Lookshampoo

DeletedUser

Guest
Smeer motor olie en rotte eieren door je haar en ik garandeer je dat je de knoflook niet meer ruikt :p
 

DeletedUser7072

Guest
Waarom maak je het, idiote ontgroeningen, gelukkig ben ik te dom om te gaan studeren aan een universiteit :)

Dat heb je alleen als je lid wordt van een studentenvereniging en ik weet niet eens of alle verenigingen aan ontgroeningen doen(Ik zit nu op de middelbare dus heb er geen ervaring mee).

Maar ik heb gehoord dat er in het verleden wel is doden vielen bij een ontgroening, zo moest iemand 10 a 20 liter water in een keer opdrinken en dat werd hem fataal....
 

DeletedUser

Guest
Dat heb je alleen als je lid wordt van een studentenvereniging en ik weet niet eens of alle verenigingen aan ontgroeningen doen(Ik zit nu op de middelbare dus heb er geen ervaring mee).

Maar ik heb gehoord dat er in het verleden wel is doden vielen bij een ontgroening, zo moest iemand 10 a 20 liter water in een keer opdrinken en dat werd hem fataal....

En dan denken de meeste mensen dat het niveau hoog is op de universiteit :p
 

DeletedUser

Guest
Dat heb je alleen als je lid wordt van een studentenvereniging en ik weet niet eens of alle verenigingen aan ontgroeningen doen(Ik zit nu op de middelbare dus heb er geen ervaring mee).

Maar ik heb gehoord dat er in het verleden wel is doden vielen bij een ontgroening, zo moest iemand 10 a 20 liter water in een keer opdrinken en dat werd hem fataal....

Dom van die persoon , moet je toch zelf ook weten dat je lichaam dat nooit aankan , 20 liter in 1 keer.
 
Bovenaan