden dat alle afbeeldingen opeens wel HQ zijn.

Een oplossing voor dit probleem heb ik daarentegen niet. Als ik een plaatje upload, zoom ik even uit naar 80% om te zien of hij netjes is geüpload. Daarna zet ik mijn browser weer terug op 100%.

Enorm bedankt.

Heb ook even de oplossing gezocht:

f9198580e3aa255bf756406d784496c3.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja dat wist ik inderdaad, enkel wordt de tekst bij mij zo klein als ik hem op 100% zet, dat ik bijna een vergrootglas nodig heb om mijn beeldscherm te lezen :p Vandaar dat ik liever af en toe heen en weer scroll :)
 
Bovenaan