[Afgekeurd] log probleem mobiel

DeletedUser76513

Guest
Beste Mensen,

Ik heb het al een keer eerder gehad op W51 en nu ook op W54. Loggen op een account waarbij je als co speelt en per ongeluk via de app te snel klikt en dus op een actieve wereld klikt waar je al met ander account op speelt.

Voorbeeld:

Ik ben co speler op W54 van pietjepuk. Ik speel op me eigen account op lelijk eentje op W56. Nu log ik op w54 op pietjepuk en doe misklik op W56 omdat de eigenaar van pietjepuk daar ook speelt. Houd in gelogt op 2 account op 1 ip adres op 1 wereld dus BAN.

Nu heb ik het netjes gemeld en is support daarin de moeilijkste niet. Echter kost dit hun tijd wat ze ook in andere dingen kunnen steken en daarnaast zijn er denk ik ook spelers die denken ' ach die 10 seconden die ik verkeerd log wat boeit het'. Uiteindelijk kan support je hiervoor bannen en kunnen het 10 seconden zijn geweest die veel gezeik op leveren.

Mijn idee daarom is het volgende. Zou er bijvoorbeeld bij de app niet iets ingesteld kunnen worden waardoor je 3 seconde moet wachten voordat je je wereld kan aanklikken. Er schuift via de app na loggen namelijk een lijstje naar beneden met werelden waar actief gespeeld wordt. Met touchscreen mobiel is dit heel snel een gemaakte fout als je haast hebt. Indien er bijvoorbeeld eerst 3 seconde niet geklikt kan worden zal deze fout niet gemaakt kunnen worden.

Een andere optie is bijvoorbeeld dat er net als hij AM bij toewijzen van een groep je eerst op de mogelijke opties klikt waarna je de juiste groep (wereld) aanklikt.

Benieuwd of dit een idee is en of dit haalbaar is!

Grtzzz
Marvin
 
Bovenaan