Lookshampoo

DeletedUser

Guest
Gisteren studentendoop gehad, lookshampoo overvloedig in mijn haar gekregen en het stinkt enorm.
Voordeel is dat ik het zelf niet meer ruik nu, en dat ik waarschijnlijk veel plaats heb in aula en op bus.

Maar nadeel is dat planten in mijn buurt sterven, dus alle tips zijn welkom.
Ik zit in het stadium dat ik alles wel wil proberen. Tot nu toe geprobeerd: koffie, allesreiniger, azijn. Alledrie met minimaal tot geen succes.

"Oplossingen" als afscheren moet je niet komen geven, heb ik niets aan.
Ik heb vrij lang haar ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat moet je toch kunnen zien aan het woord.
Het is shampoo met lookgeur. Gevolg is dat die lookgeur er goed intrekt, zodat je maanden later (naar het schijnt) nog stinkt.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik wil niet weten wat voor troep jij allemaal in je haar doet ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ken het ;). Probeer Pindakaas ;). Dan ruikt het wel effe naar pindakaas, maar erna ruik je niks tot weinig.
 

DeletedUser

Guest
Zou in principe ook moeten werken. Maar wel met goede shampoo, waar veel geur aanzit. Ik raad je dan gewoon de grootste goedkoopste fles aan ;).
 

DeletedUser13801

Guest
Zou in principe ook moeten werken. Maar wel met goede shampoo, waar veel geur aanzit. Ik raad je dan gewoon de grootste goedkoopste fles aan ;).

Tja... Ik weet dus echt niet wat Lookshampoo is, maar ik heb effe op internet opgezocht. Er zit Zwavel in dus het kan naar ijeren ruiken.... ^^ (klopt dat?)
 

DeletedUser

Guest
Bloem, rotte eieren, look en melk. Het zijn de belangrijkste ingrediënten van de traditionele studentendoop

Toch afscheren als je dat niet doet blijf het stinken.
 

DeletedUser7072

Guest
Tja... Eh... Verschil in interesse? :p

Btw anna, je las toch het serieus forum wel daar staat er genoeg over ;)

Iir weet je nu dat als je gaat studeren en lid wil worden van een studentenvereniging je haar nog wel is kan gaan stinken ^^

Lol ik zal pas over 2 jaar gaan studeren.
 

DeletedUser

Guest
Ter info, m'n haar stinkt nog als er (warm) water op komt :cool:
 

DeletedUser13565

Guest
Hahahaha.
Idd haar afscheren dat is de enige oplossing :D
Wel een geweldige ontgroening-grap.. al zou ik er niet blij mee zijn
 
Bovenaan