[Afgekeurd] Looptijden edelman booster

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Enquête gesloten .

DeletedUser79740

Guest
Ik heb misschien een leuk idee wat het spel misschien spannender zou kunnen maken. Namelijk: een booster die je edelman bv voor 12 uur of 24 uur sneller laat wandelen (even snel als rammen en katapulten). Zo haal je bij een massa niet de edels er uit en Creëer een groter verrassings effect.

Ik hoor graag jullie mening hier over
 
Reactiescore
1.367
Euhm, ik weet niet wat dit voor sadist jij bent, maar ik heb dit soort praat liever niet op het AF

Het verstoort het hele spel, kan gewoon niet, maar verzin gerust een nieuw idee, zo zijn er ook meerdere ideeën van mij ingevoerd :D
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Bedankt voor je voorstel, maar ook ik denk dat dit niet zo een goed plan is.
 

DeletedUser69389

Guest
Absoluut een voorstander. Ik zal dit idee dan ook flink gaan promoten en boosten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
hoewel het idee op zich interessant klinkt op het begin, brengt het redelijk wat complicaties met zich mee. Het feit dat zon booster zich alleen al in het spel bevindt zorgt ervoor dat taggen op snelheid compleet overbodig wordt, aangezien die niet meer te vertrouwen is. Elke aanval kan nu dus een edel zijn, en dient daarom ook als zijnde behandelt te worden, tenzij je uitsluiting kan geven dat er geen edels waren in het dorp van herkomst (geen ah aanwezig, scouts wezen uit dat er geen edels buiten het dorp waren, buiten edellooplimiet of binnen torenrange, als die ze dan tenminste wel oppakken). Als gevolg hiervan vervallen bijna alle methodes van deffen, en kan je het beste elke incoming gaan blocken, wat bakken met def gaat kosten, of je moet elke incoming handmatig langsgaan voor info, wat heel leuk kan worden met 2000+ aanvallen binnen 40/50 uur. Als gevolg hiervan haal je alle kwaliteit, met uitzondering van het niveau van de beste deffers, ieder ander is kansloos, uit het deffen en zorg je ervoor dat het puur op kwantiteit gaat aankomen.

Puur het feit dat zo een booster bestaat zou elke normale wereld compleet onspeelbaar maken, enkel torenwerelden zouden nog speelbaar zijn als die de edels tenminste nog wel oppikken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat David en maretan zeggen: het is inderdaad te disruptive om in te voeren, omdat het het spel te veel beïvloedt. Echter wilde ik het toch openen, want misschien zijn er manieren om dit beter te maken en ook om te laten zien hoe een minder goed idee eruit ziet en wat het minder maakt.

Een booster die je troepen sneller laat lopen maar wel dezelfde tags houdt, zoiets zou al minder impactvol zijn — ik zeg maar wat.
 

DeletedUser73162

Guest
Een booster die je troepen sneller laat lopen maar wel dezelfde tags houdt, zoiets zou al minder impactvol zijn — ik zeg maar wat.

Zulke items zijn er op TW2, en na dat even gespeeld te hebben ben ik erachter gekomen dat dat totaal kapot is en heel erg misbruikt kan worden. Dan kan TW net zo goed een defguide schrijven om het niveau iets te verhogen, want met gekke items gaat het abusen nog verder uitgebreid worden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
hoewel het idee op zich interessant klinkt op het begin, brengt het redelijk wat complicaties met zich mee. Het feit dat zon booster zich alleen al in het spel bevindt zorgt ervoor dat taggen op snelheid compleet overbodig wordt, aangezien die niet meer te vertrouwen is. Elke aanval kan nu dus een edel zijn, en dient daarom ook als zijnde behandelt te worden, tenzij je uitsluiting kan geven dat er geen edels waren in het dorp van herkomst (geen ah aanwezig, scouts wezen uit dat er geen edels buiten het dorp waren, buiten edellooplimiet of binnen torenrange, als die ze dan tenminste wel oppakken). Als gevolg hiervan vervallen bijna alle methodes van deffen, en kan je het beste elke incoming gaan blocken, wat bakken met def gaat kosten, of je moet elke incoming handmatig langsgaan voor info, wat heel leuk kan worden met 2000+ aanvallen binnen 40/50 uur. Als gevolg hiervan haal je alle kwaliteit, met uitzondering van het niveau van de beste deffers, ieder ander is kansloos, uit het deffen en zorg je ervoor dat het puur op kwantiteit gaat aankomen.

Puur het feit dat zo een booster bestaat zou elke normale wereld compleet onspeelbaar maken, enkel torenwerelden zouden nog speelbaar zijn als die de edels tenminste nog wel oppikken.

Ja, in principe zou je dus gewoon 200 clears en 50 edelclears untimed kunnen gooien, de looptijd is toch hetzelfde. De verdediger zou dan op ieder dorp minimaal één (edel(clear) moeten blocken om zeker te zijn dat dat er nergens 4 edelclears doorkomen. Of gooi er 9 per dorp, 4 edelclears en 5 clears. Doe dit op de tweede linie en de verdediger moet al zijn mobiele def verneuken om minimaal 6 (edel)clears per dorp te blocken. Invoering van deze regel zou massa's gelijk overbodig maken, al heb je tegenwoordig ook aan één massa genoeg om vrijwel elk account te breken.
 
Reactiescore
1.476
Ergens is het leuke aan tw ook dat het toch simpel in elkaar zit. Elk unit heeft zijn eigen looptijd (al hebben sommige dezelfde), en taggen/faken is daarom een belangrijk onderdeel van het spel. Een edellooptijdbooster is inderdaad niet tegen te spelen. Klinkt op het eerst leuk, is niet doenbaar.
 
Bovenaan