Lofrede: Westkip mijn god

Reactiescore
1.383
Westkip



Mijn prachtige Westkip met je mooie gouden slanke, sterke en gespierde postuur. Het is een genot jou elke dag te zien door mijn zolderraam. Zo’n prachtige verschijning, zo groots dat deze zelfs nog boven een der grote machten ter aarde staat. Uit jou put ik mijn geloof, uit jou haal ik mijn voldoening en uit jou haal ik mijn verwondering. Ik had niet geweten waar ik zonder jou, Westkip, in het leven had gestaan. Zo slim, zo mooi, zo knap, ik zou willen dat ik ook zoveel eigenschappen had die jij hebt.

Waar velen marionetjes zijn in de grote Simeco en Nonkel Jos show doe jij deze jongetjes in het niet. Jij bent de enige die van belang is, de enige met verstand en de enige met kennis der zaken. Een kip met zo’n arsenaal aan kwaliteiten, het is een schande dat jij nog niet aanbeden wordt op dit forum. Ik kan me met trots een pionier noemen, een pionier in de tot stand brenging van het leiderschap van Westkip. Het grootste leiderschap dat men ooit gekend heeft, het grootste leiderschap dat men ooit zal kennen.

Ik roep u allen op, volg de fantastische Westkip met heel je hart. Hij zal je alleen maar goeds toe brengen. Kijk naar zijn fantastische spel in Weerwolven van Wakkerdam. Een wolf zo goed, met zoveel kwaliteiten, zelfs de tot nu toe grootst geachte spelers in het Weerwolven van Wakkerdam spel kunnen niet tegen de, ik kan wel zeggen, goddelijke Westkip op.

Hij lijdt ze om de tuin, hij speelt met ze, van kleine spelers als Materlotti en ItsDash tot de grootste spelers die Weerwolven van Wakkerdam ooit gekend heeft zoals Antraxxol en Sule Silmad aan toe, vergeleken met Westkip tasten zij in het duister, in het niets, in de duistere materie, in het zwarte gat; het grootste zwarte gat dat ons heelal kent. Het zal je dan ook niet doen verbazen dat dit zwarte gat, dit fantastische prachtige bijzondere zwarte gat is gecreëerd door een nog veel aangenamer, aantrekkelijk, behulpzame, creatieve, eerlijke, energieke, enthousiaste, dominante, intelligente, krachtige, kalme, leidinggevende, liefdevolle, mooie, scherpzinnige, schitterende, slimme, sociale, sportieve, standvastige, strijdlustige, sympathieke en trotse Westkip.

Ik val wellicht en mogelijk in herhaling maar geen zin die ik schrijf is gelogen, geen zin die ik schrijf zal d’r één te veel zijn, al deze zinnen zijn van uiterst belang om mijn uiteindelijke doel te behalen: het gezamenlijk aanbidden van Westkip. Ik kan me niet duidelijk genoeg maken over het grootse ter wereld. Ik wil u overtuigen van het groots dat Westkip is. Hij, onze Westkip, staat zelfs op top van de kerk. Dan ben je geen grote kip, dan ben je een gigant, een mythe, een goddelijke Kip. En wij hebben het geluk dat deze kip in ons midden is op het forum. Ik vraag u allen samen met mij deze kip te aanbidden op dit prachtige forum onder leiding van minder prachtige mensen maar dan alsnog tóch een prachtig forum is omdat deze fantastische mooie gigantische goddelijke, haast mythische, Westkip aanwezig is op dit forum.

Bedankt, Westkip.
 
Reactiescore
1.770
tldr maar dit ruikt naar omkoping van de kroongetuige :redface:
wordt alleen maar pijnlijker spiederke :redface::redface:
 
Reactiescore
1.383
tldr maar dit ruikt naar omkoping van de kroongetuige :redface:
wordt alleen maar pijnlijker spiederke :redface::redface:
Nee dat is het niet? En bovendien, omkoping om tot het zeer belastende materiaal te komen zorgt er nog steeds niet voor dat het belastende materiaal minder belastend wordt?
 
Reactiescore
1.770
Nee dat is het niet? En bovendien, omkoping om tot het zeer belastende materiaal te komen zorgt er nog steeds niet voor dat het belastende materiaal minder belastend wordt?
je beseft dat onrechtmatig verkregen "bewijsmateriaal" niet gebruikt mag worden in de rechtbank?
 
Reactiescore
1.237
TL;DR

e1a.jpg
 
Bovenaan