Lookshampoo

DeletedUser27974

Guest
Haha terecht als je zo;n meeloper bent die bij een studentenvereniging een of andere domme inwijding doet... Grootste bullshit/onzin. :')
 

DeletedUser

Guest
Maat van mij heeft dit ook gehad en het blijft stinken dus wees niet ongerust als je het zelf niet meer riekt :D Als je er gens 100% op kan vertrouwens is dat die geur je nieuwe lijfgeur wordt voor de komende tijd :p
 

DeletedUser14063

Guest
steek je haar in de vik, tegenstinken werkt altijd.
 

DeletedUser

Guest
look.. zeggen zoals het er staat (niet in het engels als loek)
wel eens van gehoord, maar wat het is, no idea :')

gast, die vent die dit in je haren heeft gedaan heeft vast wel iets om het eruit te krijgen ;)
vraag desnoods de kapper. heeft vast ook wel iets
 

DeletedUser

Guest
Hoe bedoel je een dikke bump in dit forum. lol
Ik vraag me af of zijn haar nog stinkt.

Update please? :p
 

DeletedUser

Guest
Haha...wat een ellende...

Voor zij die het niet weten: lookshampoo (knoflook wordt in België idd. vaak gewoon look genoemd) = mengsel van voornamelijk bloem, rotte eieren, look en melk.
Het stinkt, het plakt, het blijft kleven en het dringt diep in zodat het blijft stinken...:D

enkele citaten:

Of ge het nu wilt of nie
U haar zal blijven stinken. Probeer u haar zo min mogelijk me warm water nat te maken.
Ik ben gedoopt op unief, bij de rechten . Daar hebben ze ons uitgelegd da de fabeltjes van olie, haarlak,... niet helpen. Maja, een chiro doop is anders dan een uniefdoop xD.
Leer gewoon met de geur leven . En voor diegene die lef genoeg hebben; neem een sauna, douche daarna met ijskoud water, kiep een yoghurtje op je hoofd, opniew wassen. De geur zal niet weg zijn, ma de duur van de geur wel oemd) =


Melk helpt niet, u haar afscheren nog veel minder.
De look zit in de uw hoofdhuid, niet in uw haar.
het eruit zweten is vaak de enigste, minst leuke, meest stinkende, maar meest effectieve oplossing

Een truk die veel gedoopte vrienden van me hebben gebruikt en die ook daadwerkelijk goed hielp, was hun haar insmeren met olijfolie en er dan nog wat citroensap tussenwrijven en dat eventjes laten trekken. Je haar blijft er een paar dagen vrij vettig van (niet overdreven) maar daarna is de geur praktisch helemaal weg. Een kwartiertje laten trekken zou genoeg moeten zijn.

Hehe, sommigen raden een sauna aan, warm water, maar dan krijg je dit dus te lezen:

Odors are much easier to remove from hair. It’s suggested to rinse with cool water when working to eliminate odors because warm water opens the pores and may push the odor deeper within the hair shaft (or skin.) Use your regular shampoo or try adding the juice from ¼ of an orange to your shampoo for stubborn smell removal.



Feit is, het is in de poriën van je hoofdhaar en -huid gedrongen. Probeer je haar regelmatig te wassen met koud water, laat de shampoo met appelsiensap wat indringen (citroen is vermoedelijk te agressief voor je haar) en dat met de moed der wanhoop steeds opnieuw. Hier bestaan geen wondertrucjes voor hoor. peterselie is normaal gezien de tegenpool van knoflook...als je ten einde raad bent kan je die eens goed mixen en daarmee je hoofdhuid goed gaan insmeren en laten intrekken. Geen idee of het zal helpen echter en nog minder wat eventuele andere gevolgen kunnen zijn (maar dat moet wel reuze meevallen denk ik)

Veel plezier ermee in ieder geval! Je zal maar eens op sollicitatie-gesprek moeten met zo'n kop...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Choco in je haar doen helpt, bij mij toch :p (Maar dat was ook deel van de doop dus had eig. geluk :p)
Naart schijnt helpt een emmer warm water met peterselie in ook, of op voorhand (wel te laat nu dus) je haar met olie insmeren :D
 
Bovenaan